Liva schudt haar hoofd maar dat houdt Dave niet tegen. Hij trekt de lakens uit haar handen, pakt haar handen vast en drukt haar tegen de muur terwijl hij haar zoent met passie.
Ze laat het gebeuren, want ze wil het. Ze vind het spannend dat het eigenlijk niet kan. Ze kunnen elk moment betrapt worden.
Daves hand glijdt over haar jurkje naar beneden tot het haar huid aanraakt. Hij beweegt zijn hand onder haar jurkje naar boven. Zijn warme handen.
"Liva?" Klinkt een vrouwelijke stem. "Ben je hier? Heb je hulp nodig?"
Zo snel als ze elkaar zoenden laten ze elkaar weer los. Liva duwt Dave zacht van haar af wanneer ze de deurklink omlaag ziet gaan.
Nienkes nietsvermoedende gezicht verschijnt in de deuropening, met een schuldige Liam erachter. Hij mondt, zonder dat Nienke of Dave het zien, sorry naar haar. Waarschijnlijk verontschuldigt hij zich voor het feit dat hij haar niet heeft tegen kunnen houden.
"Dave." Zegt ze opmerkelijk en verdacht tegelijk. Ze wisselt haar blik tussen Dave en Liva. "Julie zoekt je." Wordt er door haar tegen Dave gezegd. Ze kijkt om naar Liam, hij geeft echter geen kik.
Dave geeft Liva nog een laatste blik terwijl hij ongezien zijn broek goed probeert te trekken. Het laat Liva grinniken.
Na Dave verdwijnt Nienke ook weer uit de kamer. Wanneer ze van de verdieping af zijn, keert Liam zich tot Liva. Zij had de lakens alweer nietszeggend opgepakt na het rechttrekken van haar jurkje. "Liva!" Roept hij. "Hoe durf je?" Hij slaat zijn hand voor zijn mond.
Liva lacht schuldig met haar wangen die nog blossen van opwinding. Ze maakt het bed op alsof er niks gebeurd is. Alsof ze niet net betrapt is.
Na het opmaken van het bed frist Liva zich op voor het etentje. Ze doft zich extra op, om indruk te maken op Dave.
"Liam?" Roept ze vanuit de badkamer naar de slaapkamer waar Liam zich bevindt. Op iedere verdieping is ook een badkamer, zo voelt het alsnog alsof je een eigen plekje hebt in een bungalow. "Zou je mijn jurkje dicht willen doen?" Vraagt ze zodra Liam zijn hoofd om de deur steekt.
"Zal ik Dave daar niet even voor halen?" Grijnst hij.
"Jij bent mijn vriend," ze gebruikt haar handen als aanhalingstekens. "Weet je nog?"
"Oh ja." Klinkt Liam, alsof hij het zich weer herinnert. Ze hebben beiden er af en toe moeite mee om de leugen vol te houden, het voelt onnatuurlijk voor beiden.
Liam sluit de rits van Liva's zwarte jurk die een diepe V-hals heeft. De jurk zit rondom haar benen behoorlijk strak dus gebruikt ze Liams hand ter ondersteuning bij het aflopen van de trap. Het voelt als een film wanneer ze beneden aan komen. Dave kijkt haar vol bewondering aan, terwijl Julie naast hem staat. Liva geniet van zijn blikken, maar voelt zich gelijktijdig schuldig tegenover haar nietsvermoedende vriendin.
Ze loopt met Liams hand rustend op haar onderrug langs Dave en de anderen heen. Ze hoopt stiekem dat het hem een beetje pijn doet. Is dat slecht?
Ach, er is wel meer slecht.
De zes vrienden hebben besloten om lopend naar het restaurant te lopen. Het grootste stuk wandelen mag dan wel op het park zijn, maar dan kunnen ze in ieder geval allen een alcoholistisch drankje drinken. Het enige nadeel is dat Liva moet aanzien hoe Julie hangt aan Dave. Ze houdt de hele tijd zijn hand vast, of hij nu wil of niet.
Na het vullende etentje gaan ze door naar één van de dichtstbijzijnde cafés. Ze hebben allen een goede bodem dus zuinig aan doen ze niet.
Hoe later het wordt, hoe gekker het wordt. Op gegeven moment zijn ze als volwassenen van 25plus truth or dare aan het spelen. Omdat alle anderen denken dat iedereen gelukkig is bij hun huidige partner verloopt ook het spelletje niet zuinig. Zo moet Julie een lapdance geven aan Dave, moet Noor een shotje uit Nienkes navel drinken terwijl ze op de bar ligt. En uiteraard komt Liva dan ook aan de beurt: zoen Liam.
Van binnen lacht ze iedereen uit. Ze kijkt naar Liam en hij lijkt hetzelfde te denken. Zonder te twijfelen pakken ze elkaar vast en doen ze een passievolle zoen na. Beiden voelen ze er niks bij. Dave daarentegen lijkt er meer voor te voelen.
Wanneer de rest afgeleid is door Nienke die haar bh ongezien uit moet doen terwijl ze een drankje aan de bar besteld, maakt Liva oogcontact met Dave. Ze likt haar lippen om het er nog harder in te wrijven. Dave bijt zijn kiezen op elkaar, zijn rechterbeen begint te trillen waardoor er een tikkend geluid ontstaat. Julie irriteert zich daar altijd aan en legt ook nu haar hand op zijn been om het trillen te stoppen. Het doorbreekt ook meteen het oogcontact.
Liva staat op wanneer de drang voor de toilet ineens op de voorgrond staat. Ze controleert of ze haar telefoon bij zich heeft, staat op, trekt haar jurkje naar beneden en loop swingend met haar heupen langs Dave richting de toiletten.
Daar aangekomen besluit ze Dave nog even verder te plagen. Ze pakt haar telefoon en begint te typen.
Wat is er? Je zag er geïrriteerd uit...
Het duurt niet lang voordat haar telefoon weer trilt. Inmiddels heeft ze haar string omlaag getrokken, om de nodige boodschap uit haar blaas te laten gaan.
Geniet je ervan?
Liva drukt haar lippen op elkaar en lacht. Een beetje maar.
Ze stopt haar telefoon weer weg en staat op van het toilet. Buiten het hokje wast ze haar handen en checkt ze via de spiegel hoe ze eruit ziet. Ze veegt wat uitgelopen mascara met haar vinger weg. Tot slot pakt ze haar parfumflacon uit haar handtasje en spuit wat achter haar oren, ondertussen voelt ze haar telefoon weer trillen.
Het is een foto van een onbekend nummer. Ze opent het met gefronste wenkbrauwen. Ze heeft moeite met het gezicht in een context te plaatsen, maar dan herinnert ze het zich vaag weer.
De man van de uit de hand gelopen date.
Finn.
In haar huis.
In haar kamer.
In haar bed.
JE LEEST
Man Gezocht | Voltooid
RomanceWanneer het voor de zoveelste keer mislukt tussen carrièretijger Liva en haar date, besluit ze het roer om te gooien. Ofwel, haar vriendinnen besluiten het roer om te gooien. Er wordt voor Liva een oproep tot liefde geplaatst. Ze geeft het een kans...