'' Θα συνεχισεις ποτε ή οχι; '' Ρωτησα την Jade καθως δεν ειχε σταματησει να κλαιει απο την ωρα που ηρθε. Ασε που δεν εχει βγαλει λεξη! Θελω να μαθω τι εγινε και δεν μου λεει.
'' Περ-ρι-μενε. '' Ειπε αναμεσα στα αναφλιτα της.
'' Για ποσο ακομα! Μιση ωρα με παιδευεις! Ελα εχω να σου πω και εγω! '' Της ειπα και σταματησε το κλαμα.
'' Τι εγινε; '' Ειπε κανονικα χωρις να κλαει. Κουτσομπολα.
'' Βρε δεν μας χεζεις! Αντε τελειωνε και πες μου! Με γκαστρωσες τοση ωρα που περιμενω! '' Φωναζω αγανακτισμενη.
''ΟHARRYΜΕΦΙΛΗΣΕ! '' Οκ πιο σιγα τωρα γιατι δεν καταλαβα τιποτα.
'' Ε; '' Κανω την ανηξερη. Κανω. Σχημα λογω. Δεν καταλαβα τιποτα.
'' Αυτο που ακουσες! '' Φωναξε και επεσε στην αγκαλια μου. Θα την βαρεσω.
'' Δεν ακουσα τιποτα βλαμμενη! '' Της φωναξα.
'' Αααααα. Συγνωμη. ''
'' Χεστο συγνωμη και πες το πιο σιγα! ''
'' Ο Harry με φιλησε! '' Ειπε κανωντας παψεις ανα λεξη. Οπα. Τι; Τι;
'' ΤΙ; ΤΙ; ΤΙ; ΤΙ; ΤΙ;! '' Φωναξα και σηκωθηκα πανω. Και γι αυτο κλαει; Καλα ειναι ηλιθια!
'' Και για αυτο κλαις; Καλα εισαι τελειως ηλιθια!; ''
'' Δεν κλαιω γι αυτο. ''
'' Τοτε γιατι;. ''
'' Γιατι, γιατι- '' Παρτην κατω. Και ναι λιποθυμισε. Οταν η Jade πιεζεται πολυ λιποθυμαει. Τελειο εε;
Την αφησα στον καναπε και πηγα να κοιμηθω. Δεν ανησυχω το εχει παθει πολλες φορες. Απορω οταν μου ειπε πως ο Harry την φιλησε δεν λιποθυμησε εκεινη την ωρα. Χααχχαχ πλακα θα ειχε. Καλα σκαω.
************
Η ωρα ηταν 10 το πρωι και η Jade κοιμοταν του καλου καιρο, εγω ειχα ξυπνησει απο πιο νωρις γιατι πεινουσα. Τελειος λογος για να χαλασεις τον υπνο σου ε; Πηγα πανω, εβαλα τα χτεσινα μου ρουχα και ξανα κατεβηκα κατω.
'' Μολις ξυπνησεις παρε με τηλεφωνο! ''
Αφησα αυτο το μηνυμα στην ' ωραια κοιμωμενη ' που ροχαλιζε και εφυγα.
Καθως εφτασα στο σπιτι, ειδα την μαμα μου να κοιματε στον καναπε και την τηλεοραση ανοιχτη. Εκλεισα την τηλεοραση και ανεβηκα πανω. Επεσα με δυναμη πανω στο κρεβατι και εβγαλα μια μεγαλη ανασα.
'' Θεε μου σκατα εχουν γινει ολα! Αρε Malik τι μας εχεις κανει! '' Ψιθυρισα και το κινητο μου χτυπησε.