Jade's Pov
Το καταλληλο ξυπνημα Σαββατο πρωι οταν η μανα σου, σου φωναζει να τσακιστεις να σηκωθεις απο το κρεβατι γιατι η ωρα ειναι 11. Γιατι βαριεμαι και ισως εχτες εμεινα ξυπνια ως αργα γιατι ηθελα να ξεθυμανω τα νευρα μου. Ποσο τον μισω τον Loui, ευχομαι να μην του κατσει γκομενα ποτε! Με αναγκασε να παω με τον αλλον τον τον τον ηλιθιο, καραγκιοζη, μαλακα, ζωων και δεν ξερω και εγω τι αλλο ειναι στο παρτυ! Τα νευρα μου!
~Flashback~
Περπατουσα στους διαδρομους του σχολειου μονη μου, η Perrie ειχε παει να βρει εκεινον τον Zen, Zan. Zayn! Nαι τον Zayn! Ηθελε να του πει ευχαριστω που εβαλες ενα χερακι στον Edwardo, δεν την αδικω και εγω το ιδιο θα εκανα. Τελος παντων. Μετα εχουμε μουσικη, δεν μπορω να πω πως βαριεμαι το μαθημα μου αρεσει αλλα μερικες φορες κατανταει οχι μονο βαρετο. Σε κανει να θελεις να πεσεις κατω απο κανω μπαλκονι. Ή ακομα και να θελεις να ακοτωσεις τον καθηγητη. Ξαφνικα ενιωσα καποιον να ερχεται με δυναμη πανω μου και να με ριχνει κατω. Αουτς! Ο ποπος μου. Ποιος ηλιθιος με εριξε! Σηκωσα το κεφαλι μου πανω και κοιταξα ενα αγορι να χαζογελαει, λογικα αυτος ο μπασταρδος θα με εριξε για αυτο χαζογελαει σαν ηλιθιος.
'' Χαχα. Πες μας και εμας το αστειο να γελασουμε! '' Του ειπα σαρκαστικα, καθως σηκωθηκα πανω.
'' Συγνωμη δεν σε ειδα. Ξερεις το υψος σου δεν βοηθαει και τοσο πολυ. '' Συγνωμη ακουσα καλα. Μολις με αποκαλεσε κοντη!
'' Μολις με λες ευθεως κοντη; ''
'' Εκτος απο κοντη μαλλον εισαι και κουφη. '' Ειπα και ξαναγελασε.
'' Να σου πω, μην μου κολλας μαγκιες γιατι θα σε βαρεσω! '' Του ειπα απειλητικα. Εεε οχι που θα πει αυτος την Thirlwall κοντη! Δεν εχει γεννηθει ακομα τετοιος ανθρωπος!
'' Ναι το ενα μετρο και ενα μιλκο θα με βαρεσει. Ουυ φοβηθηκα. '' Ειπε και γελασε ενω τα ματια μου πετουσαν φλογες.
'' Θα πρεπε να φοβασε. ''
'' Ναι προσεχε κοντουλα. Ααα και ετσι για πληροφορηση, ειμαι ο Harry. '' Ειπε και εβγαλε το χερι του για χειραψια. Ωστε τον ηλιθιο τον λενε Harry.
'' Δεν με ενδιαφερει ποιο ειναι το ονομα σου! Ουτως ή αλλως δεν προκειται να ξαναμιλησουμε. Εγω σε καφρους και ψωνια δεν μιλαω. ''
'' Να εισαι σιγουρη οτι θα ξαναμιλησουμε. Και μαλιστα συντομα. '' Ειπε και εφυγε.
End of Flashback.