Chapter 17

344 47 16
                                    

Ειμασταν υπερβολικα κοντα με αποτελεσμα τα χειλια μας να εχουν λιγα εκοταστα αποσταση, η ανασα του επεφτε πανω στο προσωπο μου καθως δεν ειχα σταματησει να κοιταζομαστε. Η καρδια μου χτυπουσε σε ξεφρενους ρυθμους καθως πλησιαζε. Περιμενα αυτο το φιλι εδω και καιρο. Εδωκαι ενα μηνα εβλεπα το ιδιο ονειρο. Ο Zayn και εγω να φιλιομαστε. Καλα αυτο δεν ειναι τιποτα. Εχω δει και πιο προστυχα ονειρα. Αλλα ας το αφησουμε αυτο. Καθως πλησιαζαμε πιο πολυ ο Zayn εκανε πισω και εφυγε αφηνωντας με μονη μου. Ενιωσα την καρδια μου να σπαει λιγο. Μα ηταν ετοιμος να με φιλησει. Δεν με θελει; Δεν του αρεσω; Σκατα! Συνεχισα την δουλεια που εκανα και βγηκα εξω αποφευγωντας το βλεμμα του Zayn. Καθως καθισα σε εναν καναπε πηρα μαζι μου και ενα μπολ με πατατακια. Ειχαμε βαλει να δουμε το Taken 2. Ειναι γαματη ταινια! (Την ειδα σημερα λολ)


'' Ειστε μετα την ταινια να παμε να παρταρουμε; '' Ρωταει ο Harry αποκτωντας την προσοχη ολων μας. 

'' ΝΑΙ! '' Απαντανε ολοι μαζι εκτος απο εμενα και τον Zayn. '

'' Εγω δεν νιωθω πολυ καλα. Εφαγα πολλα πατατακια μαλλον και πονεσε η κοιλια μου. Θα παω πανω και θα ξαπλωσω. '' Ειπα. 

'' Θες να μην παω και εγω; '' Ρωτησε η Jade. Δεν ηθελα να της χαλασω την διασκεδαση γι αυτο αρνειθηκα. 

'' Εισαι σιγουρη; '' Ξανα ρωτησε. 

'' Ναι. Πηγαινε να ντυθεις. '' Της ειπα καθως ηταν με τις πιτζαμες. 

'' Εσυ Zayn; '' Ρωτησε ο Liam. 

'' Δεν εχω και πολλη ορεξη να παω σε κλαμπ. Θα παω σπιτι. '' 

'' Καλα οκ. '' 

'' Ετοιμη! '' Ειπε η Jade καθως κατεβηκα κατω φορωντας μια μπλε μπλουζα και ενα μαυρο τζιν. 

'' Ειστε σιγουροι οτι δεν θελετε να ερθετε; '' Μας ρωτησαν για τελευταια φορα τα παιδια πριν φυγουν.

'' Ναι! '' Απαντησαμε και οι δυο. Μας τα πριξαν!

'' Καλα νταξει! Γεια! '' Φωναξαν καθως εκλεισαν την πορτα. 

Χα! Και τωρα τα δυο μας. 

Σηκωθηκα πανω και αρχισα να μαζευω το σπιτι γενικως ολα τα χαλια που καναμε οσο βλεπαμε την ταινια. Κατω στο πατωμα υπηρχαν πατατακια αφου οι δυο πανεξυπνοι της παρεας ο Louis και η Diana αρχισαν να τα πετανε ο ενας στον αλλον. Εκατσα οκλαδον και συνεχισα να μαζευω αποφευγωντας το βλεμμα του Zayn. Αφου ειχα πια τελειωσει με το σαλονι πηγα στη κουζινα και επλυνα τα πιατα. Άκουσα βηματα ετσι υπεθεσα οτι ο Zayn εφυγε. Πηγα πανω στο δωματιο της Jade και αλλαξα σε μια μαυρη μπλουζα και ενα μαυρο κολαν. Εκανα τα μαλλια μου μια κοτσιδα και ξαναβγηκα εξω. Μολις μπηκα στο σαλονι ειδα τον Zayn να καθεται χαλαρος σε εναν απο τους καναπεδες. 

'' Η πορτα ξερεις που ειναι. Γιατι εισαι ακομα εδω; '' Τον ρωτησα καθως χτυπουσα το ποδι μου στο πατωμα. 

'' Βαριεμαι να παω σπιτι. Λεω να κατσω να σου κανω παρεα. '' Ειπε και χαμογελασε.. 

'' Δεν θελω την παρεα σου μεχρι να πιω νερο να εχεις φυγει! '' Ειπα και πηγα στην κουζινα. Ακουσα βηματα και την πορτα να κλεινει. 

Επιτελους! Σκεφτηκα και μολις γυρισα επεσα πανω στον Zayn παλι. 

'' Γιατι εισαι ακομα εδω; '' 

'' Ξεχασα να σου πω αντιο. '' Ααα τι γλυκος. Μαλακας ειναι! Ειναι γλυκος μαλακας..

'' Αντιο τοτε. Και καληνυχτα. '' 

'' Οχι ετσι. '' Ειπε και τα χειλη του συναντηθηκαν με τα δικα μου. Ηταν ενα απλο φιλι χωρις γλωσσες. Ηταν γλυκο και αθωο. Απομακρυνθηκε απο εμενα με ενα χαμογελο στα χειλη. 

'' Καληνυχτα. '' Ειπε και εφυγε αφηνωντας με μονη μου. 

Τι εγινε μολις τωρα;

Επιτελους! Τους εβαλα να φιληθουν.. Συγνωμη που δεν εβαλα χθες. Βαριομουν να γραψω. Λολ. Σχολιαστε και ψηφιστε!

How I Met Your FatherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora