'' Γεια. '' Εστειλε ο Nash.
'' ..... '' Σιγα μην του μιλουσα! Εχω νευρα μαζι του! Καλα νταξει περασα τελεια γιατι αν ειχε ερθει δεν θα ειχα βρεθει με τον Zayn.
'' Συγνωμη. Απλως μου ετυχε κατι οικογενειακο ετυχε και το κινητο μου εκλεισε απο μπαταρια. :( '' Ετσι και λεει ψεματα θα τον πυροβολησω.
'' Σε συγχωρω. Για τελευταια φορα ομως. (!) ''
'' Εισαι τοσο καλη! Ευχαριστω, δεν θα σε ξανα στησω :) '' Θα το δουμε αυτο.
'' Αυτο εξαρταται απο εσενα ;) ''
'' Θα προσεχω τοτε. Δεν θα το ξανακανω. '' Τα εχουμε ξανα ακουσει αυτα!
'' Το ειπες ηδη αυτο! '' Αλλη μια φορα και θα παω να ετοιμασω τον ταφο του!
'' Ναι, συγνωμη. Λοιπον τι αλλα. ''
'' Τιποτα σημαντικο. Βαριεμαι και πριν διαβασα λιγο, λιγο ομως, μετα ομως ξαναβαρεθηκα και τα παρατησα. ''
'' Χααχαχααχχα Αυτα ειναι, φανταζομαι σκοτωθηκες στο διαβασμα. ''
'' Εεεε με πληγωσες! ''
'' Εεε οχι! Ντροπη μου! ''
'' Ντροπη σου κοινε θνητε! ''
'' Ντροπη μου θεα Αφροδιτη! '' Εστειλε και το εκλεισα καθως η μανα μου μπηκε στο δωματιο.
'' Perrie ενα ομορφος νεαρος ηρθε και σε ζηταει. '' Ο Zayn;
'' Σε γαμο; ''
'' Οχι! ''
Πες του να περασει τοτε! '' Ειπα και εφυγε.
Μαζεψα λιγο το δωματιο μου και εκατσα στο κρβατι μου οκλαδον. Η πορτα ανοιξε και ο Zayn μπηκε μεσα................. Λολ οχι ο Harry ηταν.
'' Γεια! '' Ειπα καθως σηκωθηκα να τον αγκαλιασω.
'' Γεια! '' Ειπες. Φαινοταν αγχωμενος.
'' Τι συμβαινει και εισαι αγχωμενος; '' Μπηκα κατευθειαν στο θεμα. Ασε που εχει να μου δωσει εξηγησεις με αυτο που εγινε χτες!
'' Ασε σκατα τα εκανα με την φιλη σου! '' Ειπε και εβαλε το κεφαλι του στις χουφτες των χεριων του.
'' Τι κανατε παλι! Δεν μου ειπε εχτες, το βλαμμενο λιποθυμισε. ''
'' Την φιλησα και μετα φιλησα αλλη και νευριασε! ''
'' Ναιπ, τα εχεις κανει σκατα. ''
'' Εεε οχι δεν το πιστευω! Τι μας ειπες τωρα! Ρε μου αρεσει πολυ! Αλλα δεν ξερω τι να κανω! Τωρα οτι και να κανω δεν προκειται να με πιστεψει! Ειναι και αυτη ξεροκεφαλη! Γαμωτο! '' Εεεε οχι και ξεροκεφαλη!