1 μηνα μετα.
Ο χειμωνας πια ειχε μπει και σε λιγο θα ερχοντουσταν τα Χριστουγεννα. ( Εγω ακομα εκει ειμαι ) Τα σχολεια εκλεισαν σημερα ευτυχως και δεν θα ξανα δουμε κανεναν καθηγητη για 2 εβδομαδες. Τελειο εε;. Με τα παιδια ειχαμε γινει μια πολυ καλη παρεα. Επισης στην παρεα μπηκε και ο Nash με τον Trevor. Μπορω να πω πως η πενταδα δεν τους συμπαθησε ιδιαιτερα. Και παντα οταν ειναι μαζι πετανε σποντες ο ενας στον αλλον. Αλλα ποτε δεν μας εξηγουν τι εννοουν. Οπως σημερα το πρωι.
'' Ρε ακουσατε τι εγινε εχτες; '' Ειπε στα ξαφνικα η Jade.
'' Οχι τι εγινε; '' Ειπεο Harry που καθοταν διπλα της. Οι καγβαδες Jarry δεν εχουν σταματησει ακομα αλλα εχουν μειωθει. Το Jarry το εβγαλα εγω. Ειναι Harry+Jade= Jarry! Το ξερω ειμαι δημιουργικη.
'' Εχτες ανατιναξαν ενα αυτοκινητο. ''
'' Ελα ρε αληθεια; ''
'' Ναι το ειδα μαζι με τη μαμα μου στις ειδησεις. '' Ειπε
'' Αωω το κοντουλικο βλεπει με την μανουλα του τις ειδησεις. '' Ειπε ο Harry κοροιδευτικα.
'' Harold αντε πηδηξου. '' Ειπε εκεινη.
'' Μονο μαζι σου. '' Ειπε εχωντας ενας στραβο χαμογελο. Ναι μπραβο Harry. Συνεχισε ετσι αγορι μου στο τελος σε βλεπω αρνακι στο φουρνο με πατατες. Μμμ πεινασα τωρα.
'' Εσεις παιδια εχετε δει ποτε εκρηξη; '' Ρωτησε ο Nash τα αγορια και τους χαμογελασε στραβα.
'' Οχι δεν εχουμε δει. '' Πεταχτηκε γρηγορα ο Liam.
'' Αληθεια; ''
'' Εχεις καποιο προβλημα; '' Τον ρωτησε o Zayn υψωνοντας την φωνη του.
'' Εεε χαλαρωστε λιγο και πειτε μας τι συμβαινει! '' Πεταγεται η Diana.
'' Τιποτα! '' Λενε και οι 7 μαζι. Οκ περιεργο.
Καποτε θα μαθουμε γιατι συμπεριφερονται σαν ανωριμα 5 χρονα. Καθομουν μαζι με την Jade και την Diana στο σπιτι της Diana αι συζητουσαμε. Βασικα λεγαμε ανεκδοτα και τοτε ηταν που μου ηρθε.
'' Ρε να κανω μια ερωτηση; '' Ειπα εγω.
'' Ειμαι ασχημη; Εννοω να ξερετε. Βλεπομαι; '' Ξανα μιλησα.
'' Κοιτα ολο και κάποιος σ’ αυτόν τον πλανήτη θα σε θέλει ακριβώς γι’ αυτό που είσαι. Δεν ξέρω ποιός, αλλά τόσοι ανώμαλοι κυκλοφορούν…!!! '' Ειπε η Jade και αρχισε να γελαει μαζι με την Diana.
'' Βλαμμενες. '' Ειπε και τους εβγαλα την γλωσσα καθως βαρεσα πρωτα την μια και μετα την αλλη με το μαξιλαρι.
'' Ελα μωρη πλακα σου κανουμε! '' Ειπε η Diana.
'' Ναι αλλα δεν μου απαντησατε.! '' Ειπα εγω και ξαπλωσα στο κρεβατι.
'' Περιμενε. '' Ειπαν και σηκωθηκαν και εφυγαν.
'' Ναιι ναι μπραβο ευχαριστω πολυ που με αφησατε μονες. '' Ειπα και το κινητο μου χτυπησε. Ααα μηνυμα απο τον Louis.
'' Εισαι πανεμορφη! Και εχεις κωλαρα! Μονο που ο δικος μου ειναι καλυτερος! '' Ελεγε.
Μηνυμα απο τον Liam.
'' Εισαι κουκλα! Και στο κατω κατω ολο και καποιος θα βρεθει να σε παρει. Δεν θα σε αφησουμε να μεινεις στο ραφι! '' Χααχαχαχχααχχ.
Μηνυμα απο τον Niall.
'' Εισαι μια ομορφη πατατα. Μμμ πατατες. Παω να φαω! ''
Μηνυμα απο τον Harry.
'' Εισαι η πιο ομορφη ξανθια! Και η πιο εξυπνη. Θα ελεγαν αν οντως ησουν εξυπνη. ''
Μηνυμα απο τον Zayn.
'' Εισαι ενα απο τα ομορφοτερα κοριτσια στον κοσμο. Ποτε μην το ξεχασεις αυτο. ''
Αωω αι στο διαολο συγκινηθηκα. Και γελασα. Και ξεκαρδιστηκα στο γελιο.
'' ΡΕ ΒΛΑΜΜΕΝΑ ΕΛΑΤΕ ΜΕΣΑ! ΓΑΜΩΤΟ ΣΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ! '' Φωναξα στα κοριτσια αλλα δεν πηρα απαντηση. Σηκωθηκα απο το κρεβατι και ανοιξα την πορτα.
'' Diana! ''
'' Jade! ''
'' Ετσι και κανετε καμια μαλακια την πατησατε! '' Ξανα φωναξα. Μαλακια θα κανουν.
Ακουσα θορυβο απο πισω αλλα οταν γυρισα δεν ηταν τιποτα. Ξανα γυρισα μπροστα και ακουσα γελια. Οταν ξανα γυρισα πισω παλι τιποτα.
'' Ελα ρε τελειωνεται. '' Ειπα και τα φωτα εκλεισαν.
'' Καλα φευγω. '' Ειπα και μολις ανοιξα την πορτα ειδα καποιον με μια μασκα ασπρη. Νομιζω ειναι μια μασκα ενος τυπα απο το θριλερ Scream? Δεν ξερω δεν βλεπω θριλερ. Μολις το ειδα αρχιζα να τσιριζω. Τα χερια του ποιανουν το προσωπο μου
'' Στην φεραμε. '' Λεει και βγαζει την μασκα. Την παλιο............
'' Α στο διαολο! ΗΛΙΘΙΕΣ! ΒΛΑΜΜΕΝΕΣ! Που να σας παρει ο διαολος! '' Ειπα νευριασμενη ενω αυτες γελουσαν. Ηλιθιες!
'' Ελα μωρε σιγα. Μια αθωα πλακα ηταν. '' Ειπε η Diana.
'' Παω σπιτι. ''
'' Πριτς εδω θα κατσεις. Σε λιγο θα ερθει η πενταδα να δουμε ταινια. ''
''Οχι ταινια τρομου! '' Ειπα φωναξα για την ακριβεια αλλα νταξει.
'' Καλα καλα. Θα παρουμε κωμωδια. ''
Ειμαι απαραδεκτη το ξερω ειναι βαρετο το ξερω. Ειμαι χαλια συγγραφεας το ξερω αλλα δωστε μου μια ευκαιρια το ορκιζομαι μετα θα ειναι πιο ωραιο! Το ορκιζομαι! Εχω παρατηρησει πολλες καινουργιες αναγνωστριες. Καλως ηρθατε! Επισης πειτε καμια ιδεα! Πλιζζζ! Σχολιαστε και ψηφιστε!