Chapter 4

713 47 13
                                    

 Ηλιθιος ξυνητηρι, εχεις σχεδιαστει για να καταστρεφεις τις ζωες μικρων και μεγαλων! Αλλα συγκεκριμενα των μικρων γιατι οι μεγαλοι εχουν ρολοι μεσα τους, οπως κατι γιαγιαδες που ξερουν ακριβως τι ωρα η αλλη γιαγια βγαινει εξω! Ακομα και τι ωρα κατουραει ξερουν! Ναι ναι ας τα αφησουμε αυτα και ας επιστρεψουμε στο δραμα μου. Ηλιθιο ξυπνητηρι. Εχε χαρη που θα αργησω αλλιως θα σε ειχα πεταξει απο το μπαλκονι! Σηκωθηκα απο το κρεβατι, και πηγα μπροστα στην ντουλαπα μου. Κοιταξα λιγο και αποφασισα να φορεσω..... το βρακι μου αναποδα.  Eβαλα ενα ψιλομεσο μπλε τζιν και μια μπλουζα με διαφορα σχεδια πανω. Επιασα τα μαλλια μου μια κοτσιδα βαφτηκα και εφυγα.

Στο δρομο για το σχολειο εβλεπα παιδια ολων των ηλικειων να πηγαινουν σχολειο. Τα μικρα εκλαιγαν γιατι ειτε θα αποχωριζοταν το σχολειο ειτε δεν ηθελαν να πατησουν καν το ποδι τους εκει. Ωραια πραγματα. Σταματησα σε ενα περιπτερο να παρω ενα νερο γιατι δεν θα αντεχα αλλο χωρις νερο.

'' 50 λεπτα. '' Ειπες ο πωλητης και εψαξα στην τσεπη μου για βρω τα λεφτα. Ενιωσα ενα αερακι και τον πωλητη να λεει '' Ευχαριστω ''

Σηκωσα τα ματια μου και το μπουκαλακι μου ελειπε απο εκει που το ειχα αφησει, γυρισα πισω και ειδα τον Zayn.

'' Γιατι πηρες το μπουκαλι μου. '' Τον ρωτησα, χωρις να αγριεψω πρωι ειναι μην με νευριασω απο τωρα.

'' Απλως ηθελα να στο πληρωσω εγω. Οριστε. '' Ειπε και μου το εδωσε. Περιεργο, κατι σκαρωνει αυτος. Εχτες ηταν καφρος και σημερα ευγενικος. Οχι κατι τρεχει. Λες να παιρνει ναρκωτικα.

'' Εεε ευχαριστω. '' Ειπα και το πηρα απο τα χερια του. Τον κοιτουσα λιγο περιεργα οσο εκεινος ειχε ενα χαζο χαμογελο στο προσωπο του. Οκ τωρα σιγουρευτηκα παιρνει ναρκωτικα.

Εσπασα τις ματιες μας και εφυγα απο εκει. Ειναι απο υπερβολικα πολυ περιεργος! Πως αλλαζει συμπεριφορες ετσι αυτος ο ανθρωπος. Ειναι περιεργος αλλα ταυτοχρονα σου δινει την εντυπωση οτι ειναι λιγο προστατευτικος με τους ανθρωπους δεν ειναι κακος απλως φοβαται τους ανθρωπους. Εεε μην με κατηγορειται δεν ειμαι ουτε καμια πανεξυπνη ουτε κανενας ψυχολογος! Εδω μερικες φορες δεν μπορω να ψυχολογησω τον ευατο μου!

'' Edwards! '' Ακουσα καποιοννα φωναζει και ορκιζομαι οτι ηταν ο Zayn, γυρισα πισω και ναι ηταν αυτος. Ετρεχε για να με προφτασει, μολις εφτασε κοντα μου, μου χαμογελασε και συνεχισε να περπαταει. Καθομουν να τον κοιταω οταν με καταλαβε και σταματησε.

How I Met Your FatherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora