Κοιτουσα ξανα και ξανα την ντουλαπα μου μεχρι να αποφασισω τι να φορεσω. Ειλικρινα το να εισαι κοριτσι ειναι το πιο δυσκολο πραγμα στον κοσμο! Μπορω να σου πω 100 λογους για το ποσο δυσκολο και σπαστικο ειναι να εισαι κοριτσι! Σημερα ειχα στο νου μου να φορεσω φουστα. Αλλα οχι! Γιατι αν φορεσω φουστα θα με πουν πουτανα! 1ος λογος για το ποσο δυσκολο ειναι να εισαι κοριτσι! Τραγικο!
Σημερα ειχα ξυπνησει καθυστερημενα γιατι εχθες μιλαγαμε με την Jade για αυτο με τον ηλεκτρολογο. Μιλαμε ειχε πεθανει στα γελια! Εγω την εβριζα και αυτη γελαγε! Τι να πει κανεις. Μαλακια στον εγκεφαλο. Αφου ειδα την ωρα επιασα ενα μαυρο κολαν μαζι με μια μπορντο φαρδια μπλουζα που εγραφε μεσα σε μαυρο πλαισιο never again εβαλα τα κοκκινα all star μου και αρχισα να τρεχω για το σχολειο. Δεν ηταν η τυχερη μου μερα σημερα. Οχι οτι ηταν εχτες αλλα νταξει. Το κουδουνιειχε ηδη χτυπησει και ειχαμε ηδη μπει στις ταξεις!
'' Σκατα! '' Ψιθυρησα καθως ημουν εξω απο την ταξη. Πρωτη ωρα εχουμε Ιστορια.
'' Σκατα! Εχουμε την σκυλα! '' Ψιθυρησα. Ναι η καθηγητρια της Ιστοριας ειναι η πιο στριμμενη, κακια και αυστηρη! Εχει και ενα Bitcy υφακι! Χτυπησα την πορτα και η ενα ' οριστε ' ακουστηκε.
'' Συγνωμη που αργησα. '' Ειπε καθως μπηκα μεσα στην ταξη.
'' Πως σε λενε εσενα; '' Ειπε η ' μαγισσα '. Ναιπ την ειχαμε βγαλει ' μαγισσα '
'' Perrie Edwards. ''
'' Λοιπον... Perrie. Μηπως θα ηθελες να πεις στην ταξη γιατι αργησες; '' Ειπε με ξυνισμενο υφος. Αμα σε πλακωσω στο ξυλο εγω θα φταιω!
'' Οχι κυρια. ''
'' Δεν με ενδιαφερει Edwards! Γιατι αργησες 10 ολοκληρα λεπτα! '' Ειπε φωναζοντας.
'' Ειπα συγνωμη! Τι αλλο θελετε να κανω! Αργησα να ξυπνησω! ''
'' Μην ξαναγινει! Καθησε στην θεση σου! '' Ειπε και συνεχισε να γραφει στον πινακα. Μολις γυρισε, γυρισα και εγω και την μουτζωσα. Οι μερικοι δεν το προσεξαν ομως αυτου που προσεξαν γελουσαν ψιθυρηστα.
'' Μερα. '' Ειπα στην Jade καθως καθισα διπλα της.
'' Χαχαχ. Καλημερα λεει ο κοσμος. '' Ειπε καθως γελαγε.
'' Οοο σκασε! ''
'' Ωραια εισοδος. '' Ειπε ο Zayn καθως εσκυψε στο αυτι μου.
'' Σκασε Malik! ''
'' Κακη ημερα; '' Ρωτησε.
'' Κακη εβδομαδα! ''