Chapter 28

275 40 5
                                    

Το φορτηγο μας αφησε μπροστα απο ενα παλιο και σχεδον κατεστραμενο ξενοδοχειο. Η ταμπελα ηταν γραμμενη πανω σε ενα ξυλο με μεγαλα και φοτεινα γραμματα. ' ParadiseHotel' εγραφε η επιγραφη. Μονο για παραδεισος δεν μου φαινεται αυτο το ξενοδοχειο, πιο πολυ σαν κολαση θα ελεγα καλυτερα. Χαιρετωντας και ευχαριστωντας τον οδηγο κατεβηκαμε απο το φορτηγο και περπατησαμε ως την εξωπορτα. Μια ξυλινη πορτα κοσμουσε την εισοδο και οταν την ανοιξαμε εκανε ενα τριξιμο, μεσα δεν ηταν κανενας.  Στην υποδοχη υπηρχε  ενα κουδουνακι, η Jadeτο πατησε και ακουστηκε ο χαραστηριστος ηχος ' Ντριν '. Μια πορτα ανοιξε και βηματα αρχισαν να ακουγονται ωσπου μια γρια κυρια σταθηκε μπροστα μας.

'' Πως θα μπορουσα να σας εξυπηρετησω; '' Μας ρωτησε και μας χαμογελασε κανωντας τις ρυτιδες της να φανουν.

'' Εμμ ενα δωματιο θα θελαμε. '' Ειπε η Diana.

'' Ποσα κρεβατια; '' Ρωτησε ξανα η κυρια.

'' Εμμ ποσο παει το ενα κρεβατι και ποσο το διπλο; '' Ρωτησα.

'' Το ενα κρεβατι ειναι απο 10$ ενω το διπλο ειναι 25$ ''Κοιταξα τα κοριτσια και μου εγνεψαν, μαλλον σκεφτομασταν το ιδιο, επρεπε να μην χαλασουμε ολα μας τα χρηματα. Και με ενα διπλο θα βολευομασταν ανετα.

'' Ενα διπλο.. '' Απαντησα, γυρισε την πλατη της και μας εδωσε ενα κλειδι με τον αριθμο 24 πανω.

'' Οριστε το κλειδι σαν, το δωματιο σας ειναι στον 2ο οροφο και εχει τον αριθμο 24. Καλη διαμονη. '' Ειπε και εφυγε. 

Κοιταχτηκε στιγμιαι και αρχισαμε να ανεβαινουμε τις σκαλες , σε καθε βημα μας η σκαλα εκανε και απο ενα τριξιμο.

'' Φοβαμαι να μεινω εδω. '' Ειπε η Jade.

'' Φοβητσιαρα! '' Κοροιδεψε η Dianaκαι της εβγαλε τη γλωσσα. 

'' Σαν παιδια κανετε! Ακομα και τα 3 χρονα ειναι πιο ωριμα απο εσας! Μεγαλωστε λιγο! '' Ειπα κοροιδευτικα και ανοιξα την πορτα του δωματιου μας.

Ενα μικρος χωρος απλωνοταν μπροστα μας, οι τοιχοι ηταν βαμμενοι στο μπεζ και ειχε μια μικρη τηλεοραση μπροστα στο κρεβατι τετοιες τηλεορασεις ειχαν τηνεποχη των δεινοσαυρων! Το κρεβατι ηταν λιγο μικρο για διπλο αλλα θα βολευομασταν!

'' Σκασε Edwards. '' Ειπε η Diana και ξαφνικα νιωθω δυο σφαλιαρες στον σβερκο μου.

'' Ηλιθιες.. '' Ειπα και εκατσα στο κρεβατι.

'' Πως θα κοιμηθουμε; ''

'' Δυο πανω και μια απο κατω αλλιως θα ειμασταν η μια πανω στην αλλη σαν σαρδελες! '' Ειπε η Diana και γελασαμε.

How I Met Your FatherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora