Chapter 22

374 44 35
                                    

Την ακους. Σε λιγο θα με παρακαλας εσυ.. '' Ειπε ο αγνωστος και η γραμμη εκλεισε.

Τι στο καλο συμβαινει εδω περα....;

.................................

Ολο το μου το σωμα ετρεμε, τα χερια μου ειχαν ακινητοποιησει το κινητο στο αυτι μου χωρις να κουνιεται ουτε στο ελαχιστο. Το μυαλο μου ξανα επαιζε το τηλεφωνημα ξανα και ξανα. Αυτη η φωνη. Τοσο ψυχρη, κρυα χωρις συναισθημα. Φοβος. Φοβος με κατεκλυσε ολοκληρη. Θα πρεπε να φοβαμαι ομως; Μηπως ειναι μια φαρσα; Μηπως σημερα εχουμε Πρωταπριλια; Οχι. Τοσο σκληρη αλλα αληθινη απαντηση. Επρεπε σε καποιον να μιλησω. Αλλα πρωτα, το γραμμα...

Αγαπητη Perrie,

σου γραφω αυτο το γραμμα για σε προηδοποιησω ποσο μιζερη θα γινει η ζωη σου σε λιγο καιρο. Τωρα θα σκεφτεσαι ' Θα ειναι καμια φαρσα. ' Αλλα δεν ειναι δυστυχως θα ειναι η αληθεια.

1. Προστατεψε τον ευατο σου και τις φιλες σου. Ειστε τα θυματα σε αυτην την τραγωδια.

2. Ενα ατομο θα βγει προδωτης. Δεν θα σου πω ποιος. Θα πρεπει να το ανακαλυψεις απο μονη σου αυτο. Αλλιως το παιχνιδι δεν θα εχει σασπενς.

3. Μια δολοφονια θα γινει. Και το ατομο που θα δολοφονηθει θα ειμαι εγω. Μην κλαψεις, μην στεναγχωρηθεις. Δεν αξιζα. Σε προδωσα.

4. Φροντισε να απομακρυνθεις απο τα ατομα που σε εμπλεξαν μολις ολο αυτο τελειωσει. Η ακομα και τωρα.  Εχεις χρονο.

5. Το ατομο που βρισκεται πισω απο ολα αυτα ειναι κοντα σου αλλα ειναι ' αορατος '. Σε παρακολουθει απο παντου.

6. Φυλαξε τα νωτα σου.

Καλη επιτυχια Perrie Louise Edwards. Το παιχνιδι μολις αρχισε.

Αποστολεας γραμματος: Katerina Anna Mercier 

Ολα βγαζουν νοημα. Το τηλεφωνημα. Η κραυγη. Η Kat. Αυτος που κρυβεται πισω απο ολα αυτα συνεργαζεται μαζι με την Kat. Η Kat παρεστεινε την φιλη μου για να μου αποσπασει πληροφοριες. Με προδωσε. Αυτη που νομιζα οτι ηταν φιλη μου. Η < κολλητη > που νομιζα οτι ειχα αλλα ποτε δεν ηταν πραγματικη. Την εμπιστευτηκα. Της ανοιξα την καρδια μου και τι εκανε! Με εβαλε μεσα σε ενα αρρωστημενο παιχνιδι.Αλλα με προειδοποιησε και τωρα ειναι  νεκρη.

Καθισα στο κρεβατι μου και ανοιξα την τηλεοραση. Ειδησεις παντου. Ελεγαν για μια νεκρη κοπελα που βρηκαν σε ενα ποταμι. Η Kat. Κατεβηκα κατω και εκατσα στο τραπεζι η μανα μου φαινοταν ανησυχη και στεναγχωρημενη. Την λετρευε την Kat. Αλλα ολα δεν πανε οπως τα θελουμε.

How I Met Your FatherDove le storie prendono vita. Scoprilo ora