Ολη τη νχτα δεν εκλεισα ματια. Σκεφτομουν αυτον και το φιλι μας. Δεν μπορουσα με τιποτα να τον βγαλω απο το μυαλο μου. Το φιλι μας επαιζε συνεχεια σαν ταινια μικρου μηκους στο μυαλο μου. Οσο και να προσπαθουσα δεν μπορουσα. Γαμωτο! Τι μου εχει κανει; Μαγια; Βουντου; Τι στον Αθανασιο Διακο μου εχει κανει;
'' Ηρεμισε Perrie. Δεν ειναι τιποτα θα περασει. '' Ελεγα και ξαναλεγα στον εαυτο μου αλλα ηξερα πως με κοροιδευα. Καταρα! Η ζωη μου καταστραφηκε μολις ηρθε απροηδοποιητα. Το ξερω ειμαι λιγο drama queen αλλα εχω και ενα δικιο.
1) Η φιλια μου με την Kat καταστραφηκε ολοκληρωτηκα.
2) Εχω σοβαρα μπλεξιματα με την Evelyn.
3) Μολις τον γνωρισα εγινε υπευθυνος του φτερουγισματος της καρδιας μου.
4) Και εξαιτιας του γνωρισα τον Nash και τον Trevor.
Τωρα θα μου πειτε πως ακριβως καταστραφηκε η φιλια μου με την Kat. Εεεε λοιπον θα σας πω. Καποια στιγμη με την Kat ξανα αρχισαμε την παρεα αλλα τα αγορια την εσπρωχναν μακρυα μας συνεχεια! Ελεγαν οτι μας χαλαγαν την εικονα και οτι δεν ειναι καλη κοπελα και αυτα. Και ειχαν δικιο. Εγινε ενα απο τα ' τσιρακια ' της Evelyn.
Ας επανελθουμε στο θεμα μας. Στον Zayn εχω στειλει 10 μηνυματα απο κινητο και 100 απο το facebook. Το χειροτερο ειναι οτι δεν εχω παρει απαντηση! Το πιο χειροτερο απο ολα. Ολα διαβαστηκαν αλλα δεν απαντηθηκαν!
Γαιδουρι!
Ναι το ξερω ειμαι κακια. Problem? Τι θυμηθηκα τωρα. I got one less problem without ya. Στυλ Grande και ετσι.
Το κινητο μου δονηθηκε και καθως πηγα να το πιασω, μπαμ και παρτο κατω.
'' Η καταρα του Malik! '' λεω και σηκωνομαι να το πιασω. Αυτος ειναι.
'' Ναι. '' λεω διασταζοντας.
'' Γεια σου και εσενα hot lips. '' Λεει και γελαει. Πως με αποκαλεσε μολις τωρα;
'' Πνιξου Μalik! '' Του λεω και γελαω.
'' Παντα ευγενικη Edwards. Παντα ευγενικη. '' Λεει ειρωνικα.
'' Μπες στο θεμα Malik. Τι θες; ''
'' Εγω τιποτα. Εσυ μου εχεις στειλει 110 μηνυμα λεγωντας μου σηκωσε το τηλεφωνο σου και αλλες τετοιες μπουρδες. ''
'' Εεεεεε τωρα το ξεχασα! '' Ψεματα.
'' Τσαμπα χαλασα τις μοναδες μου δηλαδη; Ντροπη σου Edwards. But anyway. Καληνυχτα. Θα σε σκευτομαι hot lips. '' Και πριν προλαβω να απαντησω το εκλεισε.
Ακουσα την πορτα απο κατω να ανοιγει και μετα να κλεινει... Ηθελα να μιλησω σε καποιον και ετσι θα ελεγαν ολα τα προβληματα μου στην Jade. Ετρεξα κατω και ειδα την Jade να καθετε στον καναπε με το κεφαλι κατω.
'' Jade; '' Της ειπα και σηκωσε το κεφαλι της. Τα ματια της ηταν πρισμενα και κοκκινα απο το κλαμα.
'' Τι επαθες; '' Φωναξα και καθισα διπλα της φερνωντας της στην αγκαλια μου. Χεστον τον Zayn τωρα. H Jade εχει προτεραιοτητα.
'' Ο Harry. '' Ειπε. Τι της εκανε παλι ο βλακας.
'' Νομιζω πως ειμαι ερωτευμενη μαζι του. '' Ειπε. Τι πιο φυσιολογικο απο την Jade να ειναι ερωτευμενη με τον Harry. Φυσιολογικοτατο.
'' Το εχω καταλαβει. '' Ειπα και με κοιταξε.
'' Πως;;;;; '' Φωναξε και σηκωθηκε πανω.
'' Ελα τωρα αφου σας εχω δει. Πες μου τωρα γιατι κλαις. ''
'' Οταν- '' Ειπε αλλα δεν ολοκληρωσε γιατι το κινητο μου την διεκοψε.
'' Περιμενε. '' Ειπα και ειδα το μηνυμα που μου ειχε ερθει.
Perrie.. SOS. Πριν σου πει τιποτα η Jade μην την πιστεψεις σε παρακαλω ακου και την δικια μου εκδοχη. Σε παρακαλω. Θα σου φανει τρελο αλλα νομιζω μου αρεσει η Jade. Μην της το πεις.
'' Ποιος ηταν; ''
'' Η Cosmote. Συνεχισε. ''
Συνεχεια αυριο!