'' Βαριεμαι. '' Ειπα στην Jade κατα τη διαρκεια του μαθηματος.
'' Σσσ. '' Ψιθυρησε. Ειχαμε Βιολογια και ηταν το αγαπημενο της μαθημα.
'' Βαριεμαι. '' Ειπα και γυρισα πισω στον Zayn.
'' Και εγω. '' Ειπε και μου χαμογελασε.
'' Δεν στο ειπα για να χαμογελασεις ηλιθιε! '' Του ειπα και του εβγαλα την γλωσσα.
'' Εισαι τοσο κακια! ''
'' Ευχαριστω με κολακευεις! '' Του ειπα και χαμογελασα.
'' Αλλα επειδη εγω ειμαι καλος. '' Εβηξα και με κοιταξε με μισο ματι. '' Συνεχιζω. Θα σε παρω βολτα. Παρε τα πραγματα σου και φυγαμε την επομενη ωρα! '' Ειπε και μου εκλεισε το ματι.
'' Πρεπει να παω την Jade σπιτι της! '' Ειπε δεν θελω να αφηνω μονη της την Jade. Φοβαμαι ειναι μικροσκοπικια και δεν εχει καθολου δυναμη! Αν της συμβει κατι θα πεθανω!
'' Θα πω στον Harry να την παει! '' Ειπε και η Jade γυρισε πισω.
'' Εσεις να κανετε την κοπανα σας αλλα εμενα αυτος ΔΕΝ με παει σπιτι! '' Ειπε και ξαναγυρισε μπροστα.
'' Εκλεισε. Πες το του και θα την κανονισω εγω. '' Του ειπα και μου εγνεψε.
'' Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. Jade. '' Ελεγα και ξαναλεγα καθως την σκουνταγα με το δαχτυλο μου.
'' Τι θες! '' Ειπε και γυρισε νευριασμενη προς το μερος μου.
'' Σε παρακαλω, παρακαλω - ''
'' Οχι! '' Ελεος
'' Σε παρακαλω! '' Τι κανω για να φυγω απο το σχολειο θεε μου!
'' Οχι. Το εχεις ηδη ξεχασει! '' Κι ομως δεν το εχω ξεχασει!
'' Σε παρακαλω! Θα κανω οτι θες! '' Ψεμα.
'' Οχι. Και θελω να σκασεις! Ξερω να προσεχω τον εαυτο μου! '' Οχι δεν ξερεις!
'' Βρε κοπελα μου. Ειπα εγω οτι δεν ξερεις; Απλως θελω να εισαι καλα. Καντο για εμενα. Θα σου πω λεπτομερειες απο την κοπανα! Και οτι αλλο θες! Σε παρακαλω! '' Ειπα και της εκανα τα γλυκα ματακια.
'' Με επριξες! Επειδη ειμαι καλη θα κανω την καρδια μου πετρα και θα παω μαζι με τον σατανα! Τωρα ασε με να προσεξω στο μαθημα! '' Ειπε και γυρισε προς την μερια του καθηγητη. Επιτελους! Ακου εκει ' καλη ' μου εβγαλε το λαδι μεχρι να πει ναι!
'' Τα αµινοξέα συνδέονται µε πεπτιδικό δεσµό, µε ταυτόχρονη αφαίρεση ενός µορίου νερού και δηµιουργείται διπεπτίδιο το οποίο όταν συνδεθεί µε τρίτο αµινοξύ οµοίως, αποµακρύνεται δεύτερο µόριο νερού. Αρα, για να δηµιουργηθεί µια πολυπεπτιδική αλυσίδα x αµινοξέων, αποµακρύνονται x-1 µόρια νερού. '' Και καπως ετσι χτυπησε το κουδουνι! ( Το google κανει την καλυτερη δουλεια :)
Μαζεψαμε τα πραγματα μας και πηγαμε να κατσουμε μαζι με τα παιδια. Πεντε λεπτα πριν το κουδουνι χτυπησε πηγαμε να κρυφτουμε στις τουαλετες. Μην παει το μυαλο στο πονηρο! Εγω πηγα στις γυναικιες και ο Zayn στις αντρικες. Μολις το κουδουνι χτυπησε βγηκαμε απο τις τουαλετες και τρεξαμε προς τα εξω.
'' Λοιπον. Που θα παμε; '' Τον ρωτησα καθως τον κοιταξα μεσα στα μελι ματια του.
'' Παμε να παρουμε κατι να φαμε και μετα παμε καμια βολτα. Να περπατησουμε λιγο. '' Ειπε και εγνεψα. Πηγαμε σε ενα φαστ φουνταδικο και πηραμε δυο σαντουιτς να φαμε.
'' Φετος ηρθες στο South Sields; '' Τον ρωτησα.
'' Ναι. Εσυ εδω γεννηθηκες; ''
'' Ναι. Απο που ερχεσαι; ''
'' Γεννηθηκα στο Bradford αλλα μετα απο καποιο καιρο πηγα στην Αγγλια οπου και γνωρισα τα αγορια. '' Ειπε και χαμογελασε.
'' Και πως μετακομισες εδω; ''
'' Μετακομισαμε εδω με τα αγορια. Απλως ηρθαμε. Θελαμε να ξεφυγουμε λιγο απο την ζωη στην πολη. '' Ειπε και χαμογελασε. Ελεγε ψεματα. Το καλαταβαινα.
'' Ωραια. ''
'' Εσυ; ''
'' Τι εγω; Δεν εχει εγω. Δεν ειναι και πολλα πραγματα που πρεπει να μαθεις για μενα. Ειμαι ενα απλο κοριτσι. '' Ειπα και κοιταξα κατω.
'' Δεν εισαι σαν τις αλλες Perrie. Εισαι διαφορετικη. Ανωτερη τους. Ξερεις ποιο ειναι το περιεργο με τις γυναικες; '' Ειπε και τον κοιταξα.
'' Τι ακριβως εχουμε εμεις οι γυναικες; ''
'' Απλα μερικες φορες δεν καταλαβαινετε οτι ειστε πανεμορφες. Θεωρειτε τους ευατους σας κατωτερους. Αυτο εχω μαθει τουλαχιστον. ''
'' Εχεις δικιο. Μερικες φορες δεν καταλαβαινουμε οτι η ομορφια δεν ειναι εξωτερικα. Αλλα εσωτερικα. ''
'' Τελος παντων. Μενεις εδω με τους γονεις σου; ''
'' Μονο με την μητερα μου. ''
'' Ο πατερας σου; '' Πολυ αδιακριτος εισαι Malik!
'' Εσενα οι γονεις σου που ειναι; '' Απεφυγα την ερωτηση του.
'' Θες να κατσουμε εδω; '' Ειπε και εδειξε ενα παγκακι. Μμ καποτε θα παρω απαντηση.
Hey. Ξανα. Το σταματαω εδω γιατι δεν μπορω να το συνεχισω. Θα βαλω ξανα επομενο δεν ξερω. Ψηφιστε και σχολιαστε!
Υ.Σ Αν θελετε κοιταξτε το βιντεο διπλα ειναι κατι δευτερα. Εγω το εφτιαξα. :)
@EviTommoHood που χαθηκες!;