'' Ξυπνα Perrie. Πηγε 7. '' Ακουσα την φωνη της μητερας μου.
'' Μμμ. ''
'' Μου να κανεις στα λιβαδια. Σηκω βοδακι μου. '' Ειπε παλι η μαμα μου. Μολις με ειπε βοδι;
'' Βοδι ειναι καποιος αλλος. Αλλα δεν χρειαζεται να τον αναφερω. Ή μαλλον οχι υπαρχουν τεσσερα βοδια. '' Ειπα και σηκωθηκα απο το κρεβατι μου.
'' Γκομενοδουλειες εε; '' Ειπε κλεινωντας μου το ματι.
'' Οχι απλα εχω γνωρισει πολλους καραγκιοζηδες στο σχολειο. '' Ειπε και την εδιωξα.
Πηγα στο μπανιο και κοιταχτηκα,καλυτερα να μην δωσω περιγραφη γιατι ημουν απλα τραγικη. Στα ματια μου υπηρχαν τσιμπλες και ηταν κλειστα. Λογικα ακομα δεν ειχα ξυπνησει. Επλεινα το προσωπο μου και ημουν λιγο καλυτερα. Βγηκα εξω απο το μπανιο και σταθηκα λιγο μπροστα στην ντουλαπα μου. Eβγαλα απο μεσα μια γκρι φορμα και εβαλα απο πανω μια μαυρη μπλουζα. Εβαλα τα αθλητικα μου και εφυγα απο το σπιτι. Μολις εφτασα στο σχολειο πηγα κατευθειαν να κατσω με την Jade η οποια δεν ηταν μονη της. Ηταν μαζι με την Diana.
'' Γεια σας κοριτσια. '' Ειπε μολςι εφτασα κοντα τους.
'' Γεια Perrie. '' Ειπε η Diana.
'' Γεια. Τι κανεις; ''
'' Καλα. ''
'' Ειμαι και εγω εδω.'' Ειπε η Jade σαν 5 χρονο.
'' Οο μωλε το παιδι μου. '' Ειπε και την εκανα μια μεγαλη αγκαλια.
'' Μας επιασαν τα μελια εδω! '' Ειπε η Diana και γελασαμε.
Η Diana ειναι ενα χρονο μεγαλυτερη μας. Εχει καστανα μαλλια μακρια μαλλια και μελι ματια. Εχει ωραιο σωμα γι αυτο και μερικες φορες το εκμεταλευεται και οταν εχουμε εκδηλωσεις στο σχολειο φοραει φουστα ή φορεμα. Και καλα κανει βασικα αν η κοπελα εχει ωραιο σωμα πρεπει να το δειξει. Σημερα ειχε φορεσει ενα ροζ μπλουζακι μαζι με ενα μαυρο τζιν.
'' Λοιπον κοριτσια. Αν θελετε μπορω να φυγω αρκει να το ζητησετε. '' Ειπε και εκανε να φυγει και την επιασα απο το μπρατσο.
'' Σου ειπε κανεις να φυγεις κοπελα μου; Κατσε εδω στην ησυχια σου. '' Της ειπα και της χαμογελασα.
'' Σας ευχαριστω. Με την Rita μαλωσαμε. Ασχημα. ''
'' Τι εγινε; '' Ρωτησε η Jade. Παντα ηθελε να μαθαινει κουτσομπολια. Γι αυτο την φωναζα 'κατινα' μερικες φορες.
'' Μετα το παρτυ οταν φυγαμε μαζι με τα αγορια εγω ηθελε να σας παρουμε μαζι αλλα η Rita οχι επειδη ελεγε πως εισασταν 'πουτανες' και βλακειες. Εεε εγω ειχα αντιθετη αποψη απο εκεινην με αποτελεσμα να βριζουμε ασχημα η μια την αλλην. '' Ειπε και μας εδωσε ενα φλιβερο χαμογελο.
'' Ας τη να παει στο διαολο. Νταξει. Δεν αξιζε ποτε απ' οτι φαινεται. '' Της ειπε η Jade.
'' Το ξερω. Αναρωτιομουν αν θελετε να κανουμε παρεα εμεις οι τρεις; ''
'' ΝΑΙ! '' Ειπαμε εδω με την Jade και την αγκαλιασαμε.
'' Λοιπον. Παρατηρησα μερικα βλεμματα μεταξυ εσας και των καινουργιων. Τι γινετε; ''
'' Ειναι μαλακες. Αυτο γινετε. '' Ειπε η Jade πριν προλαβω να απαντησω.
'' Jade! '' Της ειπα ενταξει αυτο ηταν χοντρο!
'' Την αληθεια ειπα! ''
'' Το ξερω. Αλλα δεν ειναι αναγκη να τους βριζουμε τοσο. Ας γινουμε και λιγο ευγενικες. Ειμαστε υπερανω ατομα απο αυτα τα ζωα. '' Ειπε και γελασαμε.
'' Εχετε πολλη πλακα. '' Ειπε γελωντας η Diana.
'' To ξερουμε. Γι αυτο γελας! '' Ειπε σε στυλ '' Duhh ''
'' Τα ζωα εισηλθαν. Επαναλαμβανω τα ζωα εισηλθαν. '' Ειπε με περιεργη φωνη η Jade και γελασαμε.
Κοιταξαμε προν το μερος της πορτας και ειδαμε και πεντε αγορια να μας κοιτανε. Φυσικα και ηταν τα γνωστα αγορια. Ποιοι αλλοι αραγε.
'' Edwards γλυκια μου αλλη φορμα δεν ειχες; Δεν σου παει αυτη. '' Ακουσα την φωνη της Evelyn και γυρισα προς το μερος της για να την αντικρυσω.
'' Τι θες πια απο την ζωη μου; ''
'' Τιποτα. Εγω απλως θελω το καλο σου. ''
'' Δεν νομιζω. Λεγε τι θες τσουλακι; ''
'' Οκ θα μπω κατευθειαν στο ψυτο. Μεινε μακρια απο τον Zayn. '' Ειπε και εχασα την γη κατω απο τα ποδια μου.
'' Εεε; ''
'' Ειπα να μεινεις μακρια απο τον Zayn! ''
'' Κοιτα εμενα δεν θα μου πεις τι θα κανω. Ενταξει; Στα σκυλακια σου αυτα! Και αντε μου στο διαολο! '' Της ειπε και εφυγα. Πηγα μεσα στις αιθουσες και κατευθυνθηκα προς τα αποδυτηρια. Ναι ειχαμε αποδυτηρια για την γυμναστικη. Περιεργο ετσι;
Ακουγα βηματα απο πισω μου αλλα δεν εδωσα σημασια λογικα καποιος θα περπαταγε να να παει καπου αλλου. Μολις μπηκα μεσα πεταξα την τσαντα μου κατω και αρχισα να βριζω την Evelyn. Κλωτσησα με δυναμη τους παγκους με αποτελεσμα να πονεσει το ποδι μου. Καθισα κατω και επιασα το ποδι μου ενω μεσα στα αποδυτηρια μπηκε μεσα ενα θυμωμενος Zayn.
Hey! Εβαλα ενα μιρκουλη σημερα και θα βαλω και αυριο. Μπορει και μεθαυριο δεν ειμαι σιγουρη. Τεσπα. Τι λετε για την Diana. Διπλα εχω μια φωτογραφια της αυτη η κοπελα ειναι η Andrea Russet. Καντε vote και comment αν σας αρεσε.