Οταν φτασαμε στο ξενοδοχειο ενιωσα ενα κυμα απογοητευσης να με καταπνιγει.. Και ενοχες να με πνιγουν. Υποτιθεται ο σημερα θα σωζαμε τα αγορια και θα φευγαμε ευτυχισμενοι.. Αλλα εγινε το αντιθετο! Καταφεραμε να χασουμε ενα μελος της παρεας μας..
Κοιταξα τους υπολοιπους ο Harry ηταν καθισμενος στο πατωμα κοιτωντας το απεραντο κενο και ο Niall διπλα του να τον παρηγορει. Ο Liam με τον Zayn να μιλανε ψιθυριστα σαν μην θελει κανεις να ακουσσει τι λενε και η Diana μαζι με τον Louis να ερωτοτροπουν μπροστα μας.
'' Θα την φερουμε πισω. Μην ανησυχεις. '' Ειπε ο Zayn καθως εκατσε διπλα μου.. Τον κοιταξα ισια στα ματια και δαγκωσα τα χειλη μου. Ηταν τοσο ομορφος.. Περασα τα χερια μου γυρω απο την μεση του και τον αγκαλιασα οσο πιο σφιχτα μπορουσα. Δεν ηθελα να τον αφησω ποτε απο κοντα μου..
'' Λοιπον αρκετα καθησαμε πρεπει να βρουνε ενα σχεδιο για να παρουμε την Jade πισω.. '' Ειπε ο Liam.
'' Πρωτα ισως να μας εξηγησετε τι συμβαινει εδω! Και γιατι περναμε ολα αυτα! '' Φωναξε η Diana καθως σηκωθηκε απο την θεση της.
'' Οταν ερθει η ωρα θα σας εξηγησουμε! '' Ειπε ο Louis και προσπαθησε να την ηρεμισει..
'' ΟΧΙ ΤΩΡΑ! '' Φωναξε και σηκωθηκα απο την θεση μου θυμωμενα.
'' Σταματα πια! Κανεις στα σπαστικο μπουριτο! Οποτε ερθει η ωρα θα μας εξηγησουν! Για την ωρα ομως κατσε κατω και σταματα να μιλας! '' Φωναξα και εγω με την σειρα μου. Οι λεξεις εβγαιναν απο το στομα μου χωρις να τις ελεγχω.
'' Μολις με ειπες σπαστικο μπουριτο; '' Ειπε.
'' Ισως! ''
'' Δεν θα περασει ετσι αυτο ξανθουλα. '' Ειπε και μου εκλεισε το ματι.
'' Μπορειται λιγο να σκασετε και να δουμε λιγο την σοβαροτητα της γαμημενης καταστασης! '' Φωναξε ο Niall που τοση ωρα ηταν στον κοσμο του.
'' Θελω την κοπελα μου πισω.. JADE! JADE! '' Φωναξε ο Harry και επεσε πανω στον Niall.
'' ΣΚΑΣΕ ΟΛΟΙ! ''' Φωναξε ο Louis. '' Eσυ σταματα να κλαις σαν γκομενα! Θα την παρουμε την κοπελα σου κανε υπομονη! Ελατε εδω να βρουμε ενα γαμω σχεδιο! '' Συνεχισε λιγο πιο ηρεμα με αυταρχικο τονο..