Ειχε περασει μια ωρα και ακομα κραταγα μουτρα στα κοριτσια. Αυτη ηταν χοντρη πλακα! Νταξει δεν επρεπε να το κανουν. Αλλα θα τις εκδικηθω. Μουαχαχααχα. Ειμαι σατανικια! Χελλ γεα! Η εκδικηση τρωγεται σε πιατο κρυο. Αυτη δεν ειναι η εκφραση. Εε; Δεν θυμαμαι. Οοο καλα αφηστε με τωρα εχω πιο σημαντικα πραγματα να ασχοληθω. Οπως; Τι στο διαολο πεταγεσε τωρα εσυ; Ειμαι η φωνη της λογικης τι θες τωρα; Σιγα μην εισαι και η φωνη της μαλακιας. Χαααχ. Το ακουσατε. Μαλακιας. Οκ. Σκαω. Καθως το κουδουνι χτυπησε η Jade πηγε να ανοιξει.
'' Γεια! '' Ειπαν τα πεντε αγορια μολις μπηκαν μεσα. Αφησαν κατι σακουλες κατω στο πατωμα και καθισαν στον καναπε.
'' Καλα τι φερατε; - Ειπα καθως ανοιξα τις σακουλες - Ολο το μπακαλικο φερατε! '' Ειπαν οταν ειδα πως σε μονο μια σακουλα υπηρχαν 5 σακουλες πατατακια. Και υπηρχαν τρεις σακουλες!
'' Αυτα ειναι μονο για τον Niall. '' Ειπε ο Zayn. Gosh πως τρωει ετσι αυτο το παιδι. Και δεν παχαινει.
'' Τι με κοιτας ετσι! Ειμαι στην αναπτυξη! '' Ειπε ο Niall και πηρε το ενα σακουλακι με τα πατατακια.
'' Μην μου τον συγχιζεται! '' Ειπε η Diana και πηγε διπλα του. Ειχαμε μια πολυ καλη φιλια μονο φιλια Diana-Niall πραγμα που εκανε τον Louis να ζηλευει.
'' Παω να φερω ενα βαζακι. '' Ειπα.
'' Γαιτι; '' Ρωταει ο Zayn.
'' Μας επιασαν τα μελια. Μην παει χαμενο κιολας. '' Ειπα καθως ο Niall και η Diana με αγριοκοιταξαν ενα οι αλλοι γελασαν.
'' Γιατι στα παντα πρεπει να απαντας ειρωνικα; '' Ρωτησε ο Liam.
'' Ειναι το φορτε μου! ''
'' Καλα τα εγραψα εγω. Στο ραφι θα μεινεις! '' Ειπε και γελασαν.
'' Μπα, ολο και καποιος κουτσος, στραβος, κουτσοδοντις θα βρεθει να την παρει. '' Ειπε ο Harry.
'' Μπα δεν νομιζω. Δεν εχει ωραιο κωλο! '' Ειπε ο Louis.
'' Ρε σταματηστε! Ειναι πανεμορφη! '' Ειπε ο Zayn καθως σηκωθηκε πανω και με αγκαλιασε. Ηταν μια ωραια αγκαλια.
'' Ελα μια selfie! '' Ειπα και εβγαλα το κινητο μου. Eκανα duck face ενω εκεινος εβγαλε την γλωσσα του.
'' Θα την ανεβασω. '' Ειπε καθως μπηκε στο facebook του απο το κινητο μου.
'' Παω να βαλω τα πατατακια στα μπολ. '' Ειπα καθως πηρα τις σακουλες.
Πηγα στην κουζινα και εβγαλα μερικα μπολ για να βαλω τα πατατακια. Μολις γυρισα το σωμα μου συγκρουστηκε με ενα αλλο και παραλιγο να πεσω οταν καποιος με εποιασε. Κοιταξα τον αθρωπο μου συγκρουστηκα και ηταν ο Zayn.
'' Ηθελα να σου φερω το κινητο σου. '' Ειπε καθως ηταν αρκετα κοντα μου.
'' Αμμ ναι σε ευχαριστω. Και για αυτο και που με εποιασες. '' Ειπα και του χαμογελασα.
'' Perrie εχεις πανεμορφα ματια. '' Ειπα και αγκοιξε τα μαγουλα μου..
'' Ευχαριστω και εσυ. '' Ειχαμε πλησιασει αρκετα κοντα οταν.
Χααχαχχααχχχαα το κοβω εδω επειδη ειμαι bitcaki! Hell yeah! Βριστε ελευθερα! Αναβασα δυο σημερα δεν μπορειται να πειτε! Διπλα ειναι η selfie. Την αγαπω αυτη <3 Ειναι ερωτας. <3 Σχολιαστε και ψηφιστε!
''