Chapter 23

350 39 5
                                    

'' Που παμε; '' Ρωτησα την Diana. Το σκεφτηκε για λιγα λεπτα και μετα απαντησε.

'' Οπου μας βγαλει ο δρομος. '' Ειπε και μου εκλεισε το ματι. Γελασα σιγανα και ξεκινησα το αυτοκινητο. Θα την πηγαινα σε μια ωραια καφετερια κοντα στο σχολειο. Συνηθως μαζευομαστε εκει οταν εχουμε κενο ή κανουμε κοπανα.

'' Καλη επιλογη. '' Ειπε καθως παρκαρα το αυτοκινητο. Της χαμογελασα και μπηκαμε μεσα. Με τα ματια μου εψαξα ενα τραπεζι και βρηκα ενα ακριβως διπλα απο το παραθυρο. Γυρισα να την κοιταξω αλλα το βλεμμα της ηταν καρφωμενο προς μια αλλη κατευθυνση. Προπαθησα να καταλαβω απο που κοιταγε οταν το βλεμμα μου επεσε πανω σε ενα ζευγαρακι λιγο πιο διπλα απο εκει που ηθελα να κατσουμε.

Μην μου πεις οτι ειναι ο πρωην της;

'' Θες να φυγουμε; '' Την ρωτησα καθως της χαιδεψα το χερι. Με κοιταξε σταθερα στα ματια και απαντησε ενα ψυχρο < οχι >

'' Ελα. Παμε να κατσουμε. '' Ειπε και τραβηξε το χερι μου. Καθισαμε στο τραπεζι που ειχα δει πιο πριν.

'' Ο πρωην σου; '' Την ρωτησ ακαθως ειχαμε ηδη καθισει.

'' Ναι. '' Ειπε και  αναστεναξοντας κοιταξε κατω.

'' Θες να τον τσιγκλισουμε λιγο; Τωρα που κοιταει μωρε. '' Ειπα και της εκλεισα το ματι πονηρα. Βασικα αυτο εμενα θα μου αρεσε και θα μας εφερνε πιο κοντα.

'' Λεγε. ''

'' Καταρχην, ελα εδω.'' Της ειπα και ηρθε και εκατσε διπλα μου. '' Παρε με αγκαλια. '' Περασε τα χερια γυρω μου. '' Και βαλε το κεφαλι σου στον στηθος μου. '' Ειδα τον πρωην της να μας κοιταει εξοργισμενος και κατακοκκινος. Παρτα μαλακα. Ειναι δικια μου τωρα.

'' Κοιταει; '' Με ρωτησε και με κοιταξε στα ματια. Αν δεν της ορμιξω να μην με λενε Louis William Tomlinson!

'' Ναι. ''

'' Τελεια.. Ξερεις κατι; ''

'' Τι; ''

 '' Μου αρεσει ετσι. Εισαι σαν αρκουδακι για αγκαλιτσες.. Boobear. '' Boobear; Μολις ειπε Boobear; Να την σκοτωσω τωρα ή μετα;

'' Δεν εισαι καλη στο να βγαζεις ψευδωνημα... ''

'' Ειμαι καταπληκτικη. '' Ειπε σε στυλ ντιβας.

'' Εισαι απαισια. ''

'' Οτι πεις! ''

'' Ειδες οτι πω! ''

'' Σκασε Tomlinson. ''

'' Γεια σου Diana. '' Aκουσαμε μια αντρικη φωνη. Και ναι ο πρωην της ειχε ερθει στο τραπεζι μας.

'' Γεια. Θες κατι; '' Του ειπε κοφτα. Αυτο ειναι το κοριτσι μου!

'' Οχι απλως ενα γεια ηθελα να πω. ''

'' Το ειπες. Γεια σου τωρα. '' Ειπε και εφυγε.

'' Αυτο ειναι το κοριτσι μου! '' Ειπα και της τσιμπισα το μαγουλο.

'' Ναι το δικο σου κοριτσια Boodbear. '' Ειπε και αφησε ενα φιλι στο μαγουλο μου.

...............

Perrie's Pov.

Ολος ο κοσμος ειχε βουιξει! Ολοι ειχαν μαθει πια για την Kat βρηκαν το πτωμα της πεταμενο σε μια χωματερη. Οι εικονες στις ειδησεις ηταν σκληρες, λενε πως σκοτωθηκε απο 3 πυροβολισμους, 2 στο κεφαλι και 1 στην καρδια. Ο πονος που ενιωσα μολις το ειδα ηταν απεριγραπτος, ενιωθα οτι ενα κομματι μου πεθανε. Φανταζομαι πως θα νιωθει η οικογενεια της αυτη τη στιγμη.

Ο Zayn ειχε ερθει σπιτι μου και προσπαθουσαμε να λυσουμε ολο αυτο το μπερδεμα που εχει γινει. Του ειπα για τα ανωνυμα τηλεφωνηματα και τις αμφιβολιες που εχω. Δεν μου ειπε πολλα, το μονο που μου ειπε ειναι πως συντομα ολα θα ξεκαθαριστουν. Το αλλο περιεργο. Ο Zayn ρωτησε την μανα μου αν με αφηνει να ερθω εκδρομη μαζι με αυτο και τους αλλους. Και με αφησε! Αν της το ζητουσα εγω θα μου πεταγε ενα

'' Και θα αφησεις την μανουλα μονη;! Δεν ντρεπεσε αχαριστη κορη! Δεν θα πας! ''

Πρεπει να κοψουμε το λιγο καρβουνο εδω περα γιατι δεν κανει καλο! Τελος παντων. Μεθαυριο ειναι η κηδεια της, φυσικα και θα παω. Δεν μπορω να μην παω. Θα διεξω ασεβεια προς την νεκρη.

.................

'' Ετοιμασε το μαυρο μου κουστουμι. '' Ειπε ο μεγαλος καθως ηπιε λιγο απο το ουισκι του.

'' Αμεσως κυριε! '' Ειπε ενας απο τους 'δουλους' του.

'' Τι το θες το κουστουμι αφεντικο; ''

'' Εχω να παρεβρεθω σε μια κηδεια. Θα ειναι ασεβεια για την νεκρη αν δεν εμφανιστω. '' Ειπε και γελασε σατανικα.

'' Ετοιμαστε ρουχα παιδια. Θα παμε ταξιδακι. ''

............................

Hey! Χιλια χιλια συγνωμη που εχω να ανεβασω 13 ημερες! Το ξερω ντροπη μου αλλα δεν μπορουσα. Και δυστηχως ουτε το Σ/Κ θα μπορεσω καθως ο πατερας μου δεν θα εχει ιντερνετ soooo. Yeah that sucks. Λοιπον αν μπορεσω θα ανεβασω την Παρασκευη αλλα δεν ορκιζομαι τιποτα. Love ya all!

Σχολιαστε, βριστε και ψηφιστε.

Ζετα.

Y.Σ ΤΟ TWEET ΤΟΥ ZAYN ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ZERRIE ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣΕΙ! Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 <3

How I Met Your FatherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang