Olimpos Okulu Karıştı

7.2K 334 38
                                    

Medyadaki Daniel :) :*

Daniel bana sıkıca sarılıp öylece duruyordu. Sessizliği bozarak
- Daniel lütfen beni bırakta gideyim.

- Biliyorum Spencer özür dilerim sana yasattıklarım için. Herşey planlıydı seninle oynayıp sana ulasmam falan ama yemin ederimki aşık oldum sana dokununca canımdan can gidiyor. Tek kafamı karıstiran nokta gerçekten okuldaki cinayetle alakam yok.  Acı çekmek ögurlukse özgürüz ikimizde.

- Bana yaşattığını zerresine kadar unutmuycam Daniel.

Bulunduğum güneşli olan odadan ve yere düsen bilekligimi alarak cıktım.
Sadece kosuyordum. Hiçbirşey düşünmeden. Nereye gittigimi bile bilmeden. Kalbim acıyordu. Böyle olmasını istemezdim. 6 dakika sonra evime ulaştım. Enerjim yok denilecek kadar azdı. Eve yaklaştigimda gözlerimden gelen yasları siliyordum. Kapıyı açan Louisti şoka girmiş bir şekilde bana bakıyordu.

- Ne oldu sana böyle ? Bugünde sabah erken kalkmışsın herhalde okula gitmemişsin .

- Çok kötüyüm Louis.
Louise sarıkdım. Sıpsıkı.

- Ne oldu Spens neden ağlıyorsun ?

- Louis Daniel hakkında yanılmışım ..

- Söyle ne yaptı sana o piç.

- Hiç birşey. Lütfen birşey sorma.

Louis bana sıkıca sarıldı.

- Spencer seni çok seviyorum. Sana birşey söylemem gerek ama ..

- Söyle dinliyorum.

- Ee yok birşey. Hanna nerde merak ettim.

- Bilmem ki erkek arkadasıyladır.

- Hadı okula gidelim Spencer devamsızlıktan kalıcaksın.

- Off doğru hazırlaniyim geliyorum 5 dakikaya

Odama çıkıp çantama gerekli olan birkaç defteri koydum. Bugün hava güzeldi ve  açık mavi mini şortumu giydim. Üstüme ise düz beyaz bir askılı giydim. Boğazı çok açık olduğu için goguslerim fazla belli oluyordu ve rahatsız oldum. Boğazımı kapatmak için ince mavi püsküllü fularımı gecirdim.

Aşşagı indigimde Louis etrafı inceliyordu. Beni gördüğünde gulumsedi.

- Her zaman ki gibi çok güzelsin.

- Utandırma.Teşekkürler.

Louis belimden tuttu ve nazikçe dısari cikartti . Kapıyı kilitledi. Benim ise kapımı açıp  , kendi ise sürücü koltuğuna yerleşti.  Louis gaza basıyordu ve çok hızlıydik bu superdi. Gerçi benim enerjim yoktu kan içmemistim.

- Louis arabada kan var mı ?

- Evet spencer torpido da var .

2 ünite kanı öyle aç bir şekilde ictimki hemen bitirdim. O kadar enerjiktimki şuanda.Çok garip ve güzel bir duygu kan içtikçe içesin geliyo ama ne kadar fazla içersen iradende o kadar zayıflıyor. Mesela ben insanlardan beslenmiyorum. Daha doğrusu insan kanından hastanelerden caldigimiz kanlardan . Hanna hep der aynı şey sonuçta insanlar kan kaybındanda ölebilir. Ama ben canlı bir insanı oldurmektense çalmayı tercih ediyorum.

Okula yaklaşırken kalbim yerinden cıkarcasına atıyordu. Fazla enerjiktim. Okula girdiğimizde büyük bir kalabalık vardı. Yine Lucasın öldürüldüğü günki gibi kotu bir hisse kapıldım. Herkesi bagiris cagiriş içinde itip geçtim. Gozlerime inanamıyordum. Lucasın öldürüldüğü pozisyonda ayni şekilde sırt ustu bogazindan ısırılmış bir erkekti. Yüzünü net göremiyordum. Etraftakilere sordum.

- Ölen kim !
Esmer kıvırcık sacli bir kız " Henry " diye agliyordu.

İnanmıyorum. Henry. Aman Tanrım. Eski erkek arkadaşlarımdan biri daha.
Nasıl olur. Bunu Danielin yaptığını düşündüm. O hışımla tam 12 saniyede Daniel'in evine geldim kapıyı yumrukluyor tekmeliyor ne yaptığımı bilmeden cırpınıyordum. Daniel kapiyi acinca bu sefer onun göğüsüne vurmaya başladım.

- Sen yaptın hayvan herif. Sen katilsin . Psikopat piç !!

- Heyyy heyyy sakin ol ne yapmışım ?

- Oyun oynama bana. Henry'i sen öldürdün. Yalancı !

- Henry kim tanımıyorum bile ne saçmalıyorsun !

- Seni yalancı ahmak. Eski sevgililerimden biriydi. Senin yaptığını biliyorum.

- Sana ailemin üzerine yemin ederim ki ben yapmadım. Evet seni kandırdım yalanlar söyledim ama yemin ederimki cinayetle alakam yok. Seninle derdi olan birisidir. Sana söz veriyorum o kişiyi bulucam.

- Yalancı. Sana inanmıyorum. Benden ve sevdiklerimden , cevremden , ailemden uzak dur !

Ölüm IsırığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin