KAMP

3.1K 198 40
                                    

Daniel beni 1 saate kadar sakinleştirmeyi başarmıştı. Anlıyamıyorum neden ben ?
En kötüsüde hiç birşey yapamıyorduk.

- Spencer hayatım iyiysen ben gidiyim artık.

- Hayır Daniel lütfen beraber uyuyalım. Çok korkuyorum.

Daniel bana sıkıca sarıldı. Kaslı kollarında o kadar güvenliydim ki.. Huzurla uyuyabilirdim. Kulağıma fisıldayıp ;
- Uyu küçüğüm

Sabah uyandığımda iki çift gözle karsılastım.
- Günaydın
Günaydın diyip saçlarima opucukler kondurdu.
- Sen uyumadın mı ?
- Hayır seni izledim. Bu şansı bana verdigin icin teşekkür ederim.
- Bugün okula gidicek miyiz ?
- Hemen yüzünü burusturma , çok devamsızlığımız var Spens. Hadi tembel kalk giyin aşşagıda bekliyorum.
- Tembel demek heee sen şimdi görürsün. Gözüme kestirdigim yastığı alıp kafasına gecirdim.
- Sen kaşındın .
Daniel sinsice gulup bana yaklasirken çıglik attim . Cok egleniyordum. Daniel bana yaklaştı ve ;
- Ben sana kıyamam ki
- İşte benim sevgilim
- Hadi artık hazırlan

Daniel odamdan cikarken , dolabima yoneldim hava sıcak oldugundan şort giyicektim. Ama hep şort şort sıkıldım etek pek giymem ama mini siyah etegimi giydim uzerinede göbeği acık beyaz uzerinde vampir dişleri olan tisortumu gecirdim. Şık duruyordum. Saçlarım kendiliğinden yapılmıs gibi durduğu icin hicbirsey yapmadım. Makyaj yapmadan aşşagi indim.

- Hadi gidelimm

*

Okula vardığızda okulu ozledigimi farkettim zaten son yılımızdi mezun olacaktık. Daniel ellerini ellerime kenetlerken okulun icine girdik üst kata cıkıp sınıfa girecekken kapinin hemen yanindaki buyuk afiş ilgimizi cekti bugun okulun kampi varmış. Ve bizim bundan haberimiz yok. Hemen sinifa atlayıp Emily'e el salladım. Kosarak yanima geldi sıkıca sarıldık.

- Şu kamp işi ne ?
- Siz bilmiyormusunuz. Artık yilin sonuna geliyoruz. Sınavlarda azaldi baya bizde okulca kamp yapmaya karar verdik. İçki serbest ickili partiler , deniz , kum , güneş..

- Saat kaçta ?
- Bugün 3 saat sonra hava çok kararmadan kamp yeri yakın zaten ama çadir kurmasi falan var simdi. Gelicekseniz elinizi cabuk tutun cadirda 2 kisi kalabilir izin var yani yine iyisiniz.

- Sevgilim o zaman biraz cabuk olalim seni eve bitakiyim hazirlanmaya başla bende eve gidip bende hazirlik yapiyim.
- Tamam hayatım iyi olur.

Eve girdiğimde Hanna karsıladi beni.
Hanna acelem var canta hazirlamam lazim kampa gidicez yardim edermisin ?
- Tabiiki bitanem.
- Sen kiyafetlerimi hazirla o zaman bende şu bizim cadiri bulmaya calisiyim.
- Spens aşşagıda merdiven altinda canım.

Çantam hazirlanmısti bile çok tesekkurler. Hannayla vedalasirken korna sesi duydum ağir cantami gorunce Daniel arabadan hemen indi ve cantami aldi.

- Evet güzellik kampa gitmeye hazir misinn ?
- Evettttt diye bagirdim.

Okula vardıgmzda tamda zamaninda yetismistik. Arabası olanlar konvoy şeklibde gidicekler , olmayanlar ise servisle gidiceklerdi konvoy basladignda Daniel son ses muzik acmisti arabanin ustunude actiginde arkadaki Emilye el salliyordum cok mutluyduk.

Kamp alanina geldigimzde sorumlu ogretmen anons yapti kamp biyere dagilmiyosunuz bizden oldugunuzu anlamak icin bandana takicaksiniz erkekler mavi , kizlar kirmizi bandana
Bandanalar dagitilirken ben hemen baglamistim bile . Ama benim şapşal sevgilim sinirden bandanayi yere firlatmisti bende kahkaha atip bandanayi yerden aldim.

- Arkani don sersem.
Boyu uzun oldugu icin parmak uclarimla uzandim ve bagladim. Onune dondugunde gulumseyip dudaklarima yapistı. Tam öpusuyoken ogretmen yanimzdan gecip

- Öhömm öhhöm

Hemen hocaya bakip tatlica gulumsedik.
Arkadaslarimizn yaninda giderken kahkahayi bastik.

Simdi sıra cadiri kurmaktaydi ve hicte anlamazdım. Havada hafif kararmaya baslamisti bile Daniel bana birak diyip cadiri kurmustu bile .
Artik hava kararmisti ogretmen gelip "Arkadaslar yarin erken kalkicaksiniz erken uyusaniz iyi olur " .
Herkes aaaaaa diye tepki verince ben hemen atıldım.
- Hocam boyle kamp mi olur lutfen ates yakalim biraz takiliriz sonra uyuruz zaten.

- Tamam arkadaslar oyle olsun ama yarin zorluk cekiceksinizz

- Cekmeyiz hocam cekmeyiz diye gulustuk.

Hadi arkadaşlar şişe cevirmece oynuyalim. Herkesten cevap belliydi eveeeetttt diye böğürüyorlardı.

Sise bir iki el dondukten sonra nihayet bana gelmisti. James bana soruyordu.
- Dogruluk mu cesaretlilik mi ?
- Cesaretlilik diye atıldim hemen. Ne kadarda aptalim havada kararmisti. Daniel beni cimciklerken hadi cadira gidelim gece gece sacmaliyosun.

- Hayir. Oyun bozanlik mi yapicaz yani olmaz. James hadi Spens derken irkildim.
- Eveeeet Spens ne desem bilemedim diyerek seytani bir kahkaha attı. Hicte sevmezdim bu cocugu.
- O zaman su arkada gordugun yikik eve girip cikicaksin .
- Iııı tamam eee sey yanliz hemen cikicam tamam mı ?
- Tamamdır.

Heskese arkam donuk son kez bakarken cesaretimi topladim. Daniel cok endiseli gorunuyordu. Ama rezil olamazdım. Yıkık ev o kadar urkutucu gorunuyordu ki.. Daniel yanimda olsaydi hic korkmazdım.
Elimdeki feneri tutarken cok korkuyordum ev batik haldeydi. Gicir sesler geliyordu. Bir anda elimdeki fener sonmustu. Lanet olsun pili bitmis.
Spencer bittin sen herkesin onunde artistlik taslamaya calisirsan boyle olur of of napicam simdi. Feneri sallayinca bugulu bir sekilde aydinlandı. Isik gidip geliyordu duvara tuttugumda kucuk dilimi yutucaktim neredeyse. Kalp krizinden olucektim. Kocaman kirmi harflerlerle " SIRA SENDE SÜRTÜK - VAMPİR "

Ölüm IsırığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin