Sabah uyandiğimda yanımda duran telefonuma uzandım. Saat 2'ydi çok geç uyanmıstim ve 3 dersimi de kaçirmistim. Ve Danielden 28 tane cevapsız arama ve 6 tanede mesaj vardı.
Herhalde hasta oldugumu falan düşünüp telaş yapmisti. Danieli ariyodum ve odama doğru yaklaşan telefon sesiyle Danielin geldiğini anladım.- Hayatım , iyimisin ? Çok merak ettim .
- İyiyim sevgilim bende anlamadım fazla uyumusum.
- Uykucu seni
Yataktan cikip ona sıkıca sarıldım .
- Seni özledim.
- Bende öyle , hadi hazırlan okulu bugün asıyoruz zaten 3 ders geçmiştir.
- Tamam
Daniel beni salonda beklemek için assagi indi . Bende bu sirada saclarima şekil verip , ustumu giyinmeye basladim. En sevdiğim mavi kot şortumu giydim üstüne ise beyaz askılı sade bir tişört geçirdim.
Assagi indigimde Daniel kitaplarima göz gezdiriyordu beni farkettiğinde ;
- Her halinle çok güzelsin
Ona gulumseyip beyaz vanslarımı giydim.
Dışarı ciktigimizda hava sicak ve gunesliydi . Güneşi pek sevmesemde bugün enerjiktim. Uykumu iyice almistim.
Daniel arabayi yanastirdiginda kapiyi acip koltuğa yerleştim.
- Nereye gidicez sevgilim ?
- Öncelikle karnımızı doyuralım sonra bir şeyler düşünürüz .
Gidicegimiz yere kadar son ses müzik dinledik ve arada Danielde ritim tutuyordu .
Geldiğimiz yer çok tatli bir kulübe seklinde mini cafeydi. O kadar şirindi ki etrafimizi yeşillikler kapliyordu. Çok huzur vericiydi...
İçeri girdiğimizde cafenin sahibi yasli bir teyze ne istediğimizi sordu.
Bizde güzel bir kahvalti tabagi istedik.
Tabaklarimiz geldiğinde kahvaltimizi yaparken konusuyorduk .
- Bugün parti var Spens hallettinmi kostüm işini.
- Biliyorum Hanna halledicek ama ne giyicegim bana bile sürpriz
- Bende karar veremedim daha .
Kahvaltimiz bittiğinde Daniel hesabi ödeyip elimi tuttu. Ve o güzel yesillikte yürümeye basladik. Hemen yakında bir akarsu geçiyordu . Yüzmeyi pek sevmem çünkü bir keresinde boğulma tehlikesi gecirmistim. Daniel elimi dahada sıkıca tutup oraya sürüklemeye başladı . Akarsudan 30 metre civarinda yuksekteydik .
- Hadi Spens yapabilirsin ? Hadi atliyalim korkuyosan elimi tutarak atlarsın.
- Korkuyorum . Yapamam lütfen isteme bunu benden.
- Hadi Spens yapabilirsin . Söz elini bırakmiycam
Kafamı onaylarcasina salladım ve cesaretimi toplayip derin bir nefes aldım. Hem zaten sevgilim yanimdaydi ne kadar kotu olabilirdi ki. Daniel saymaya başladı.
- Birrrrr
- İkiiiiiii
- Veeee üçççç atlaaaaaa
Kendimi çığlık atarak suyun içinde buldum . Su soğuktu ve irkilmeme sebep oldu . Ama çok zevkliydi . Daniel belimden tutmuş bir şekilde suyun ustunde durmami sagliyordu. Onun kasli kollarina tutunarak hareket edebiliyordum ve yaninda o kadar guvendeydim ki . Hiç korkmuyordum.
- Güzelmiş dimi
- Evettt süper hemdee
Bana kahkaha atarak güldü ve burnuma bir opucuk kondurdu.
- Seni seviyorum.
- Bende , bende seni seviyorum...
Danielle suda 1 saat kadar yuzduk . Sonra usudugumu farkedip sudan cıktik. Islak bir şekilde yürürken ;
- Eve boylemi gidicez hasta oluruz ?
- Hayatım arabada havlu olması lazım bazen denize giriyorum diye.
Daniel bagajı acti ve 1 tane havlu olduğunu gordum .
- Hadi kurulan Spens
- Peki ya sen ? başka havlu yok .
- Sıkıntı yok üsümuyorum bebeğim.
İstemiyerek üstün körü kurulandım.
Daniel beni evimin önune biraktiginda
- Tesekkur ederim herşey için bugün çok güzeldi.
- Evet hem de çok guzeldi meleğim .
Kokusunu içime çekip sarildim. Sonra arabadan inip eve girdim.
- Hanna ?? Evdemisinn ?
- Burdayım Spens
Sesi spor odasından geliyordu . Hanna' yı yerde plates yaparken görünce kahkahayı patlattım.
- Heyyyy komik olan ne ?
- Ne biliyim daha önce hic spor yapmazdın?
- Yeni sevgilim hafif kilolu oldugumu söyledi. Hırs yaptım .
- Hayir bence çok ideal bir kilon var ve orantılı.
- Hee bu arada kostümün hazır .
- Ouvv tamamen unutmuşum saat 11 de Daniel almaya gelicek. Kostüm ne peki ???
- Partiye seksi bir Lady Gaga'nın renk katıcağını dusundum .
Sevinçten ne yapicagimi sasirip Hannaya sarildim ve ikimizde topla beraber yere yapistik. Gulusurken Hanna hazirlanmalisin dedi. Ve Hannaya çok tesekkur ettim öpüp odama yoneldim.
Öncelikle ılık bir duş alıp saclarimi kuruttum. Kostümü gördüğümde resmen agzim acik kaldi . Çok çilgın bir kiyafetti mayo şeklindeydi . Ayakkabilari ise çok yuksek değişik bir tarza sahipti. Daniel' in bu mayo seklindeki kiyafeti görünce kızıcağını düşündüm. Ama olsun güzel bir Lady Gaga olucaktim. Kiyafetimi giyip aynada kendime baktim çok seksi gorunuyordum . Abartili bir makyaj yapmadim sadece Lady gibi yüzüme yapistirmalarla simsek işareti cizdim simli ve göz alici görünüyordu.
Sarı saçlarımı Lady Gaga gibi kurdele yaptım. İskelet şeklindeki kemikten bileğime kadar taşlı bilekligimi taktım . Son kez aynaya baktığımda çok güzel gorundugumu fark ettim.
Danielin gelmesine çok az kalmıstı. Assagi indigimde Hanna şok olmuş bir vaziyette bana bakiyordu.
- Spensss sen çoo-çookk güzel olmuşsunn.
- Teşekkürler . Louis nerede ?
- Üç günden beri eve gelmiyor. Çok merak ediyorum telefonlarimida acmiyor.
- Ne yapmaya calisiyor bu çocuk ya !
Kapi calindi ve Daniel buyulenmis bir şekilde bana bakiyordu biraz süzdükten sonra kaşları çatıldi .
- Fazla açık değilmi ?
- Immm şeyy değil sevgilim. Aaaa sende ne kadar yakışıklı olmuşsun Batman 'im benim
- Konuyu değiştirmeye calistigini biliyorum neyse zaten yanimda olucaksin.
Hanna'da eve erkek arkadaşıni davet etmisti. Hannayı öpüp kulağına ;
- Sana kolay gelsin diyip kıkırdadım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampiroDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..