- Ne saçmalıyorsun Daniel ?
- Baban olucak o piç laboratuvarda deneyler yapan masum bir bilim adamı değildi. Vampirleri öldürmek için elinden geleni yapan birisiydi. Bütün ailemi katletti . Tabi annenle baban 3 yıl önce bir trafik kazasında ölmedi. Ben öldürdüm. Ailemin intikamını tam olarak almadım Spencer.Gozlerimden istemsizce yaslar dökülüyordu nasil olur nasil bu kadar vicdansiz olur . Karsimdaki adam farkliydi gozunu intikamdan başka hic birşey görmeyen bir vampir vardi karsimda. Benim ailem nasıl böyle birşey yapar ki
Daniel beni sacımdan tutup ayağa kaldirdi ve bir odaya firlatti. Sac kökerim çok açıyordu.
- Şimdi burda uslu uslu takıl. Yarın sana büyük bir surprizim var.
Ne demek istiyordu ? Yarın çok zor bir gün beni bekliyordu. Başimda agriyordu enerjim neredeyse sıfırdı gözlerimi yumdum ve gecenin karanlığına bıraktım.
Sabah kapının açılma sesiyle yerimden sıçradım. Daniel bana doğru yaklasti ve saçlarımı okşamaya başladı. Çok saşirmistim. Dengesizdi bu çocuk.
- Keşke farklı bir şekilde karşılaşsaydık Spencer.- Senden nefret ediyorum. Kesin Lucas'ıda sen öldürmüşsündür.
- Her neye inanıyorsan inan ama o cinayette alakam bile yok. Ama cidden saşirdim. Vampir isi olduğu belli.- Sana inanmıyorum. Ayrıca dunki aile zırvalıklarınada inanmıyorum.
Bunu soyledigimde Danielin gözleri kırmızı oldu ve beni boynumdan tutup duvara sıkıştırdı.
- Bir daha ailemin adını bile ağzına alma.Kolumdan tutup başka bir odaya götürdü. Oda çok gunesliydi. Kalbim kut kut atmaya basladi. Ne yapmaya calıstigini anlamiştim. Biz vampirler güneşte kül oluruz evet ama koruyucu bir nesne kullanmazsak bu herhangi bir eşyada olabilir . Ama biz vampirler çoğunlukla ya yüzük , kolye , bileklik gibi esyalari yapariz. Bunu seçilmiş özel cadılar yapabilir ve cadı bulmakta o kadarda kolay değil. Benim koruyucum ise boynumdaki şimşek işaretli kolye idi.
Danielin aklından geçenleri okuyo gibi ayni şekilde boynumdaki kolyeyi kaptı ve gülmeye başladı. Şimdiden canım çok yaniyordu sanki bütün vücuduma bicak saplayip tekrar cıkartiyolardı.
- Daniel durrrr , lütfen dur !
- Seni böyle çaresiz görmek kardeşimi hatırlatıyor. Gözümün önünde öldürüldü Spens gözümün önünde ...Daniel'in gözünden yaslar dökülüyordu. Danieli boyle görünce bir an içim acıdı. Ben onu gerçekten seviyomuyum bilmiyorum ama , ona değer verdiğım aşikardı.
- Daniel lütfen dur , lütfen.
Daniel ani bir hareketle perdeyi kapattı. Derin bir nefes aldım. Nihayet o berbat acı son bulmuştu. Hala baglandigim sandalyede kıvranıyordum. Daniel bana yaklasti ve ipi çözdü. Sonra biranda bana sarılıp ağlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampireDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..