Yaklaştı ve ...
- " Vampir olduğunu anlamalıydım küçük kız. "
Maskesini çıkarttı. 1.85 boylarında sarışın bir adamdı.
- Sen kimsin benden ne istiyorsun diyebilmiştim nihayet. Sesim çok yorgun ve cılız çıkıyordu.
Adam önce beni baştan aşşağı süzüp kahkaha atmaya başladı. Sonra bana yaklaştı ve kaşlarını çattı.
- Saklamaya çalışma vampir olduğunu biliyorum. Biz vampir avcıları bu günler için varız diyip tekrar gülmeye başladi.Nasıl olur ya ..
Adamın bana yaklaşmaya başlayınca vampirlik iç güdüsüyle sinirlendiğim için dişlerin uzadı. Adamin belinden tutup bütün gucumle duvara fırlattım . Ama ne fayda çok güçlüydü. Yerden kalkıp tekrar üstüme yürüdü arkama geçip tam boynumu kırıcakken adamı yerde gördüm. Bu Louisti adamı bir hışımla yere fırlatıp boynunu kırmıştı .
Hiç bir tepki vermeden sadece ağliyordum. Tam anlamıyla şok geciriyordum . Louis bana yaklaştı ve ;
- Şşttt sakin ol Spens geçti birtanem. Sana kimsenin zarar vermesine izin vermem.
- Se-senn olmasaydın şuan ölmüstum Louis.
- Şuan bunları düşünme. Geçti artık.Louis beni yerden kaldırıp yurumeme destek oldu. Lobiye geldiğimizde Daniel çok telasli ve öfkeli görünüyordu partiyi birbirine katmis her yeri dagitmis, çıldırmıştı.
- Spensssss
Daniel sıkıca sarılıp kokumu çekti.
- Çok merak ettim nereye kayboldun ?
Louis beni itip Daniele kafa attı. Danielde tam karşılık vericekken
" Yeterrrr " diye bağırdım.
- Birsey yok Daniel sadece eve gitmek istiyorum.
Louis lafa atladı ve ;
- Heyyy lanet olsun Spens bu kadarı yeter. Anlatiyim mi Daniel az önce lanet olasıca bir vampir avcısı Spencer'ın boynunu kırıcakken son anda yetistim. Nasıl onu yanlız bırakırsın ?
- Ne nasıl ? Daniel çok sinirlenmişti. Biranda hiç bisey anlıyamadan Louisin üstüne cıkti ve yumruk atmaya başladı.
İnanmıyorum..... Danielin dişleri uzamıştı ve gözleri renk değiştirmişti.
Nasıl olur.. Sevgilim bir vampir mi ?
Daniel yüzüme uzun uzun bakıp kaçtı.
Buda neydi simdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampiriDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..