Ne diycektim simdi çocuğa . Kahretsin ya keşke Hanna'yı dinleseydim ama hiçte bozuntuya vermeden boğuk çikan sesimi duzelttim .
- Önce ben sordum . Burda ne işin var ?
- Hmmm peki yalan soylemiycem ben çok merakli bir kişiliğe sahibim ve belki bir kanit bulurum diye. Peki ya sen ?
- ( Aha simdi sictin Spencer ) Ya nolucak ahah tabiikide soyunma odasinda tişortumu unutmusum bugün çok terlemistimde . Aaa niye aciklama yapiyorumki sana canim geldiysem geldim . ( Allahtan tisortum oradaydi ve rezil olmadim.)
Ama asil garip olan şuan Daniel burda yoktu yani bu kadar kisa bir sure içinde bu kadar cabuk gitmesi ilginç. Tıpkı bir VAMPİR gibi ...Korkudan motor baglamis gibi eve kostum. Ve direkt üst kata cikip kendimi yatağa firlattim. Ve uykunun o güzel kollarina biraktim.
Sabah alarm çalmadan kalkmistim ayaklarimi sürüye sürüye banyoya gittim elimi yüzümü yikadim . Hazirlanip salona indigimde Louis televizyon izliyordu arkadan bir tane ensesine yapiştirdim .
- Ahhh lanet olsun
- Hahahah iyi oldu pis hain dun bana kan vermezken iyiydi .
- Duyduğuma gore okulda bir cinayet olmuş ?
- Evet de sen nerden biliyorsun ?
- Nerden olcak canim bütün gazetelerde Olimpos okulundaki gizemli ölümden bahsediyor .
- Aynen oyle çok üzgünüm.
- Şu seni seven Lucas degilmi ölen ?
- Evet o . Kimle derdi olur ki o cocugun . Neyse canım ben okula gidiyorum görüşürüz.
- Görüşürüz.
Okula vardiğimda kantinde Ellen ' ı gördüm direkt sarildim çok ozlemisim .
- Nerelerdeydin kızım yaaa
- Sevgilimle Güney Amerikada tatildeydik kusura bakma canım haberde veremedim apar topar oldu
- Ooo sen gez gez bizde inek gibi okula gelelim
Ellenla gulusurken birden Danieli gördüm Ellendan izin isteyip ona yetistim.
-Senin derdin ne dun bisey söylemeden kacip gitmeler falan.
- Bir derdim yok. Giderken de senden izin istiycek halim yoktu herhalde.
- Sennnn...se.. Tam bi uyuzsun.
- Sende tam olarak baş belasısın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampirosDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..