Kavga

6.8K 344 35
                                    

Daniel ölemezdi. Buna izin veremezdim. Hemen yanına koştum çok kan kaybetmişti ve yüzü kurumuş, gri tonunda kireçleşnişti. Tanrım ölmemiş olsun. Ona acil kan vermeliydim. Ne yapıcağımı şasirmiş dort dönerken aklıma buzdolabına bakmak geldi. Hemen asaği kata koşup buzdolabını açtım. Ve yanlızca 1 ünite kan vardı buda onun canlanmasına etki etmezdi sanırım . Ama hic yoktan iyidir . Hemen üst kata zıplayıp Danielin yanında aldım soluğu. Üniteyi açıp danielin boynunu sabitleyerek dogrulttum ve kanı içmesine yardım ettim. Hicbir tepki vermiyordu. Buda benim panik olmama neden oluyordu.

Daniel ölemez buna izin veremem. Bileğime baktım ve kendi bileşimi dişledim onun dudaklarına yaklaştırdım. Evet 5 dakikadan beri Daniele kanımdan veriyordum canım yanıyordu ama aldırmadim. Asıl canımı sıkan hala bir tepki vermemesiydi.
Tam umudumu kaybedip bilegimi cekicekken bileğimde büyük bir acı hissettim. Daniel çok güçlü bir şekilde bilegimi tutmuş açmışçasına kanımı emiyordu.
Gözleri kırmızı olmuştu. Danieli ilk defa boyle görüyordum. Ama şu iyi biseydi kireç tutan yerleri eskisi gibi canlanmıştı.
- Daniel canımı acıtıyorsun.
Beni dinlemiyordu biran herşey bulanıklaştı gözüm karardı.
- Daniel yeterrrrr beni öldürmek mi istiyorsun !!
Sonunda durmuştu. Tanrım bir an ölücem sandım ...
Hemen Daniele sarılıp onu optüm.
- Seni seviyorum Daniel.
Bana uzun uzun baktı
- Bende seni seviyorum Spens.
Yerde olduğumuz için şuan üstündeydim .
Belimden sıkıca kavrayıp kendine bastırdı ve kokumu içine çekti. Saclarimi kulagimin arkasina itip dudakları dudaklarımı buldu. Onu ozlemiştim. Duygularım yine tavan yapmış bir şekilde mantığımı geriliyordu. Onu istiyordum.
Beni daha da derin öpmeye başlayınca vücudum gerildi ve telaşa kapildim. Daniel boynuma gömülürken istemsizce inledim.
- Durmalıyız Daniel.
- Heyy Spens yapma.
Ayağa kalktım ve konuyu kapatmaya çalıştım.
- Ayrıca bana açıklama borçlusun öyle değil mi ?
- Ne konuda ?
- Daniel sana bunu kim yaptı ? Kim seni öldürmek istedi ?
- Bilmiyorum Spens bilmiyorum. Ama bunu kimin yaptığını tahmin edebiliyorum.
- Kim ? Zaten pek fazla kişiyi tanıdığını sanmıyorum. Kim yapmış olabilir ki ? Ve kazık. Yani garip degilmi Daniel bir vampiri iyi tanıyan birisi.
- Kesinlikle öyle Spencer. Ve ben Louisin yaptığını düşünüyorum.
- Heyyy kes artık saçmalamayı. Bu tam bir çılgınlık. Ben gidiyorum.
- Spenc sen o piçi mi savunuyorsun bana ah lanet olsun.
- Düzgün konuş. Ben artık seni dinlemek istemiyorum.

Hızla odadan cıkıp caddeye attim kendimi . Şuan tek yapmak istediğim delice koşmak. Ve öylede yaptim 2 saat soluksuz kostum enerjimin azaldiginda eve gidip kapıyı çaldım. Yine anahtarımı unutmuştum. Danielle kavga ettiğimiz için moralim hala bozuktu. Ona gerçekten değer veriyordum..
Ve sonunda kapıyı açan Louisti. Keyfi yerinde görünüyordu hatta içerden kahkaha sesleri geliyordu. Heyyy bir dakika o bir kiz sesimi salonda camasiriyla ustunu giymeye calisan bir surtuk vardı. Bu nedense hoşuma gitmemişti.
Yani Louisin eve bir kiz aticagini daha önce düşünmemiştim.

Garip bir şekilde ofkelendim.
Ama hicbisey demeyip odama ciktim. Hey herkese neler oluyordu boyle. Zaten o assagidaki esmer surtugun saclarina yapismak istiyordum.

Louisin hayatında illa birilerinin olması gerekiyordu bu neden beni ilgilendirsin ki ? Bana ne naparsa yapsın.
Saat epey geç olmuştu uyumam lazimdi ...

Ölüm IsırığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin