O kadar sinirliydim ki gözum hiçbirşey görmüyordu. Danielden nefret etmem için artık büyük nir sebebim vardı. Hala ona baktığımda yaşadığımız o güzel günler geliyordu. Ne kadarda aptalmışım..
Ben ilk defa birine aşık olmuştum. Ve böylesine bir kazığıda ilk defa yemiştim.
Onu her gördüğümde göğüs kafesimi parçalıyan acı tamda bu.Onun o güzel ve derin bakışlarından kendimi çekerek hızla koştum. Eve gitmek istemiyordum. Hiçbirşey yapmak istemiyordum. Yorgun ve bitiktim. Kalbim acıyordu. Biraz kafamı dağıtmak için tanımadığım bir bara girdim içerisi epey bir kalabalıktı. Barmen esmer 1.90 boylarında boynuna kadar dövmeleri olan yakışıklı bir adamdı. Muhtemelen 23-24 yaşındadır. Barmenden ilk olarak bira istedim.
Tam 1 saatten beri içiyordum. Önümdeki boş bardaklara baktım. Fazla kaçırmıştım. Telefonumun titrediğini hissettim. Ekranda Daniel yazdığını görünce kahkahayı bastım.
Ne sanıyordu bu kendini ? İstemsizce gülüyordum ama gözlerimden yaşta geliyordu. Delirmişmiydim ben ?
Yoksa içkinin verdiği birşeymiydi bilmiyorum.Daniel arıyor ben kapatıyordum sanki oyun oynuypr gibi tam 43. kez arıyordu ve açtım.
- Spencer !- Aaa olmadı ama daha oyunumuz bitmemişti. Hadi kapat bi daha ara diyip kahkahayı bastım.
- Spencer içmişsin. Lütfen nerde olduğunu söyle.
- " Ih ıhhhh olmaz oyun bitmedi ama. Heh doğru sen bana oyununu oynamıştın değil mi ? Unutmuşum. " Bu sefer ağlıyordum. Sesim cılız ve bir o kadar aciz çıkıyordu.
- Bebeğim her nerdeysen orda kal seni bulucam .
Telefonu yüzüne kapattım. İstemiyordum gelmesini. Zaten bulamazdı da .
Yerimi bulamaması için hemen barmene parayı ödeyip ayağa kalkmaya çalıştım.
Başım feci dönüyordu ama barın çıkışına yönelmeyi başardım.Hiç enerjim yoktu çok açtım. Kaldırımda ağlıyan bir kız gördüm. İçimden belki onuda bir erkek üzmüştür diye geçirdim. En mantıklısı ölüm değil mi ? Acısız.
Arkadan kıza yapıştım ve azı dişlerim uzadı göz altlarım kireçlendi. Isırıcakken belimde bir sıcaklık hissettim. Kafamı kaldırdığımda Daniel karşımda duruyordu. Ceketinden 2 ünite kanı bana uzattı. Kanı gördüğüm anda elinden kapıp kendimden geçercesine kanı içtim. Şuan daha iyi hissediyordum. Ama o an kendimden nefret ettim nasıl irademe hakim olamayıp masum bir kızı öldürmeye kalkıştım..
Hala başım dönüyor dengemi sağlıyamıyordum. Daniel bana sarılmaya kalkınca öfkelendim onu ittim. Daniel bu sefer beni sırtına alıp hızlıca koşmaya başladı 6 dakikada hiçte yabancı gelmeyen Danielin evine geldik.
- Ben evime gidicem.
- Bu halde gidemezsin. İzin veremem.
- Seni ahmak bırak beni.
Başım dönüyordu ama o pis pis sırıtmakla yetiniyordu.
- Hadi duş alıcaksın.
- Ne ! Hayır.
Daha söylemeye kalmadan beni kucağını alıp üst kata çıkartrı duşakabine girip suyu ayarladı . Üstümde atlet ve şort vardı. Su tenime değdiğinde rahatlamaya başladım.
- Daniel hadi çık artık.
- Spencer
- Ne
Beni sıkıca tutup kendine çekti ve dudakları dudaklarımı buldu. Onu özlediğimi farkettim. Kendimi çeksem çekemiyordum. Bir tarafta hala körelmeyen aşkım. Bir tarafta ona nefret dolu bakışlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampirosDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..