Yerde hıçkırıklara boğulmuşçasına aglıyordum. Benden ne istiyorlardı. Sevdiklerimden ne istiyorlardı.
Daniel hemen yanıma koştu.
- Spencer ne oldu ? Hayatım iyi misin ?
Sessizce elimdeki buruşturduğum kağıdı Daniel 'e uzattım.
Danielin gözleri kıpkırmızı oldu. Çok sinirlenmişti ayağa kalkıp koridordaki yangın tüpünün oldugu dolaba tekme attı.- Lanet olsun . Daniel neden bizimle uğraşıyorlar !
- Bilmiyorum Spens . Bulucam o kişiyi.
Yerimden kalkıp Daniele sıkıca sarıldım.- Hayatım eve gidelim istersen iyi görünmüyorsun Spencer.
- Tamam gidelim.*
Eve vardığımızda Louis yoktu her zaman ki gibi. Görünüşe göre Hanna 'da işteydi.
- Spencer biraz beyin fırtınası yapmanı istiyorum. Kim ve neden ? Bildiğime gore sen insanlardanda beslenmiyosun yani intikam almak isteyen biri yok .
- Hayır yok. Aklımda en ufak bir tahmin bile yok.- Kağıtta benim adım olduğuna göre ilişkimizi kıskanan birisi.
- Kim olabilir ki ?
- Spencer Louisten şupheleniyorum.
- Yine aynı konu. Hayır diyorum Louis asla öyle birşey yapmaz. Lütfen şu konuyu kapatalım.
- Ben bu işin peşini bırakmıycam.
Daniel yanıma gelerek sarıldı. Yüzümü avuçlarının arasına alarak ;
- Seni çok seviyorum.
- Bende seni seviyorum Daniel.Kapı çalınmasıyla biranda sıçradık ve gülüstük.
Kapıyı açtığımda yerde bir kutu vardı. Ne olduğunu merak ettim. Büyük bir kutuydu. Taşımaya calıstim ama ağırdı. Danieli salondan cagırdim. Danielde kutuyu görünce şaşırdı.
Daniel kutuyu salona kadar taşıdı. Ben iyice meraklanırken Daniel kutuyu actı.
Ben dehşetle çıglik atarken agliyordum.
Kutudan fırlayan kanlı bir palyaço vardı ve yanında yine bir not vardı.
"OYUN DAHA YENİ BAŞLIYOR - VAMPİR"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
Про вампировDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..