Yeni çocuk

18.4K 574 13
                                    

Hey gunaydinnn Hanna
- Gunaydin tatlimm kahvalti hazir hadii
- Gec kaldim ya simdi Mr.Fitz 'den azar işitmiyim
Sonunda okula geldim o kadar kosmustum ki terlemistim ustumu değişmem gerekiyordu soyunma odasina giderken tas gibi biseye carptim öküz çok sertti. Yüzüne baktigimda gerçekten yakisikliydi . Hem de fazlasıyla.
- Heyy dikkat etsene
Ouvvv resmen takmadi s.s. cevap bile vermedi hayvan herif.
Sınıfa giderken onu dusunuyodum hayır yani hem carpiyosun hem de bisey demiyosun uyuz şey.
Aha simdi bittik kapinin camindan Mr.Fİtz 'in derse girdiğini ve mimiklerinden sinirli olduğunu anladim
Haydaaa simdi napicam. O sirada sinifi keserken her yer doluydu ohaaa hönkk ?
Bugunki odun orda ! Cesaretimi toplayip içeri girdim.
- Ooooo Spens hanım teşrif etmişler
- Imm şeyyy efendim özür dilerim
- Çabuk biyere geç
O öküzün yanına doğru giderken şok oldum bana doğru geliyodu sonra omuz atip gitti .
Çattik yaaa bu çocuk niye benden kaciyoki kendimi sapik gibi hissettim valla aman neyse iyi oldu yerime iyice yayildim ve dersin sonuna kadar arka sirada uyuyarak geçirdim .
Gözlerimi actigimda heryer boştu birde ne goriyim yanimda o kütük .
- Korkuttun beni diye yüzümü burusturdum
- Öğle arası oldu kalk artık .
- Ya sen ne kaba bişeysin öyle
- Bir adım var
- Merak etmiyorum
- Kaba ve odun yerine Daniel demeni tercih ederim
-Bende Spenser ( ayyy odunu nerden duydu bu çocuk )
- Artik uyandigina gore gidebilirim sonra görüşürüz
Arkasından öylece bakakaldim şuanda tam olarak poposuna bakiyodum biran sapikmiyim diye düşündüm ama gerçekten çok seksi bi çocuk kaba ayi öküz ama cidden feci yakışıklı .. Hele o karın kasları. Lanet olsun. Heyyy spens kendine gel hahahha o mu yakisikli .

Ölüm IsırığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin