Sabah olmuştu ve benim aklım hala dündeydi . Nasıl olur yani o sürtükle yatmışmıydı ?
Yataktan kalkıp banyoya yoneldim. Elimi yüzümü yıkayıp hazırlanmaya başladım. Bugün nedense çok güzel olmak istiyodum. Saçlarını maşa yapmistim . Gozlerimede çok guzel bir makyaj yaptım. Mini şortumu giydim ustumede en sevdiğim Nirvana yazılı siyah tişörtümü geçirdim . Salaş ama güzel gözüküyordum.
Aşşagı indim Louis herzaman ki gibi viskisini yudumluyordu. Ona hic bakmadan kapıya yoneldim. Sonra belimden tutup kendine çekti. Çok şasirmistim bedenim titriyordu .
Gözlerimin içine bakıp ;
- Dün için üzgünüm kafam güzeldi
- Banane ? Ben sadece evimize o şekilde bir kızın gelmesinden rahatsız oldum. Açıklama yapmak zorunda değilsin.
- Zorundayım.
- Değilsin.
- Zorundayım çünkü ..
- Çünkü ne ?
- Çünkü seni hala çok seviyorum Spens.
Hiçbirşey söylemeden kapıyi kapatıp çıktım.
- Heyy atla o zaman artık bende ögrenciyim sonuçta.
- Tamam zaten bizim okula gelişini anlıyamadım ama neyse.
- Canım öyle istedi bebeğim.Son ses müzikle okula doğru gidiyorduk Louisi ozlemisim. Onunla tam 1 yıl çıkmıstık ama herşey çok güzeldi . Louis oldukça yakışıklı , komik , sempatikti. Ve en güzeli cılgındi. Evet beni kıskanmasını seviyordum ama ayrılma sebebimizde aşırı kıskanç olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampiroDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..