Multideki Louis arkadaşlar iyi okumalar öpüldünüzz
İcimden dua etmeye baslamıştım bile. Yerimde donakaldım ne arkama donebiliyordum nede o odadan cikabilecek cesaretim vardı. Bir anda kapi gıcırtisını duymamla irkilmem bir oldu. Kalbimin ritmini kizarmis olan kulaklarimda hissedebiliyordum.. Soguk soguk terliyordum ellerim buz kesmişti.
- Heyy kim var orda ?
Cevap gelmeyince daha cok panik oldum.
Elim direkt şortumun cebine gitti telefonumun sarjı azdı ama bir kurtuluş sansım vardi titreyen ellerimle parolamı tusladim direkt danieli aradim ayak sesleri bana yaklasirken ciglik atiyordum sadece.Elinde fener olan kisiyi secemiyordum bana doğru yaklaşıyordu.
- Louissss inanmiyorum aman tanrim Louissss
Louisi gorunce sevincten boynuna atladım.
- Spencer iyi misin bebeğim ?
- Lütfen burdan cikalim.Louis beni kucagina almis tasiyorken Luoisi durdurdum ve duvarin fotografini cektim. O kisiyi bulmaliydim. Evin disina cikmisken butun kamp dagilmis etrafta "Spens" diye bagiriyorlardi. Kamp alanina kosarken Daniel beni gorup sıkıca sarıldı.
- Ben o yıkık eve giderken bir kız beni durdurdu ve senin kosarak ormanin icine gittigini soyledi . Spencer iyi misin bitanem çok merak ettim.
- Ha-hayirrr ben, benn o yıkik evdeydim çok korktum.
Ağliyordum gozyaslarimi hizlica silip telefonumu elime aldim. Sarjim bitmek uzereydi. Fotografi açıp Daniele uzattim.Daniel'in goz rengi aninda bal rengine burundu cok sinirlenmisti.
- Kim bu kiimmmm !! Kafayi yiyicem kim !
- Daniel tamam sakin olmaliyiz.
- Peki nasıl cıktin o evden ?
- Aa evet Louis cikartti beni.
- Ne Louisi ya ! O kampta bile yoktu. Nasil olur da her delikten cıkiyor bu cocuk biraz mantikli dusunsene Spencer !
- Bilmiyorum Louisi bulunca sorarım.
- Tamam bitanem biraz sakinleş. Gel çadırımıza gidelim.Çadıra girdigimizde biraz daha guvende hissettim. Daniel bana sıkıca sarıldı alnimdan öptü.
- Hep seni koruycagim tamam mı . Sana bisey olmasina asla izin vermem.- Seni seviyorum Daniel.
***
Sabah Danielin opucuklerine boğulmustum. Onunla uyumak çok guzeldi.. O parfum kokusu burnuma işlemişti.
Kamp kıyafetlerimizi giyicektik.
- Arkani dön sersem kiyafetlerimi giyinicem.
Daniel arkasını dondugunde sadece ic camasirlarimlaydim hizlica ustumu giyinicekken Daniel onune dondu ve belimden tutup kendine çekti.
Şuanda ustumdeydi pek hoş bir pozisyonda değildik.
- Heyy kalk ustumden biri gorucek.
-Sen benimsin tamam mı.Boynuma gomulmus operken basimin dondugunu hissettim bir an.
- Daniel lutfen dur.
Daniel durdugunda yuzune 1-2 saniye baktim sonra ayaga kalkip ustumu giyindim. Hiçbirsey demeyip disari ciktim.Louise carpmistim
- Louis seni gordugum iyi oldu konusmamiz lazim.- İşim var sonra.
- Ne işi ya. Konuşmamız lazim diyorum !
-Spencer zamanı değil tamam mı. Konuşuruz sonra.
Koşarak uzaklasiyordu. Herkesin nesi vardı böyle. Zaten her an birsey olucak gibi paronaya yapiyordum. O kişi her kimse cevremdekilere zarar vermeden bulmam lazımdı. Gerçi sıra bendeydi. Ölümden korkmuyorum çunku ben hergün ölümle burun burunayım.
Daniel beni gordugunde yanıma geldi ;
- Özür dilerim Spens. Hazır değilsen anlarım.
- Evet hazır değilim Daniel. Lütfen beni anla.
-Elbette anliyorum. Yaptigim sacmalikti***
Kamp alanında Bayan Nadia bizi toplayıp anons yapması için yanındaki kızdan yardım alıyordu.
- Arkadaşlar bugün serbestsiniz bu gece parti yapabilirsiniz. Ancak lütfen , rica ediyorum içkiyi fazla kaçirmayin olur mu ? Güçlü bir sesle söz alıyim lutfen ?Herkes bir ağızdan "Söözzz " diye bagiriyordu. Kalabaligin arkasinda ağaca sirtini dayamıs olan Louisi gordum. Ve hemen yanina gittim.
- Konuşmamız lazım Louis.
- Peki.
- Ne işin vardi dün , yani beni kurtaran sendin ama nerden bilebilirdin ki o yıkık evde olucagımı ?- Danieli gordum fazla telasliydi anladım bende. Yeşil saclı degisik bi kiz senin ormana gittigini soyledi onlari duydum Danielin yolunu degistirdigini anladım . Bu kadar yani neresini buyuttün.
- Peki sen geziye gelmiycektin ?
- Hanna soyledi bende atladım geldim. Seni yanlız birakamazdim Spencer anliyo musun ? Seni çok seviyorum. Biliyorum beni sevmiyosun lanet olsun ki sevmiyosun ama sana kızamam. Bir gün olucak Spencer.Hiçbirşey demedim. Diyemedim. Louis beni gercekten seviyodu. Hatta ayrildigimiz donemlerde uzunca bir sure kendine gelememişti. Ona da cok uzuluyorum ama aşırı kıskançtı. Fazlasına gelemiyordum işte..
Louis bana yaklastı ve kendine çekti.
- Sen benimsin Spencer. Sadece benim.
Belimdeki eli iyice sertleşti ve kendine sabitledi dudagımi yavaşca optu. Kendimi çekmeye çaliştim ama cok guçlüydü. Engel olamiyordum Tanrım napıyorum ben.Kendimizi kaptirmiş öpüşüyorken bir sesle donakaldım.
Çalılıklardan ayak sesleri uzaklaşiyordu. Louiste neler oldugunu anlamaya calisiyordu. Ve cebimdeki telefonun mesaj sesiyle sıçradım.
Mesajı açtıgımda ;- Sizi gördüm sürtük , sende az degilmişsin hem DANİEL hem LOUİS , zor olmalı senin için - VAMPİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampirDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..