Sabah uyandiğımda onun kollarında uyanmak çok farklı..
Hala uyuyordu onu bu kadar yakindan incelemek her ayrintisi bu kadar mı kusursuz gelir ? Bunun adı ne ? Aşk denilen oyun tamda bumu ?
Onu uyandirmamak için yavaşca yanından sıyrılıp ayağa kalktım . Ve birden kendimi yatakta buldum.- Numaracı , uyuyorsun sandım.
- Seni izliyordum. Çok güzelsin.
- Bırakma beni. Hiç hem de.
-Bırakmıycam.
Kucağından indim ve artık eve gitmemizi söyledim. Dün o kadar güzel ve özeldi ki..Beni evimin önüne bıraktı. Arabadan inicekken ;
- Dün için teşekkür ederim. Çok güzeldi.
-Tesekkurunu ettin ama bisey unuttum sanırım ?
- Hayır unutmadım bişey
- Öpücük ?
Boynumdan tutup kendine çekti ve öpmeye başladı . Çok değişik hissediyordum neredeyse kalbim yerinden cıkıcaktı. Bacaklarımdan tutup kucağına oturturdu. Tekrar öpmeye başladı en sonunda ilimizde nefes nefese kalırken , saçlarımı kulağımın arkasına iterek gözlerimin içine baktı ve ;
- Seni ilk gördüğümde hayatima bu denli girip herşeyim olabileceğini tahmin etmemiştim.
-Bende birine guvenebilcegimi ..
- Seni seviyorum Spens.
-Daniel gitmem lazım. Hanna merak etmiştir.
Daniel hic gitmemi istemiyormus gibi sevimlice üzüldü sonra boynumdan öpüp
- Bugünlük kokun üzerime sindi simdi gidebilirsin. Yarın okulda gorusuruz .
- Seni seviyorum.
Arabadan inip kapıya doğru koştum . Yağmur başlamısti şimşekler cakıyordu hep şimseklerden korkmusumdur.
İçeri girdiğimde evde kimse yok gibiydi bende direkt üst kata odama doğru yoneldim . Merdivende Louisi gördüm bileği sargiliydi.
- Louis iyimisin ? Bileğine ne oldu ?
- Seni ilgilendirmez.
- Senin sorunun ne ? Zaten dünde Daniele rezil ettin beni . Şu lanet egondan vazgeç artık. Hem çocuğu tanimiyorsun bile ön yargılısın.
- Seni ilgilendirmez . İşine bak.
- Yeter artık ne halin varsa gör .
Odamin kapisini gurultuce kapatip kendimi yatağa firlattim.Kimse moralimi bozamaz. Ama Louisle aramizi n kotu olusu gerçekten üzüyordu beni . Halbuki aramiz çok iyiydi. Çok yorgundum uyumam lazımdı.Sabah uyandigimda yüzüme güneş carpti ve bu sinir bozucuydu. Terliklerimi giyinip assagiya indim . Hanna ;
- Günaydın tatlım
-Gunaydin Hanna
- Canım ben simdi ise geç kaliyorum gitmem lazim çizimleri yetistirmem gerek . Kanlar buzlukta optum gorusruzz
- Gorusruz iyi şanslarEvetttt guzelce enerji depolamam lazim buzluktan 3 ünite kan cikartip hemen içtim . Tanrim bu lezzeti kimse veremez. Tabi Danielin dudakları ayri ...
Cantami alip makyajimi tazeledikten sonra disari ciktim . Kulakliği taktim ve müzik dinlemeye basladim. Bir an korna sesiyle irkildim. Bu Danieldi kalbim yine ayni hizda çarpmaya basladi. Onu görünce karnima kramplar giriyordu. Güneş gözlüğü takmis çok yakisikli ve cool duruyordu . Arabaya binmem için işaret yapti. Hemen bindim.
- Gunaydin kucugum
- Gunaydin
Küçüğüm demesine sinir olsamda bi lakapla seslenmesi hoşuma gidiyordu.
Evet artik okula gelmistik . Daniel arabayi park ediyordu bende onu beklerken yanıma doğru yaklaştı ve ellerini ellerime kenetledi.
- Artik sevgilim olduğuna gore bunlara alismalisin.
- Ayak uydurmaya calisirim .
Kocaman gulumsemesiyle okula doğru yürümeye basladik.
Sınifin önune geldiğimizde herkes bize bakiyordu bazı kizlar bizi işaret edip konusuyorlardi. Ortalarda bir siraya geçip yerimize kurulduk.
Hoca selam verip derse başladi tam 1 saatten beri hocayi dinliyorduk . Daniel de bende o kadar sıkılmıstik ki cantamdaki atistirmalari tıkıniyorduk . Danielle gulusurken , sınıfın kapisi calindi . Gelen LOUİSTİ. İnanmiyorum onun burda ne isi var ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Isırığı
VampirDaha 17 yaşında ve ölmene ramak kalmışken sende demezmiydin evet DÖNÜŞTÜR beni..