11.Bölüm:Yıldızlar

63 27 61
                                    

"Tüm ışıkları söndürüyorum,yıldızları görebilmek için."

Saat sabahın 9 u ve önemli bir şey oldu az önce Ada aradı. Tabii önemli olay Adanın araması değil sabah haberlerine çıkmış olmam, Twitter gündemine girmiş olmam ve bunun nasıl olduğunu bilememem. Sanırım mutluluktan yanlış yerden girdim konuya.Hemen anlatıyorum.

1 saat önce*

-Günaydınn Derin Hanım.

-Günaydın bir sorun mu var?

-Sen ne zamandır instagrama girmiyorsun?

-Çok uzun zaman oldu ne oldu ki?

-Kızım ne yaptın sennn o kadar büyük bir sayfayı hiçbir şey söylemeden bırakırsan haberlere de çıkarsın,gündem de olursun tabii.

- Ne haberi ne gündemi Ada ya uyuyorum şurada önemli bir şey yoksa kapatıyorum.

- Sakın kapatma instagrama,twitter'a gir.

- Üf tamamm kapatıyorum ben arayacağım seni.

-Tamamm

Uyku sersemiyle telefonu kulağımdan çekip sildiğim twitter ve instagramı tekrar yükledim giriş yaptıktan sonra gelen bildirimler telefonumun açılıp kapanmasına sebep oluyordu bazen olan bir durum olduğu için telefonu yatağımda bırakıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim tamamen kendime geldikten sonra annemlerin yanına mutfağa girdiğimde babam anneme sofrada bile Müge Anlı açtığı için söyleniyordu.

-Günaydınn

- Günaydın kızım annene bir şey söyle bunları izleyip izleyip yıpratıyor kendini

- Hayır ama bak bir kız ortadan birden ortadan kaybolmuş kaç haftadır aramışlar bulamamışlar.

- Bulurlar mutlaka. Haber aç haber

- Al ne açacaksan aç aman

- Tamam ya sakin olun Dereni uyandırdın mı anne?

-Hayır sen uyandırır mısın?

- Tamamm

Tam Dereni uyandırmaya gidiyordum ki kapı çaldı. Kapıya yakın olduğum için hızlıca gidip kapıyı açmıştım kapının önündeki buketi elime alıp bu buketin kime geldiğini öğrenmek için notu  okumaya başladım.

"Yıldızları biriktirip galaksileri oluşturdun,o yıldızlardan birisi kayıyor gidiyor hayatından son kez görebilir miyim galaksimi? saat 14.00 da Masal Şatosunun orada bekliyor olacağım.-Eren-"

Evet eski yakın arkadaşım,eski sevdiğim çocuk, hiçbir şey yokmuş gibi tek kalemde silip atan çocuk. Gidecek miyim bilmiyorum düşünmek istemiyorum bile hemen çiçeği yatağıma koyup hemen Derenin odasına girip uyandırdım sonrasında uzun zaman sonra yaptığım en güzel kahvaltıyı yapıp odama çekildim telefonum düzelmişti ve hayatımda hiç görmediğim kadar bildirim vardı. İnstagram hesabıma girdiğimde gördüklerime inanamadım sayfa 100.000 takipçiye ulaşmıştı mesaj kutumun da bir farkı yoktu olayı anlamak için içlerinden birkaç mesajı okudum

"Yıldız? neredesin?"

" Bugün günlerden ne biliyorsun değil mi? sayfanın açılış tarihi ve sen yoksun?"

" Abi neredesin ya Müge Anlı sezon finaline girmeden başvuruda mı bulunsak?"

"Sayende ders çalışamıyorum yıldızcık"

"Hiç bu kadar uzun süre hesaptan ayrı kalmamıştın giderken bile söylemiştin neler oluyor?"

"Haydi ben sıkılıp bıraktım çalışmayı,sen çoktan bırakmışsın."

Rüzgarını Dinle... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin