Biraz uzaklaşmam gerekiyordu,belki kendim için belki kafamı toparlayıp o mektubun kimin için yazıldığını bulmak için, annemlerden kurtulmanın tek yolu ise ;Ada'da kalacağımı söyleyip izin almaktı. Bu bana sadece 1-2 gün kazandıracaktı.
-Anne 1-2 gün Ada çağırdı. Annesi ve babası iş gereği İstanbula gideceklermiş, yalnız kalmasını istememişler .
- Gidemezsin.
-Niye?
-Biz de hazırlık yapıp yola çıkıyoruz çünkü.
-Benim neden haberim yok.
- Bu akşam yemekte söyliyecektik sizede.
-İyi de akşam yemeğe Rüzgarlara gitmeyecek miydik?
-Kızım ben sadece baban ben sen Deren den mi bahsettim?
- Başka kimden bahsettin anne? Daha fazla uzatmayalım nolur.
- Tek tek sayayım mı kızım Nurlar ve biz işte tatile gidiyoruz yarın Antalyada oluruz.
-Size iyi yolculuklar anne ben gelmiyorum. Okula kurs koymuşlar bu hafta. Keşke daha önce söyleseydiniz .
- Hemen bi bahanee hemen bi yalan.
- Ya anne niye yalan söyleyeyim Ada ya sor.
- Sorarım bak.
-Sor anne sor 12. sınıftaki bir kızın kursunun olmasına niye bu kadar şaşırıyorsun? anlamıyorum .
-Tamam, tamam ben konuşurum gelme sen o zaman.
- Tamam anne. Şimdi tekrar söylüyorum. Ada'nın yanına gidebilir miyim?
-Akşam yemeği yeseydin sonra Rüzgar bırakır seni Adalara?
Tam arkamı dönüp cevabı aldıktan sonra mutfaktan çıkmayı düşünüyordum ki, annemin verdiği cevaba karşı geri döndüm.-Anne babam normalde kimseye güvenmeyen, beni kıskanan insan. Nasıl oldu da Rüzgara bu kadar güvenebiliyor?
- Geçen de söyledim ya Nuri amcan babanın yakın arkadaşı diye ondandır. Ne olcak başka.
-Ben akşam yemeğini yemeyeyim anne Ada hazırlamıştır. Ayıp olmasın şimdi. Size iyi yolculuklar.
- Tamam kızım sende selam söyle Adaya.
-Tamamm söylerim.
İhtiyacım olan tatildi, evet ama tek başıma kafa dinlemelik bir tatildi. Sırt çantama birkaç kıyafet , bilgisayarımı ve terasın anahtarını aldıktan sonra dışarı çıktım ve evet kursumuz yoktu sadece gitmemek için uydurduğum bir yalandı annem ise arkasını aramazdı ama genede Adaya söylemem iyi olacaktı. Telefonumu çantamdan çıkarıp Ada'yı aradım ama telefonunu açmıyordu sesli mesaj atıp telefonu çantama geri koydum.
- Ada neden olduğunu sorgulama. Ben sizdeyim. Kursumuz olduğu için annemlerle tatile gitmedim. Bana ulaşamazsan merak etme sadece kafa dinlemek istiyorum. 1-2 gün terastayım.
gibi saçma bir açıklama yaptıktan sonra markete uğrayıp makarna, kahvaltılık, kola, çekirdek, cips gibi zararlı diyebileceğimiz bütün her şeyi aldım ve terasa doğru gittim . Mutfağa poşetleri bıraktıktan sonra terasa çıkıp biraz manzarayı izledim. Güneş batıyor, ay belirginleşiyordu,şehrin ışıkları bir bir yanarken esen ılık rüzgar ile oldukça mükemmel bir tabloyla birleşmişti. Mutfağa geçip hızlıca aldıklarımı yerleştirdim. Kolamı alıp balkona geçtiğim sırada telefonumun çalmasıyla sıçradım Ada arıyordu. Annemin Ada'yı aramış olma ihtimaline karşı telefonu açtım.
- Terasta mısın?
-Evet
-Bir sorun mu var?
- Hayır yok iyiyimm.
-Terasa yaklaştım müsaitsen gelebilir miyim?
- Tabii.
Nasılsın faslının hemen arkasından gelen bu diyaloga şaşırmıştım. Evet Ada hisleri kuvvetli olan bir kızdı ama bu kadar her şeyi ayarlamasına üstelik saat 7 yi geçmiş olmasına rağmen Belma teyzeyi ikna etmiş olması onun da bana anlatacağı bazı şeyler olduğu yönündeydi. Çok geçmeden kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüzgarını Dinle...
ActionWattpadde kurgu ve konu açısından ilk kitaptır ve tamamı şahsıma aittir.❕