İlk Karşılaşma

2.3K 80 229
                                    

1.Kişi bakış açısı:

Sonunda okul bitiyordu matematik dersiydi ve son 1 dakika kalmıştı. Bende dahil sınıftaki herkes çantasını topluyordu. Tam defterimi çantama koycakken o tiz ve sinir bozucu bağırma sesiyle irkildik.

"Noluyo çocuklar ders bitmedi daha niye toparlanıyosunuz?!"

Öğretmen hep böyle diyo ya. Ama biz öğrenciler başka şekilde duyuyoruz:

"NOĞLUYOĞ JOJUKLAĞR DEĞRS BİTMEDİ DAĞA NÖYE TOPAĞRLANIYOSONOĞZZ??!!"

Tabii ki hoca öyle bağırmıyor biz öyle duyuyoruz. Tam azarlamaya başlıycakken zil çaldı ve sınıfı hemen boşalttık. Şimdi 4'e giden kardeşimi alacaktım. (Yani varsa yoksa da varmış gibi düşünün :p)

Sınıfının önüne gelince bazı çocukların ona bulaştığını gördüm. Sinirli bir şekilde hışımla oraya gittim. Kardeşime tam bişey yapcakken gidip çocukları kenara ittim.

"Noluyo burda niye vuruyodunuz ona?!"

"Sanane! Gitsene sen."

"Bana bak bebe bu benim kardeşim ona bulaşan bana bulaşıyo demektir. Bidaha kardeşime bişey yaparsanız bunun bedelini ödetirim size."

Kardeşimin elinden tuttum ve çantasını omzuma atıp okuldan çıktık. Eve gidince çantaları odamıza bırakıp ellerimizi yıkadık. Daha sonra mutfağa geçip yemek hazırlamaya başladım. Bitince kardeşimi mutfağa çağırıp yemeklerimizi yedik. Bulaşıkları yıkarken birinin beni izlediğini hissettim. Bulaşıkları bırakıp camdan dışarı baktım. Evin önündeki çalılara bakınca birinin çekildiğini gördüm. Oraya bir kaç dakika öylece baktım belki görürüm diye. O sırada kardeşim arkamdan gelip bana ne yaptığımı sordu.

"Abla/Abi napıyosun?"

"Hiiiç öylesine dışarı bakıyorum."

"Bence öylesine değil. Yoksa sende mi o uzun adamı gördün?"

"Uzun adam mı dedin sen?"

"Evet, hatta upuzun bir takım elbisesi ve kravatı var, en havalı tarafı da yüzü yok!"

"Peki bu uzun adamı ne zaman gördün?

"...1 saniye önce."

Kardeşim BEN dışarıya el salladığında arkamı dönüp baktım ve kardeşimin tarif ettiği o adamı gördüm. Bir dakika kadar önce öğleyken şimdi akşam olmuştu. Yıldızlar bile sayılabiliyordu. Kardeşimin elinden tutup odama koştum. Pencereyi kapatıp perdemi çektim daha sonra da yatağıma oturduk.

"Şimdi bana anlat bakalım bu adam kim, neden burada, hava nasıl bir anda karardı ve ilk nerde ne zaman gördün BEN?"

"Adamın adı Slenderman, annemler yokken bizi kontrol ediyo, havayı o kararttı ve onu ilk akşam su içmek için kalktığımda gördüm."

"Peki bizi annemler yokken neden kontrol ediyo?"

"Bize bişey olmasını istemiyo. Senin için planları varmış eğer sana bişey olursa planı başarısız olur."

"Benim için ne planları var ve neden ben?"

"Ne planları olduğunu bilmiyorum ama seni seçmesinin nedeni neler yaptığını bilmesiymiş. Ne yaptığını bilmiyorum ama onun dikkatini oldukça çekmişsin."

"Bunları nerden öğrendin sen?"

"Onunla konuşuyorum. Hatta beni bir kez evine bile götürdü! Orda bir sürü arkadaşım oldu."

"Tamam ama-"

"Sen merak etme abla/abi. O bize zarara vermez hatta koruyo dedim ya. Bi kez senin dersin geç bitmişti ya, bana bazı çocuklar sataştı ama o gelip beni korudu. Evinde tanıştığım bir arkadaşım da bana lolipop verdi!"

"Pekala ama bişey olursa derhal benim yanıma gelceksin, anlaşıldı mı?"

2. Çoğul kişi bakış açısı

Anladığını ifade etmek için kafasını salladı ve size sarılıp teşekkür etti. Bu akşam aileniz eve işleri yüzünden geç gelecekti. Beraber bir şirket kurmuşlardı ve işler çok iyi gidiyordu. Zengindiniz ama normal bir hayat sürüyordunuz. Banyoya gidip dişlerinizi fırçaladınız. Daha sonra kardeş partinizi yapmaya karar verdiniz. Beraber oyunlar oynayıp sonra da beraber uyurdunuz. Her zaman çok eğlenmişsinizdir.

~2 saat sonra~

"Tamam hadi bu kadar yeter uyumamız lazım yarın okul var."

"Amaaaaaa azcık daha oynasak lütfennnn?"

"İyi tamam son bir kez ama sonra uyuycaz tamam mı?"

"Tamam!"

Kardeşinizi mutlu görmek sizi de mutlu ediyordu. Sanki sizin kalbiniz oydu. Ona bişey olmasına hayatta izin vermezdiniz. Biraz fazla korumacı olabilirsiniz ama yine de ona her şeyden daha çok değer verirdiniz. Oyununuz bitince beraber yorganın altına girdiniz ve birbirinize hikayeler anlatıp bir süre sonra uyudunuz.

~Sabah saat 4.39~

Bir anda uyandınız ve etrafınıza bakmaya başladınız. Genelde bişey olduğunu hissettiğinizde otomatik olarak vücudunuz sizi uyandırırdı. Etrafa baktığınızda camınızın açık olduğunu ve mutfağınızdan sesler geldiğini duydunuz. Kardeşinizi uyandırmadan yastığınızın altından annenizin size doğum gününüzde aldığı çakıyı aldınız. Tekrar dikkat ederek yatağınızdan sessizce kalkıp kardeşinizin üstünü örttünüz. Camı kapatıp çakınızın iki tarafta bulunan bıçaklarını çıkarıp sessizce mutfağınıza girdiniz. Ancak karşınızda gördüklerinize inanamadınız.

Creepypasta EvindesinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin