Bu arada medya colesium biliyorum ama normal bir arenaymış gibi düşünün.
Öğleye kadar BEN ve diğerleriyle oyun oynadınız. Daha sonra slender size Jeff'le beraber antrenman yapmanızı istedi. Ne için antrenman yapacağınızı bilmeseniz de kabul ettiniz. Jeff'le malikaneden çıkıp ormanda yürümeye başladınız. Hiç konuşmadığınız için oldukça garip hissediyordunuz. Sonunda dayanamayıp konuşmaya karar verdiniz.
"E-eee ne zamandan beri burdasın?"
"Hmm oldukça fazla oldu."
"Peki nereye gidiyoruz?"
"Antrenman alanına."
"Ne antrenmanı?"
"Görürsün."
"Tamam o zaman."
Konuşsanız bile Jeff'in konuşmak istemediğini anladığınızdan devam etmediniz. Yakında çok belli olmasa da bir yapı gözüküyordu, Jeff çalılıkları çekip gel anlamında size işaret etti. Çalıları geçince sarmaşıklarla kaplı büyük bir yapı gördünüz. Tamda eski Roma arenalarına benziyordu. Bir dakika, arena mı? Sizi savaştırmak için mi almışlardı? Neden ki? Ayrıca savaşmanın kanınızla ne alakası vardı? Kafanızda bir sürü soru dolmuştu ama siz derin bir nefes alıp verdiniz böylece kendinizi sakinleştirmeye çalıştınız. Az da olsa işe yarıyordu.
Jeff cebinden bir anahtar çıkarıp dev demir kapıyı açtı. Daha sonra da büyük ve geniş koridorlardan ilerleyip geniş bir alana geldiniz. Uzun bir dolap ve antrenman yapan başka birinden başka hiç kimse yoktu. Jeff dolaba yaklaşarak istediğiniz bir silahı seçmenizi söyledi daha sonrada antrenman yapan diğer kişinin yanına gitti. Hayatınızda hiç bu kadar çok silahı bir arada görmemiştiniz. Taramalılar, tüfekler, levyeler, bıçaklar, tırpanlar... O kadar çoktular ki. Siz ise (S/S)ı (seçtiğiniz silah) aldınız.
"Hey Jeff, silahımı seçtim!"
"Geliyorum!"
Jeff antrenman yapan kişiye bir şeyler söyledi ve beraber yanınıza geldiler. Jeff'in uyanındaki kızı baştan aşağı süzdünüz. Beyaz spor ayakkabılar, siyah kot pantolon üzerine bağlanmış şekilde üç hançer, koyu kırmızı bir kazağı vardı, yüzünde kırmızı bir maske takıyordu. Maskenin sol gözünde çarpı vardı ve siyah bir boyayla çizildiğini düşündüğünüz gülümseme vardı. Elinde de oldukça güzel bir hançer vardı. Siyah omzuna kadar gelen saçları da çok güzel gözüküyordu. Siz onu süzerken kızda sizi süzüyordu.
"Tanıştırayım, bu benim en yakın arkadaşım Scarlet. Scarlet bu da yeni kişi, -____-."
"Tanıştığımıza memnun oldum -____-."
"Bende."
"Ne seçtin bakalım?"
" (S/S)."
"Güzel seçim -____-."
"Sağol Scarlet."
"Pekala, Scarlet -____- çalıştırmamda yardım eder misin?"
"Seve seve."
Arenada Jeff sizin seçtiğiniz silahtan aldı ve Scarlet'le karşınıza geçti sizde onları izlemeye başladınız. Jeff basit bazı savunma hareketleri gösterirken Scarlet'de ona saldırı hareketleri yapıyordu. Siz pür dikkat dinliyordunuz belki işinize yarayabilirdi. Savunma hareketlerini size iyice anlattıktan sonra saldırı hareketlerine geçtiniz.
Size anlatmaları bitince Scarlet'e karşı denemeye başladınız. Jeff'de sizi izleyip hatanız varsa söylüyordu. Oldukça iyi gidiyordunuz ve aslında eğleniyordunuz bile. Jeff size tamam deyip artık durmadan yapacağınızı söyledi. Yani savaşacaktınız. İkiniz gerileyip savaşmaya hazırlandınız. Jeff'in işaretiyle birbirinize koşmaya başladınız.
Eğer tabanca vb. seçtiyseniz:
Scarlet'in omzunu hedefleyip ateş ettiniz ve omzunu sıyırıp geçti. Daha sonra size koşmaya devam etti siz ise bu sefer bacağına nişan aldınız ve fitili ateşlediniz. Scarlet sizin vurmanızla yere takla atarak düştü. Ancak düşmeden önce attığı fırlatma bıçağı sizin yanağınızı sıyırıp geçmişti. Jeff arkadan alkışlayarak sizi tebrik etti. Daha sonra da Scarlet'in kalkmasına yardım edip omzuna girdiniz.
"-____- silah kullanmada gerçekten çok iyisin. Nişan alışına hayran kaldım doğrusu. Tebrikler."
"Teşekkür ederim Scarlet sende bıçak fırlatmada çok iyisin."
"Teşekkür ederim."
"Al bakalım Scarlet bıçağın."
"Sağol Jeff."
"Ne demek."
Jeff'de Scarlet'in koluna girip beraber malikaneye doğru ilerlemeye başladınız.
Eğer bıçak, hançer vb. seçtiyseniz:
Scarlet'e yaklaşana kadar koşmaya devam ettiniz ve son anda eğilip bacaklarının arasından geçip ayak bileğine bir kesik attınız. Scarlet arkasına dönüp siz ayağa kalkacakken bir çelme taktı ve yere düştünüz. Geriye bir takla atıp ayağa kalktınız. Tekrar saldıracakken Scarlet sizin yanağınızı çizip geçecek şekilde bacağındaki bıçaklardan birini attı. Siz tekrar ona doğru koşup ani bir hareketle arkasına geçip dizinin arkasına tekme attınız. Scarlet bunun etkisiyle yere eğildi ancak sizi de kendisiyle yere çekti ve hançerini boğazınıza tuttu.
"Oyun...bitti..."
"Daha değil!"
Siz gücünüzü toplayıp pozisyon değiştirdiniz. Bu sefer siz Scarlet'in boyununa (S/S)ı tutuyordunuz. Scarlet pes etmeye niyetli değildi ama ikinizde oldukça yorulmuştunuz. Jeff yanınıza gelip ikinizi kaldırdı. Ancak Scarlet'in ayak bileğine attığınız kesik ve liflerine vurduğunuz için kalkmakta zorluk çekti. Jeff'le beraber koluna girip yürümesine yardım ettiniz. Jeff Scarlet'in fırlatma bıçağını geri verdi ve malikaneye devam ettiniz.
(Şimdi normal iki hikayenin devamı)
Malikaneye girdiğinizde Hoodie gelip Scarlet'i götürdü. Sizde odanıza gidip yanağınıza pansuman yaptıktan sonra soğuk/sıcak bir duşun altına girip rahatladınız. Duştan çıkınca en sevdiğiniz renkteki pijamalarınızı giyip yattınız. Bir süre sonra kardeşiniz de geldi ve uykuya daldınız.
Bu arada Scarlet benim OC'im o yüzden lütfen çalmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Evindesiniz
Fiksi PenggemarMerhabalarrr bu kitapta sizi creepypasta evine götürüp oradaki yaşamınızı anlatacağım. İyi okumalar^^