Ciddi olamazsın...

1.3K 68 54
                                    

Mutfakta 3 kişi vardı ve sizin buzdolabınızı karıştırıyorlardı. En zayıf noktalarınızdan birisi buzdolabınızdı çünkü yemeğe değer verirdiniz. Kapının yanına saklandınız ve parlak çakınızdan içeride olan kişileri süzüyordunuz.

Üç erkek vardı. Birisi dolaplara bakıyordu sarı bir kazak, mavi kot pantolon ve yüzünde siyah kar maskesiyle üzerinde iki kırmızı noktayla beraber kırmızı bir üzgün surat vardı. Elinde de bir silah vardı. İkincisinin turuncu bir ceketi, gri kot pantolonu, yüzünde beyaz bir maskeyle siyah gözler ve siyah bir dudak vardı. Omzundaysa bir levye vardı. Sonuncularındaysa bir ağız maskesi, turuncu gözlükler, mavi şapkalı kahverengi bir kazak, mavi kot pantolon ve asılı iki tane balta vardı. Buzdolabınızı karıştırıyordu ve bu sizi deli ediyordu o yüzden saçma bir fikir olsa da bir anda mutfağa daldınız.

"Ne istiyorsunuz?"

"Ah oh..."

"Ve buzdolabımı neden karıştırıyorsun?"

"Ş-şey, waffle va-var mı diye bakıyod-dum..."

"Ciddi misin? Her neyse çekil"

Çekildiktan sonra iki tane waffle çıkardınız ve ıstımaya başladınız. Hiçbiriniz tek kelime etmiyordu. Isıttıktan sonra bir tabağa koyup çikolata, çilek, muz ve kivi çıkarıp kesmeye başladınız.

"Eee neden buradasınız?"

"Sizi kontrol ediyoruz."

"Mutfağıma girip mi?"

"Bizim fikrimiz değildi, Toby istedi"

"Demek adın Toby, peki sizler kimsiniz?"

"Ben Masky"

"Hoodie"

"Bende -____- (adınız)"

"T-tanıştığımız-za sevindi-dim."

"Bende, ama lütfen bir dahakine mutfağıma girmeyin. Bir şey isterseniz direk söyleyin.


Şimdilik bu kadar yazabildim çünkü ablam yat diyo ama yarın devamını atacağım. Hepinize iyi geceler canlarımm 💜

Creepypasta EvindesinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin