"P-peki"
"Şey, sizin şu uzun adamla ilginiz var mı?"
"Biz onunla çalışıyoruz." dedi Masky.
"Peki benim için planları olduğunu söyledi kardeşim, ne olduğunu biliyor musunuz?"
"Bilsek bile söyleyemeyiz."
"Tamam şimdi izin verirseniz benim uyumam lazım yarın okul var. Siz de çok durmayın burada."
"T-tamam iy-yi gecel-ler."
"Sizede"
Esneyip odanıza gittiniz ve dikkatli bir şekilde tekrar kardeşinizin yanına yattınız. Onlar gidene kadar uyanık kalmaya çalıştınız ama pekte başarılı olamadınız. Sonunda göz kapaklarınız ağırlaştı ve uykuya daldınız.
Sabah olunca alarmınız çalıyordu onu kapattınız ve ayağa kalkıp gerindiniz. Sonra da kardeşinizi kaldırıp mutfağa geçtiniz. Kahvaltı hazırlarken masanızın üzerinde bir kağıt görmüştünüz.
Sevgili -____-,
Tatlım annenle babanın işleri çok iyi gidiyor o yüzden binamız küçük gelmeye başladı. O yüzden bir süreliğine başka bir bina aldık ve işlerde oldukça yoğun. Evle iş yerimizin arasındaki mesafe de çok olduğu için gidip gelmek çok zor. Bir süreliğine buradaki bir otelde kalacağız kendine ve kardeşine iyi bak lütfen.
Not: Eğer bir şeyler almak istersen dolabımda kredi kartlarımdan biri var istediğin kadar kullan, babandan ;)
Sevgilerle, annen ve baban <3
Notu okuyunca derin bir iç geçirdin. Aileni özlemiştin ve gelemeyecek olmaları seni üzmüştü. Ama bu şekilde kardeşinle daha çok zaman geçirebilecektin. Buda seni mutlu etmişti. Kahvaltıyı da hazırladıktan sonra kardeşin de gelip yerine oturdu. Yemeklerinizi yedikten sonra bulaşıkları yıkamaya başladınız. Kardeşiniz de banyoda dişlerini fırçalıyordu.
Okula gitmek için eşyalarınızı hazırladıktan sonra çantanızı ve kardeşinizinkini alıp dışarda bekleyen arabaya bindiniz. Yolda giderken kardeşinizle hep oyunlar hakkında konuştunuz. Oynamayı çok seviyordu. Varınca arabadan indiniz ve el ele tutuşup yürümeye başladınız. Kardeşinizi sınıfa bıraktınız ve dün kardeşinize vurmaya çalışan çocuklara çok sert bir bakış attınız.
Daha sonra kendi sınıfınıza geçtiniz. Eşyalarınızı çıkardınız ve öğretmenin gelmesini beklediniz. Bir süre sonra öğretmenin arkasında kankanız geldi. Demek artık annesi sizin dersinize girecekti. Bu iyi bir haber çünkü annesi matematik öğretmeniydi. Yana kaydınız ve kankanız yanınıza oturdu daha sonra da öğretmen kendini tanıttı ve ders başladı.
Şimdi de sırada fen dersi vardı. Bu dersi seviyordunuz ve anlayabiliyordunuz. Küçükken babanızla hep deneyler yapardınız o yüzden derste anlatılan çoğu şeyi biliyordunuz. Dersin sonlarına doğru sıkılmaya başladınız ve cam kenarında olduğunuz için dışarı bakmaya başladınız. Manzara da çok güzel olmayınca iyice uykunuz gelmişti. Öğretmene baktığınızda arkasında tekrar o siyah takım elbiseli uzun yaratığı gördünüz. Ancak gözleriniz de kapanmıştı.
Uyandığınızda herkesin başınızda toplandığını gördünüz. Neler olduğunu sorduğunuzda arkadaşınız sizin dışarıya baktığınızı daha sonra da öğretmenin olduğu taraflara baktığınızda bir anda bayıldığınızı söyledi. Öğretmenin izniyle revire gittiniz. Yol boyunca onu neden gördüğünüzü ve neden bayıldığınızı anlamaya çalıştınız. Belki de size iyice yaklaşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Evindesiniz
Hayran KurguMerhabalarrr bu kitapta sizi creepypasta evine götürüp oradaki yaşamınızı anlatacağım. İyi okumalar^^