Orman

465 20 3
                                    

Bugün erkenden kalktınız çünkü proxylerle Zalgo'nun sizden ne istediğini öğrenmek için araştırma yapmaya gidecektiniz. Eşyalarınızı da aldıktan sonra odanızdan çıkıp kardeşinize görüşürüz deyip sizi dışarıda bekleyen proxylerin yanına gittiniz. Sizin geldiğinizi gören Masky eliyle size onları takip etmenizi işaret etti. Siz başınızı sallayıp onayladınız ve ormanın derinliklerine doğru uzun bir yolculuğa başladınız.

Aradan bir saat geçmişti ve sonunda varmanız gereken yere gelmiştiniz. Hoodie kamerasını çıkarıp etrafı çekiyordu, Masky kimse var mı diye bakıyordu ve Toby'de arkanızı kolluyordu. Siz ise sadece etrafa bakıyordunuz. Ormanın en derinlerinde olmanıza rağmen kocaman bir alanda hiç bir ağaç yoktu, sadece uzun çimenler. Masky bir süre sonra cebinden bir şey çıkarıp yere eğildi. Siz onu izlerken o yere bir şeyler yapıyordu. Bir süre öyle bekledikten sonra tekrardan bazı sesler duymaya başladınız.

"Hey Masky, sesler tekrar geldi."

"Ne diyorlar?"

"Gidin diyor."

"O zaman doğru yerdeyiz."

"M-masky ark-ka taraf te-temiz."

"Bende yeterli bilgi topladım."

"Tamam artık başlayabiliriz."

"Neye?"

"Sessiz olun."

Masky parmağına cebinden çıkardığı çakıyı işaret parmağının ucuna batırdı ve bir damla kanı yere damlattı. Siz ilgiyle ne yaptığını izlerken diğerlerine de aynısını yaptı. Son olarak da sizin parmağınıza da aynısını yaptıktan sonra çakıyı cebine geri koydu ve latince bir şeyler söylemeye başladı. O devam ettikçe sizin  başınız dönmeye ve sesler de artmaya başladı. Sonunda dayanamayıp bayıldınız. Uyandığınızda Toby yanınıza çökmüş uyanmanızı bekliyordu.

"Neler oldu?"

"Zalgo senden ne istiyorsa artık alamayacak."

"Ne yaptın ki?"

"Önemli değil hadi gidelim."

"Pekala..."

Ayağa kalkıp üstünüzü silkeledikten sonra diğerlerini takip etmeye devam ettiniz. Malikaneye varınca ayaklarınız çok ağrıyordu. Hemen odanıza gidip üstünüzü değiştirdikten sonra ayaklarınızı soğuk suya sokup rahatlamaya çalıştınız. Gerçekten de çok iyi gelmişti. Telefonunuzun bluetoothunu açıp müzik dinlemeye başladınız.


A/N: Bu bölüm biraz kısa oldu çünkü aklıma pek bişey gelmedi ama bir sonraki bölümü biraz daha uzun yapmaya çalışırım. Ramazan bayramınız mübarek olsun bu arada 🎉🥰

Creepypasta EvindesinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin