İlk Cinayetiniz

737 36 24
                                    

Kapınızın tıklatılmasıyla uyandınız. Kalkıp kapıyı açtığınızda karşınızda Scarlet'i gördünüz size acele edip giyinmenizi söyledikten sonra aşağı kata indi. Sizde acele edip giyindiniz ve aşağı indiniz. Slenderman sizi görünce sizi, Scarlet'i ve Ej'i göreve göndereceğini söyledi. Ne olduğunu sorsanız da yakında göreceğinizi söyledi. Siz başınızı sallayıp dışarı çıktınız.

"Görevimiz tam olarak ne acaba?"

"Senin seveceğini düşünüyoruz."

"Benim seveceğim bir şeyse neden söylemiyorsunuz?"

"Çünkü söylersek 'Bu delilik, hayatta yapmam!' dersin."

"Ama seveceğim bir şey olduğunu söylemiştin."

"Görünce anlarsın."

"Pekala..."

Yol boyunca çok konuşmamıştınız. Sadece ara sıra Ej'le biraz daha tanışma amaçlı konuşmuştunuz. Ormandan çıkmadan çalıların arasından geçerek bir mahalleden geçtiniz. Erken saatler olduğu için çok fazla insan yoktu. Mavi bir evin önüne gelince durdunuz. Ej'in işaretiyle evin arka bahçesinden içeri atladınız. Acaba soygun mu yapacaktınız? Yada... hayır onları öldüremezdiniz! Bunu size yaptırmazlardı, değil mi? Kafanız iyice karışmıştı ancak Ej ve Scarlet'in dediklerini yapmaya devam ettiniz.

Ej eve giriş bulunca size işaret etti. Ej ilk olarak Scarlet'i yukarı çıkardı daha sonra da sizi, son olarak da kendisi yukarı atladı ve Scarlet'in yardımıyla yanınıza geldi. Ej neşterini çıkardı, Scarlet hançerini ve size getirdiği antrenmanda kullandığınız silahı/bıçağı verdi. Şaşkın gözlerle ona bakarken size sus anlamında işaret ettikten sonra ikiniz Ej'i takip etmeye başladınız. Ej yetişkinlerin olduğu odayı halledecekti ve siz de tek çocuklarını halledecektiniz.

(Eğer silah seçtiyseniz susturucu takılı bu arada)

Çocuğun odasına sessiz bir şekilde girdikten sonra Scarlet onu öldürmenizi işaret etti. Siz ilk istememiştiniz. Ama ona baktığınızda maskesi olsa bile ne kadar ciddi olduğunu anlayabiliyordunuz. Silahınızı başına doğrultup ateş ettiniz./Bıçağı havaya kaldırıp boğazına sapladınız. Ancak bu sizin hoşunuza gitmişti. Psikopat bir şekilde gülümsemeye başladınız. Scarlet elini omzunuza koydu.

"İyi iş çıkardın -____-."

"Teşekkürler."

Daha sonra Scarlet hançeriyle kalbine ve böbreklerine zarar vermemeye çalışarak organlarını çıkardı. Kapı açılma sesi duyunca hemen arkanıza döndünüz ama bu kişinin Ej olduğunu görünce rahatladınız. Elinde bir poşet vardı ve gerçekten çok pis kokuyordu. Scarlet çocuktan çıkardığı kalp ve böbrekleri Ej'in elindeki poşete koyduktan sonra evden gizlice geri çıktınız.

Malikaneye geri dönerken çok mutluydunuz. Birini öldürme hissi çok güzeldi. O kadar çok gülümsüyordunuz ki yanaklarınız ağrımaya başlamıştı. Scarlet ise gizlice sizin bu halinize gülüyordu.

"Eee, nasıl hissediyorsun?"

"Çok iyi!"

"İşte bizim görevlerimiz bu tür şeyler. Slender bize görev veriyor, bizde yapıyoruz. Tabi artık sende buna dahilsin. Ama ilk slenderın sana suç ortağı seçmesi lazım. Ben Ej'in proxysiyim bu yüzden onunla gidiyorum."

"Anlıyorum."

Malikaneye vardığımızda üçümüzde kanla kaplıydık. İçeri geçip hemen odanıza gittiniz ve duş aldınız. Kıyafetlerinizi de çamaşır makinesine attıktan sonra salona geçtiniz. BEN'i oyun oynarken gördünüz ve hemen koltuğa geçtiniz. Tam olarak 2 haftadır rekorunuzu geçmeye çalışıyordu. Ama daha yaklaşamamıştı bile. Bir süre onu izledikten sonra Slender sizi odasına konuşmak için çağırdı.

"Otur lütfen -____-."

"Tamam."

"İlk görevin nasıl geçti?"

"Çok güzeldi. Hiç böyle olacağını düşünmemiştim."

"Bunu duymak güzel. Ben sana ortak biri bulana kadar Ej ve Scarlet'le gitmeye devam et."

"Tamam teşekkür ederim Slender."

"Ne demek evladım."

"İzninizle."

Slender başıyla onay verdikten sonra ofisinden çıkıp salona geri gittiniz. Jeff'le bıçak ve silahlar hakkında bir süre konuştuktan sonra Slender sizi mutfağa öğle yemeği için çağırdı. Kahvaltı yapmadığınız için kurt gibi açtınız. Yerinize geçtikten sonra yemeğe başladınız. Kardeşinizde yanınızdaydı biraz da onunla konuştunuz. Görünüşe göre burayı çok seviyordu. Her gün okul yerine oyun oynamayı hangi çocuk istemezdi ki.

Yemekten herkes kalkmıştı siz de dahil. Sally ve kardeşinizin isteğiyle onlarla oyun oynamaya başladınız. Küçük oldukları için hareketleri çok komikti ancak üçünüzde çok eğleniyordunuz. O sırada koridordan geçen Clockwork sizi gördü ve o da içeri gelip oynamaya başladı. Dördünüz oynarken Jeff, Ej ve Toby kapının arasından sizi izliyordu ama sizin haberiniz yoktu. O sırada arkanızdan bir gürültü geldi. Döndüğünüzde Jane üçünü içeri itmiş ve ellerini çırpıyordu.

"Hadi elbise giydirmece oynayalım Sally, ne dersin?"

"Evett!"

Creepypasta EvindesinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin