Parazitler

419 20 4
                                    

Bir süre sonra camda bir tıklama sesi duydunuz. Ayaklarınızdaki dallara çarpmanızdan dolayı oluşan yaralar acıdığı halde kalkıp cama ilerlediniz. Dışarı baktığınızda bir ağacın arkasında beyaz bir figür gördünüz. Gözlerinizi ovalayıp daha dikkatli baktığınızda orada artık kimse yoktu. Yeni kalktığınız için uyuştuğunuzu, bundan dolayı da hayal gördüğünüzü düşünerek yatağınıza geri gidip yattınız. 

Biraz daha yattıktan sonra odanızın kapısı aralandı. Kapıya baktığınızda kimse yoktu. Fakat sürtünme sesleri duyuyordunuz. Yere baktığınızda oldukça büyük ve uzun yılanımsı bir canlı gördünüz. Hızlıca size her saniye daha da yaklaşıyordu, siz ise geri çekiliyor ve kendinizi savunmak için bir şey arıyordunuz. Parazit olduğunu anladığınız şey artık yatağınızın üstündeydi. Eğer ani bir hareket yaparsanız sizin üstünüze atlayabilirdi. Sağınıza baktığınızda iğnelerin olduğu bir tepsi gördünüz.

İki seçeneğiniz vardı; 1. Hızlıca iğnelere koşup parazite batırıp etkisiz hale getirmek, 2. yavaşça iğnelere gidip paraziti etkisiz hale getirmek ama siz yavaş yavaş giderken sizi enfekte edebilirdi. Her türlü ısırılma ihtimaliniz vardı ama 1. seçenek daha mantıklı geliyordu. Planladığınız gibi hızlıca kalkıp iğnelere koştunuz ve hızlıca arkanıza döndünüz. Parazit üstünüze doğru atlamıştı kenara çekildiniz ve parazit yere düşünce de hemen iğneyi batırdınız. Etkisiz hale getirdiğinizden emin olduktan sonra oradan uzaklaştınız. 

Parazitin nerden girdiğini ve kapınız kapalı olduğu halde nasıl açıp girdiği hakkında hiç bir fikriniz yoktu. Ya onda daha çok varsa? Yada diğer herkes enfekte olduysa? Hızlıca odadan çıkıp malikaneyi dolaşmaya karar verdiniz. En azından diğer herkesin iyi olduğundan emin olmalıydınız. Tavan arasına çıkıp kelebek filesini ve bir çift eldivenle koruyucu gözlük alıp çıktınız. Hiç bir şekilde ses yoktu ve bu sizi iyice şüphelendirmişti. Merdivenlere yaklaşınca ilk arkanıza sonra da aşağıya baktıktan sonra yavaşça aşağı inmeye başladınız.

Gördüklerinize inanamamıştınız. Neredeyse herkes yerde yatıyordu. Parazitten dolayı bayıldıklarını düşünerek dikkatli bir şekilde Masky'e yaklaştınız. Sanki karnında bir şey hareket ediyor gibiydi. Hızlıca ondan uzaklaştınız. Anlaşılan salondaki herkes enfekteydi. O zaman Sally ve BEN neredeydi? Hayalet oldukları için onlara bişey olmamalıydı. Düşünürken tiz bir kız çığlığı duydunuz. Sally...

Hızlıca üst kata koştunuz. Sesin geldiği odaya girdiğinizde Sally ve BEN'in karşısında 3 tane parazitin olduğunu gördünüz. BEN Sally'nin önüne geçmiş onu korumaya çalışıyordu. Hemen iğneyi üç parazitin kafasından geçirip öldürdünüz.

"İyi misiniz??"

"Sanırım."

"O şeyler nerden geldi biliyor musunuz?"

"Sanırım bodrumdan. Laboratuvar var orada kaçmış olabilirler."

"Tamam Sally. Şimdi siz ikiniz beraber güvenli bir yere gidiyorsunuz ve bir şey olursa hemen bağırın, anlaşıldı mı?"

"Anlaşıldı."

"Tamam."

Sally ve BEN'i kapalı bir odaya bırakıp camları kapatıp kilitlediniz ve çıkıp odanın kapısını kilitlemelerini söylediniz. Güvenli olduklarından emin olduktan sonra hızlıca bodruma doğru ilerlediniz. Sally'nin dediği gibi bodrumun kapısı tamamen açıktı ve yerde beyaz ve çok pis kokan yapışkan bir sıvı vardı. Basmamaya özen göstererek pür dikkat aşağıya inmeye başladınız. Yaklaştıkça garip ciyaklamalar duymaya başladınız. Sonunda en aşağıya vardığınızda karşınızda bir sürü parazit gördünüz. Hızlıca kapıyı kapatıp bodrumdan çıktınız.

Bir süre düşündükten sonra tehlikeli bir karara vardınız. Çamaşırhaneye gidip iki bidon çamaşır suyu aldıktan sonra gidip bir tane de çakmak aldınız. Yedek olarak da Hoodie'nin odasına gidip tabancalarından bir tanesini aldınız. Her şeyi hazırladıktan sonra yeniden bodruma inmeye başladınız. Vardığınızda sessizce içeri girip çamaşır suyunu sessizce dökmeye başladınız. Odanın yarısına kadar dökmeyi başarmıştınız, ancak birinin sizi izlediğini fark etmiştiniz. Aniden arkanıza dönüp iğneyi sapladınız.

Şansınıza parazitin tamda kafasına denk getirmiştiniz. Önünüze döndüğünüzde ise başka bir parazitle göz göze gelmiştiniz. Parazit burnunuzu hedeflemiş ısıracaktı, fakat siz erken davranıp paraziti fileyle yakalayıp sonrada öldürdünüz. Daha fazla parazit gelmeye başlayınca ayağa kalkıp çamaşır suyunu hızlıca döktünüz. Hepsi bittikten sonra çakmağı ateşleyip yere attınız. Bir süre o iğrenç yaratıkların yanışını izledikten sonra bodrumdan çıktınız.

Tuttuğunuz süre dolduktan sonra kapının yanındaki yangın söndürücüsünü alıp bodruma indiniz. Hızlıca her yeri söndürmeye başladınız. İşiniz bittikten sonra Sally ve BEN'i bıraktığınız odaya gittiniz. Kapıyı tıklatıp siz olduğunuzu söylediniz. Yavaşça kapıyı araladılar daha sonra sizi görünce hemen kapıyı açıp size sarıldılar. Her şeyin geçtiğini söyleyerek onları rahatlatmaya çalıştınız.

Şimdi sıra diğer herkesin içindeki paraziti çıkarmaktaydı. Biraz uzun sürecekti fakat yapmalıydınız. Herkesi yerde düz bir şekilde sıraladıktan sonra karınlarındaki paraziti çıkarmaya başladınız. (Nasıl olduğunu tam bilmiyorum ve nasıl yaptığınızı da sorgulamayın yapmışsınız işte asdfgsdf) Tam olarak 6 saat boyunca sürmüştü. Oldukça yorulmuştunuz fakat herkes uyanana kadar elinizden geleni yaptınız. Sonunda Toby uyanmaya başlamıştı. Hemen yanına gidip ateşi var mı diye baktınız. Artık yoktu, anlaşılan Toby iyileşmişti. Derin ve rahat bir nefes verdikten sonra mutfağa gidip Toby'e su getirdiniz.

"N-ne kadard-dır bö-böyleyi-z?"

"Hmm... Sanırım 8 saattir."

"Diğer-rlerinin d-durumu nas-nasıl?"

"İyiler merak etme, biraz dinlen."

"T-tamam."

Toby'e kaldırıp odasına kadar gitmesine yardım ettiniz. Daha sonra diğer herkes de yavaş yavaş kalkmaya başladı. Hepsini tekrar ayakta gördükçe kendinizden ne kadar yetenekli olduğunuz hakkında içten içe sessizce böbürleniyordunuz. Haklıydınız da. Herkesi siz kurtarmıştınız. Ama her kahramanın yemek yemesi gerekir, öyle değil mi?


A/N: Uzun zamandır yeni bölüm atamadım çooooooook üzgünümmm 😣. Moralim biraz düşmüştü ve aklıma pek bir fikir gelmiyordu. Ama bu sefer bölümü normalden biraz daha uzun yaptım. İyi günler/akşamlar!

Creepypasta EvindesinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin