Sabah kardeşinizin sizi sarsışıyla uyandınız. Size kalkıp kahvaltı için aşağıya inmenizi söyledikten sonra odanızdan çıktı. Sizde esneyip yattığınız yerden istemeseniz de kalktınız. Dolabınıza ilerleyip giyecek bir şeyler çıkardıktan sonra giyinmeye başladınız. Daha sonra yüzünüzü ve ellerinizi de yıkadıktan sonra aşağı inip kahvaltı yerinize oturdunuz. Slenderman bugün en sevdiğiniz yemeği yaptığını görünce çok sevindiniz. Tabağınızı önünüze koyduktan sonra sonra size sessizce,
"Kahvaltıdan sonra odama gel, -_____-." dedikten sonra siz başınızı salladınız ve yemeğinizi yemeye başladınız.
Kahvaltıda hiç kimse konuşmuyordu. Bunun normal olmamasının nedeni normalde Jeff ve BEN yemek savaşı yapıp Slenderman onlara kızardı daha sonra da Jeff Smile'a BEN'i ısırmasını söylerdi ve sonrada siz BEN'i korumak için Jeff'e kızardınız ve kavgalarınız böyle uzayıp giderdi. Ancak bu sefer ikisi de çok durgundu. Siz bir kaşınızı kaldırıp onları izlemeye başladınız. Ama artık bu sessizliğe dayanamayıp konuşmaya başladınız.
"Bugün baya sessizsiniz..."
Ancak kimse cevap vermedi. Onun yerine BEN sizin kolunuzu çekiştirdi ve kulağınıza bir şeyler fısıldamaya başladı. Söylediklerine göre bugün çok büyük bir şey olacakmış ve siz de bu şeyin bir parçasıymışsınız. Ona bunları nerden öğrendiğini sorduğunuzda ise seslerin söylediğini söyledi. Siz şaşırdınız ancak belli etmemeye çalıştınız. Kardeşiniz yerine geri geçince sizde yemeğinizi çabucak bitirip Slenderman'in ofisine doğru ilerlemeye başladınız. Ofise vardığınızda kapıyı çaldınız ve içeri girdiniz.
"Hoş geldin, -_____-."
"Merhaba Slenderman."
"Seninle konuşmak istediğim bir konu vardı. Dün akşam yaşanan olaylarla ilgili."
"Tabii, dinliyorum."
"İlk önce senden nasıl sesler duyduğunu ve ne dediklerini sormak istiyorum."
"Gülme, kıkırdama, bağırma gibi sesler vardı. Gülme ve kıkırdama sesleri bir kızın sesine benziyordu. Bağırma sesleri ise bir erkeğinkine. İlk başta aldırmamıştım ama sonra sesler artınca bağırmışım sanırım."
"Tamam sorun değil. Peki o gün başka her hangi bir şey yaşadın mı?"
"Evet, Zalgo ve The Girl İn White adında iki kişi beni bir yere getirmişti. Anladığım kadarıyla oraya gelmemin nedeni kızın güçleriydi. Zalgo denen kişi de benden bir şey istiyordu ancak ne olduğunu bende anlayamadım."
"Tamam -____-. Geldiğin için teşekkür ederim. Çıkabilirsin."
"Tamam ve size bir şey sorabilir miyim?"
"Tabii ne istersen."
"Bu sabah herkes neden çok sessizdi?"
"Ahh, önemli bir şey değil -____-."
"Pekala Slenderman. Ben gideyim o zaman."
"Tamam, kendine dikkat et çocuğum."
"Teşekkürler efendim."
Slenderman'in ofisinden çıkınca odanıza doğru yol aldınız. Giderken bir kaç kişiyle karşılaştınız ancak hiç biri size bir şey demedi. Oldukça şüpheliydi ancak aldırmadınız. Önünde sonunda ne oluyorsa ortaya çıkacaktı. Odanıza girmeden önce biri kolunuzu tuttu. O tarafa bakınca karşınızda Hoodie'yi gördünüz.
"-_____- bugün öğleden sonra antrenmanın olacak. Hazır ol."
"Tamam."
Hoodie gittikten sonra odanıza girdiniz ve yatağınıza yattınız. Bir süre orada kaldıktan sonra sıkıldınız ve duş almaya karar verdiniz. Soğuk/sıcak suyun altına girdiğiniz anda teninizde bir rahatlama hissettiniz. Duşunuzun sırasında neler olduğunu da düşünmeye başladınız. Belki de bu sesler birer uyarıydı? Yada bir tehdit? Düşündükçe daha çok yorulduğunuzu fark edince başınızı sağa ve sola salladınız ve aklınızdaki her şeyi bir kenara atıp duşunuza odaklandınız.
Duşunuz bittikten sonra çıkıp iyice kurulandınız ve antrenman kıyafetlerinizi hızlıca giydiniz. Daha sonra kullandığınız silahı/bıçağı alıp malikanenin bahçesine çıktınız. Karşınızda Hoodie, Masky ve Toby vardı. Sizin geldiğinizi görünce antrenmana başladınız. Oldukça zorlu geçecek gibi duruyordu...
Antrenman bittikten sonra yere yattınız ve soluklanmaya başladınız. Sıra sıra üçüyle de antrenman yapmıştınız. Toby size yardım etmek için elini uzatınca sizde tutunup kalktınız. Eşyalarınızı toparladıktan sonra malikaneye geri döndünüz. Odanıza gidip eşyalarınızı yerleştirdikten sonra tekrar duşa girdiniz. Çıkınca pijamalarınızı giyip yatağınıza atlayıp rahatça uyumaya başladınız. Bu sefer sesler yoktu. En azından siz öyle sandınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Evindesiniz
Fiksi PenggemarMerhabalarrr bu kitapta sizi creepypasta evine götürüp oradaki yaşamınızı anlatacağım. İyi okumalar^^