Jeff, Ej ve Toby'i süsleyip prenses elbiseleri (medyadaki gibi) ile giydirmek için ellerini ve ayaklarını bağlayıp, ağızlarını da bantladınız. Siz Jeff'i hazırladıktan sonra salona inip defile olacağını söylediniz. Herkes kendine birer sandalye çekip oturdu. Slenderman, Masky ve Hoodie'de jüri olacaktı. Sally'nin odasına geri gidip erkekleri çıkardınız ancak ellerindeki bağları çözmediniz.
İlk olarak Jeff'i zor da olsa salon kapısına getirmeyi başardınız. Bir yandan onu tutarak arkadan 'işte Jeff!' diye bağırdınız ve Jeff'i içeri ittiniz. Herkes Jeff'e bakıp gülmeye başlamıştı. Jeff ise kızarıp size kapıyı açmanızı söyledi. O sırada jüriler puanları yazdılar ve sıradaki kişiyi beklemeye başladılar. Sonra Jeff'i içeri aldınız ve Jeff size bir bakış attıktan sonra odasına koştu. Toby ve Ej'in puanları da verildikten sonra hepsi gidip normal kıyafetlerini giydiler.
Jüriler puanları gösterdiğinde kazanan Toby'di. Nedeni de Toby'nin diğerlerinden farklı olarak şov yapmasıydı. Ancak Sally bu seferde başkalarını yapmak istediğin söyleyince Slenderman ayağa kalktı.
"Neden bu sefer -_____-, Scarlet, Jane ve Clockwork'e yapmıyorsunuz?"
Siz dördünüz bir anda Slenderman'e baktınız. Eğer yüzü olsaydı sırıtacağından adınız kadar emindiniz. Sally ve kardeşiniz elinizden tuttu ve odasına çekti. Siz neler olacağını düşünürken diğerleri de endişeli gözüküyordu. Sally ve kardeşiniz ilk olarak Jane'i giyinme odasına götürdü ve kıyafet verdikten sonra çıkmasını beklediniz. Makyaj ve elbisesiyle çok güzel gözüküyordu.
Clockwork:
Scarlet:
Yeni geldiğiniz için Sally sizin istediğinizi seçmenize izin verdi. Daha sonra aşağı kata, salona indiniz. İlk olarak Jane, sonra Clockwork, Scarlet ve son olarak da siz çıktınız. Jüriler puanlarınızı yazdıktan sonra üstünüzü değiştirip salona geri gittiniz. Sonuçlara göre kazanan sizdiniz. Dürüst olmak gerekirse mutlu da olmuştunuz. Daha sonra etrafı toplamaya yardım edip odanıza çıktınız. Bilgisayarınızı çıkarıp takılmaya başladınız.
O sırada sanki yanınızda birisi varmış gibi nefes sesleri duymaya başladınız. Bir anda yanınıza dönüp etrafınıza baktınız ama görünürde kimse yoktu. Çok takılmamaya karar verdiniz ve bilgisayara bakmaya devam ettiniz. Ancak bu seferde bilgisayar aksamaya başladı. Göz devirip BEN'e ne olduğunu sordunuz. Sizi aşağıya CoD oynamaya davet etti. Siz de zevkle kabul edip salona gittiniz. 3 haftadır deniyordu bakalım rekorunuzu geçebilmiş miydi.
BEN'in size verdiği kumandayı alıp oturdunuz. Oyun başlamıştı ve siz her zamanki gibi öndeydiniz. BEN ara sıra size yetişti ama siz tekrar onu geçmeyi başardınız. Oyunun sonunda siz kazanmıştınız.
"Daha çok çalış kardeşim yada hiç çalışma beni geçemezsin."
Deyip göz kırptınız ve ayağa kalktınız. Odanıza geri gidecektiniz ancak Slenderman sizi mutfağa yardım için çağırdı. Slenderman'e yemekte yardım ettikten sonra masayı hazırladınız ve herkesi mutfağa yemek için çağırdınız. Yemek yerken tekrar o nefes sesini duymaya başladınız. Diğerlerini endişelendirmek istemediğiniz için görmezden geldiniz. Ancak sanki birisi size gerçekten yaklaşıyor gibiydi.
"Hey -____- sen iyi misin?"
"Ah-şey mmm iyiyim."
"Sen öyle diyorsan."
Aslında iyi değildiniz. Birisi şuan gerçekten de arkanızda olmalıydı. Siz dayanamayıp arkanıza döndünüz ancak önceki gibi hiçbir şey yoktu. Diğerleri ise size garip bir şekilde bakıyordu. Siz bir şey duyduğunuzu sandığınızı söyleyip geçiştirdiniz. Çokta üzerinizde durmadılar zaten. Yemeğiniz bittikten sonra tabağınızı makineye koyup ellerinizi de yıkadıktan sonra odanıza gitmeye başladınız.
A/N: Bu bölümün başları biraz saçma olmuş olabilir ama biraz komiklik olmasını da istedim. Ve büyük ihtimal yakında sınavlarım başlayacak o yüzden çok bakamayabilirim ama elimden geldiğince her gün yeni bölüm atmaya devam ederim. Görüşürüz canlar seviliyosunuzz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Evindesiniz
Hayran KurguMerhabalarrr bu kitapta sizi creepypasta evine götürüp oradaki yaşamınızı anlatacağım. İyi okumalar^^