Sesler

597 36 19
                                    

Odanıza geçip kitap okumaya/telefona bakmaya başladınız. Arada bir gülme sesleri geliyordu ama siz Sally olduğunu düşünerek aldırmadınız ve işinize devam ettiniz. Ancak bu sefer gülme seslerinin yanında konuşma sesleri de vardı ve çok fazlaydı. Sanki birileri kulağınızın dibinde bağırırcasına gülüyor ve konuşuyordu. Ellerinizi başınıza koydunuz ve bir anda 'AAAH YETER!' diye bağırdınız. Etrafınıza baktığınızda hiç kimse yoktu ve seslerde gitmişti. Kapınızı birisi çaldı ve girmesini söyleyince içeri Masky girdi.

"Hey, sen iyi misin?"

"E-evet iyiyim. Sadece çok ses geliyordu da..."

"-____- şuan gece saat 2:30. Herkes uyuyor."

"Ne? Nasıl yani?"

Masky kapınızı kapattı ve yatağınızın ucuna oturdu. Siz de iyice doğruldunuz ve konuşmaya hazırlandınız.

"Şu sesleri biraz daha açıklar mısın?"

"Pekala. Yemekten sonra buraya geldim ve takılmaya başladım. Bir süre sonra Sally'nin sesine benzeyen gülme sesleri geldi ilk başta aldırmadım ama daha sonra sesler iyice çoğaldı. Bu sefer de konuşma sesleri geliyordu. Sesler iyice artıp bağırışlara ve kahkahalara döndü bende yeter diye bağırdım."

"Anlaşıldı. Şimdi iyice uyu yarın Slenderman'le görüşsen iyi olur. Ve son olarak da eğer sesler duymaya devam edersen yada bir şey olursa beni çağırman yeter. Tamam mı?"

"Tamam"

"Ben gideyim o zaman. İyi geceler -_____-."

"İyi geceler Masky."

Masky yatağınızdan kalktı ve odanızdan çıkıp kapınızı kapattı. Sizde yorganın altına kıvrılıp uyumaya çalıştınız, ve başardınız da. Ancak bu sefer tam uykunuz en derinlerindeyken birisi kulağınıza 'uyan bakalım -_____-~" diye fısıldamıştı. Siz ani bir şekilde kalkıp yastığınızın altındaki bıçağı/silahı alıp o kişinin boynuna/kafasına dayadınız. Ama tek yaptığı şey kıkırdamak olmuştu.

"Demek uyandın -_____-."

"Kimsin ve ne istiyorsun? Ayrıca odama nasıl girdin?"

"Senin odan mı? Oh hayır hayır burası benim sarayım! Seni buraya eee nasıl desem... Bir şekilde getirdim. Yani büyü gibi bir şeyle."

"Hey ben bir şey değilim!"

Arkadan gelen sese baktığınızda beyaz iki çift göz, uzun sarı saçlarına siyah bandana takan ve elinde beyaz hareketli ama ne olduğunu bilmediğiniz bir şey vardı. Kaşınızı kaldırıp kıza doğru baktınız. Adam da arkasına baktığınızı fark etmiş olmalı ki o da arkasına bakıp göz devirdi.

"Tanıştırayım, bu arkanda gördüğün kişi Annabelle. The Girl İn White olarak da bilinir. Bense Zalgo'yum. Seni Annabelle'ın yardımıyla buraya getirdim. Nedenini merak ediyorsundur. Seninle konuşmam gereken bir konu var. Şunu da ekleyeyim, aslında hala uyuyorsun ve gerçek hayatta öğlen oldu. O yüzden bunu kısa tutmayı isteyebilirsin.

"Konu ne?"

"Sende benim istediğim bir şey var."

"Ne gibi?"

"Hmmm bunu hiç düşünmemiştim. Ama istediğimi biliyorum."

"Bu istediğin şey her neyse ve daha ne olduğunu bilmiyorsan bende olduğunu nerden biliyorsun?"

"Güzel soru ama aurandan bile belli oluyor. Sende olan çok güçlü bir şey var ve onun benim olması lazım.


Ȟ̟̝̜̪̼̪̙̘̣̝ͫ̀̊ͤ͒̈́̔̽̃È̴̶̸͔͉͚̮̥̔͋̓̊M̭̭̪̪̱͕̱̭̲̰̟ͭ̄̿͐́̐̋ͥ̑̒̄E̡͢N̸̨͍̱̹̤͍̱̱͇͇͉̞͇ͅ"


"Ne olduğunu bile bilmiyorsun ve bende böyle bir şey olduğunu yeni öğreniyorum. Bana neden soruyorsun ki?!"

"Zalgo zamanımız kısıtlı biliyorsun!"

"1 haftan var. Ne olduğunu ya bulursun, ya da Slenderman'in malikanesini içindeki herkesle beraber yakarım."

"Ama-"

Siz daha sözünüzü bitiremeden bir anda gerçekliğe döndünüz ve aniden yattığınız yerden doğruldunuz. Çok hızlı bir şekilde nefes alıyordunuz. Sakinleşince etrafınıza baktınız. Dr. Smiley, Nurse Ann, Slenderman, Masky, Hoodie, ve Toby vardı.

"Neler oldu?"

"Bayıldın. Ama şuan iyisin sadece biraz dinlenmen lazım."

"Tamam."

Dr. Smiley ve Nurse Ann odadan çıktıktan sonra Slenderman proxylerine çıkmalarını işaret etti. Onlar da çıktıktan sonra Slenderman çalışma masanın sandalyesini çekip oturdu. Size neler olduğunu sordu ve siz her şeyi detayla anlattınız. Slenderman sizi dinledikten sonra dinlenmenizi söyleyerek başınızı okşadı ve odanızdan çıktı. Siz derin bir nefes verdiniz ve telefonunuzda öylesine bakmaya başladınız. O sırada telefon yavaşlamaya başladı ve içinden BEN çıktı.

"Legends of Zelda?"

"Oh, evet."

Kardeşiniz telefondan çıkıp yanınıza oturdu ve oyunu oynamaya başladınız. Yaklaşık bir buçuk saat oynadıktan sonra uykunuz geldi ve yavaşça gözlerinizi kapattınız. Uyumaya başlayınca kafanız BEN'in omzuna düştü. BEN gülümsedi ve sizi iyice yatırdıktan sonra odanızdan çıktı.

"İyi uykular abla/abi."



A/N: Yeni bir bölümle geri döndümmmm :>. Yazmayı çok özlemişim yaa. Her neyse iki üç tane daha duyuru daha yapacağım. 1. si hafta sonları yeni bölüm atamayacağım çünkü dershanem oluyor ve biraz kendi kendime zaman geçiriyorum. 2. si de lütfen ' HungryCupcake ' adlı kullanıcının kitabını okuyun. Çok sevgili bir arkadaşım ve kitabını okuyup, oylayıp takip ederseniz çok sevinirim! 3. sü bu kitabımı okuyup da oy vermeyenler lütfen biz yazarları da düşünün. Ben bu bölümleri yazmak için gerçekten çok uğraşıyorum o yüzden biraz saygı gösterin. Aman çok boş yaptım öbür bölümde görüşürrüzzzz <3

Creepypasta EvindesinizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin