Este 6 körül már mindenhol csak a posztomat lehetett látni a közösségi médiában. Nagyon sokan mellém álltak és rengeteg üzenetet kaptam tele jó kivánságokkal. Épp a nappaliban beszélgettünk mikor hallottuk hogy kinyílik a lift
- HOL VAGY? - hallottam meg hirtelen Kevin ideges hangját. Rögtön felpattantam és elindultam felé. Forrt bennem a düh.
- Hát itt vagy. Kinyírlak drága. Normális vagy? TÖNKRE TETTÉL- üvöltötte az arcomba majd a vállamnál fogva taszitott rajtam egyet amitől elestem. Peter rögtön ott termedt és felsegített.
- Ohh csak nem ő kúrogat jelenleg? - nézett rám Kevin egy gúnyos vigyorral az arcán.
- Inkább ő mint te. - amint kimondtam Kevin megfogta a kezem és magához rántott.
- Engedj el te paraszt. Undorodom saját magamtól hogy valaha közöm volt HOZZÁD. - üvöltöttem a fejébe. A következő pillanatban már az arcomon csattant a keze. Megint ütni akart de hirtelen megállt.
- Ha mégegyszer hozzáérsz a lányomhoz megöllek. - mondta apu teljesen nyugodtan.
- Most pedig húzz innen. Mégegyszer meg ne lássalak se a házamban se a lányom közelében. Csak álltam ott és néztem őket.
- Ne várj - mondtam mire mindenki rám nézett. - még nem végeztem. Most jól figyelj rám Kevin. Soha életemben nem gondoltam volna hogy fogok ennyire utálni valakit mint téged. 1 egész hónapon keresztül minden egyes KIBASZOTT NAP LEJÁTSZÓDOTT A FEJEMBE AMIKOR BELÉPTEM A SAJÁT LAKÁSOMBA TE PEDIG ÉPP MÁSSAL VOLTÁL A MI ÁGYUNKBAN. És mit mondtál amikor megláttál? Azt hogy ohh ne aggódj ez csak egyszeri eset. Majd úgy tettél mintha semmi se történne. Remélem örökre beléd égett hogy mit tettem akkor mert életemben nem dobtam ilyen pontosan magassarkút valaki fejéhez mint ott akkor. GYŰLÖLLEK ÉRTED? TISZTA SZÍVEMBŐL GYŰLÖLLEK. - itt már zokogtam. Apu és Thor kidobták Kevint. Csak álltam ott amikor Peter odajött és szorosan megölelt.
- Hé nyugalom én itt vagyok - mondta mire én még szorosabban öleltem őt. Bementünk a nappaliba leülni.
- Felhívtam Justint hogy mi történt. Aztmondta mindjárt itt lesz. - mondta apu miközben simogatta az arcom.
- Köszönöm - szólaltam meg halkan.
- Kérsz valamit? Inni esetleg? - jött oda Pepper.
- Csak egy kis vizet.
- Hozom drágám- mondta mosolyogva.
Fél óra múlva megérkezett Justin.
- Úristen drágam. Jól vagy? Siettem ahogy tudtam de el kellett valamit intéznem.- mondta miközben megölelt.
- Jól vagyok. Mit intéztél ilyen későn? - néztem az órára ami már 8 órát ütött.
- Oh ha szivességből kéred megcsinálják. Elintéztem hogy Kevin kizárják minden dologból. Most max a sarki kisboltban lehet árufeltöltő. Soha többé nem rakhatja be a lábát egy fellépésre, fotózásra, castingra. Semmire.
- Úristen ezt tényleg elintézted? - néztem rá teljesen sokkolva. - De mégis hogy?
- Hát elöszőr elmondtam mit csinált veled. Itt még húzták a szájukat úgyhogy elmondtam hogy kit ejtett teherbe ezzel ugye megcsalva téged. Na itt már boldogan írták alá a papírt. - mondta egy teljesen őszinte és büszke mosollyal az arcán. Felálltam és szorosan megöleltem.
-Köszönöm - suttogtam.
YOU ARE READING
Tony Stark lánya
FanfictionSziasztok a nevem Lili Stark. 18 éves vagyok jelenleg . 3 éve Párizsban élek a munkám miatt . Modellkedem. Visszatérve a bosszúállók közé még a szerelem is rám talál piros pók jelmezben. Ha kiváncsi vagy hogy hogy alakul az életem tarts velem. ~Hely...