Reggel az ébresztő előtt 1 perccel keltem ezért lenyomtam mielőtt megszólalt volna. Hajnali 7 óra volt hurrá. Kiugrottam az ágyból mint általában most viszont enyhe fájdalmat éreztem a lábaim között. Ekkor eszembe jutott az éjszaka. Hirtelen nemtudtam mit gondoljak vagy mondjak úgyhogy inkább elmentem lezuhanyozni. Mire végeztem elmúlt az enyhe fájdalom így nyugodtam készülhettem tovább a találkozóra. Sminkeltem, hajat göndörítettem és kicsit csinosabban öltöztem fel mert Justin aztmondta benézünk pár üzletbe is. Ő pedig nem jár turkálóba. Végül egy szoknya blézer kombó mellett döntöttem egy fehér toppal.
Kimentem az erkélyemre és végignéztem az utcán. A friss májusi fuvallat meglebegtette a hajamat én pedig boldogan néztem végig azon a jól ismert utcán ahol felnőttem. Becsuktam az erkély ajtót majd felpakva a táskám elindultam lefelé. A konyhába érve már ott találtam aput, Stevet, Natet és Petert.
- Jóreggelt- mondtam egy nagy mosollyal az arcomon majd egy pohár vízzel bevettem a vitaminjaimat.
- Neked is jó reggelt hercegnő - mondta apu miközben végigmért - nagyon csinos vagy ma készülsz valahova?
- Igen Justinnal és Colelal találkozom. Reggelizünk, megbeszéljük a dolgokat és persze vásárolunk.
- Hát akkor jó szórakozást vigyázz magadra- mondta apu majd nyomott egy puszit a homlokomra.
- Okés sziasztok. - mondtam majd a lift felé vettem az irányt. Mielőtt beszáltam a liftbe Wanda jött velem szembe.
- Jó reggelt csajszi. Wao de csini valaki.
- Jó reggelt. Köszönöm de nekem most mennem kell ha elkések a végén még Justin rámadja azt a borzalmas Dior ruhát- mondtam mire hallottam hogy apuék kinevettek a konyhából. Beszálltam a liftbe majd kint az autóba. Elmondtam a kis kávézó címét ahol találkozunk majd indultunk is. Kb. Fél óra volt az út ezért volt időm megnézni az üzeneteim. Egy üzenet szemetszúrt Peteré. Azt írta " ismétlés este?" 2 perce kaptam az üzit. Jézus az apám mellett áll a konyhába és ilyeneket ír. Halkan felkacagtam majd visszaírtam egy talánt. Mikor megérkeztünk a kávézó elé szóltam a sofőrnek Joenak hogy majd szólok ha értem kell jönni majd kiszálltam. Rögtön kiszúrtam Justint. Elég feltünően öltözködik most épp egy ciklámen ing volt rajta egy fekete nadrággal. Szinte világított a sok fekete fehér ember között.
- Jajj szia csajszi. Istenem de szexi vagy ma- mondta miközben felállt és nyomott egy puszit az arcomra. Cole közben pedig kihúzta nekem a széket. Megvárta még leülök majd betolt.
- Szia csajszi- mondta Cole majd nyomott egy puszit a hajamba mielőtt leült.
- Hát sziasztok srácok. Na mit is csinálunk ma pontosan?
- Először is beszélnünk kell a nyárról. Rengeteg fotózásra akarnak hívni.
- Tényleg? - kérdeztem teljesen meglepve
- Igen. Imádnak. - mondta közben pedig intett a pincérnek. Rendeltünk kávét majd pár szendvicset is és narancslevet. Reggeli közben pedig beszélgettünk. Melyik ajánlatot fogadjuk el stb. Én pedig végig teljes ámulatban voltam. Mindig is az volt az álmom hogy modell legyek és most hogy sikerült el sem hiszem. Később elmentünk még egy kicsit vásárolni majd 5 körül értem haza. Mikor hazaértem ledobtam a vásárolt dolgokat a nappaliba majd rögtön ittam egy pohár vizet mert majdnem szomjan haltam.
- Aa megjöttél? - nézett rám Steve
- Igen végre. Nagyon szeretem Justint de baromi sokat beszél- mondtam miközben ledobtam a magassarkúm ami így a nap végére már baromi kényelmetlen volt majd leültem Thor mellé a kanapéra.
- Mit nézünk? - kérdeztem a tévére nézve.
- Omm Hupikék törpikék - mondta Thor teljesen komoly arccal. Nekem pedig muszály volt nevetnem.
- Najo ezt nem hiszem el- mondtam továbbra is nevetve. Mikor lenyugodtam ránéztem Stevere.
- Hol van apu?
- A laborban Bruceszal és Peterrel. - mondta anélkül hogy levette volna a szemét a filmről. Felálltam és elsétáltam a laborhoz.
- Szia drágám megjöttél? - nézett rám apu majd meglátta hogy nincs rajtam se cipő se papucs- Lili Stark megmondtam hogy a laborba nem járkálhatsz mezítláb mert hideg a padló. Szerencséd van hogy ismerlek és itt hagytam a mamuszod amit régen hordtál. Azzal átnyújtotta az unikornisos mamuszomat. Hát igen ez voltam én régen most meg a gucciban vásárolok.
- Köszi pont illik a szettemhez- mondtam majd felhúztam a lábamra. Peter nagyon élvezte ezt az egészet. Jól szórakozik rajtam,igazából énis magamon. Leültem a kis kanapéra amin régen baromi sokat ültem. Kb. Mindig itt voltam mert apu a nap nagy részét itt töltötte. Külön párnám meg takaróm volt lent. Körbenéztem és még mindig ott voltak. Mint ahol 2 éve hagytam. Megmondom őszintén nagyon jó érzéssel töltött el. Néztem egy ideig hogy mit csinálnak de nagyrészt csak apu és Bruce okoskodott a gép előtt. Peter pedig melettem ült a kanapén.
- Najó én megyek. Átöltözök és elpakolom az új szerzeményeimet. - mondtam majd felpattantam adtam apunak egy puszit és elindultam a szobám felé. Lefürödtem és átöltöztem. Csak egy laza top volt rajtam egy nadrággal.
Lementem a konyhába körbenézni hogy van e itthon valami snack mert filmezni szerettem volna de szomorúan láttam hogy semmi nincs itthon. Ekkor Peter jelent meg a konyhába.
- Hé Póki eljössz velem a boltba? - kérdeztem tőle a lehető legszebb mosolyommal.
- Persze hercegnő- mondtam mire szúrós szemmel néztem rá amit ő csak egy nevetéssel viszonzott. Csak is apu és Steve hívhat így és tőlük is csak elviselem.
- Direkt csinálod ugye? - mondtam mire csak rám mosolygott. Beszóltam apunak hogy boltba mentünk Peterrel de szerintem fel se fogta elsőnek hogy mit mondtam mert csak bólogatott.
- Várj mi? Peterrel? - nézett rám furán.
- Igen apa Peterrel.
- Jólvan legyen de ha úgy jöttök vissza hogy kivan szívva a nyakad Parker nem éli meg a holnapot. - mondta miközben Peterre nézett.
- Nyugi apa úgyse szeretem ha kiszívják a nyakam. - mondtam majd adtam neki egy puszit és elindultam kifele. Apu és Bruce csak álltak ott teljesen lefagyva. Már liftnél voltunk mikor halottam hogy apu utánam kiabált hogy " VÁRJ MI!!" . Peterrel egymásra néztünk és kitört belőlünk a nevetés. Leérve a kocsihoz szóltam a sofőrnek hogy az én kocsimmal álljon ki mert ma én vezetek. Peter pedig halál félelemmel nézett rám.
- Várj most tényleg te fogsz vezetni?
- Igen imádok vezetni. Imádom közben üvöltetni a zenét.
- Hátjó de ha meghalunk az apád engem újra kinyír- mondtam én pedig nevettem. Sikeresen túléltük az oda és vissza utat is. Beszereztünk csomó mindent. 3 zacsi kajával toppantunk be a nappaliba. Elkészítettem a kajákat (popcorn, nachos ilyesmik) mindent kiraktam tányérokra majd az üdítővel együtt eltüntem a szobámba. Ekkor már este 10 volt. Írtam Peternek hogy jön e filmezni ő pedig boldogan vállalta.
CZYTASZ
Tony Stark lánya
FanfictionSziasztok a nevem Lili Stark. 18 éves vagyok jelenleg . 3 éve Párizsban élek a munkám miatt . Modellkedem. Visszatérve a bosszúállók közé még a szerelem is rám talál piros pók jelmezben. Ha kiváncsi vagy hogy hogy alakul az életem tarts velem. ~Hely...