18. rész ~ Titkos Kapcsolat ~

981 28 4
                                    

Peterrel az autóhoz futottunk
- Most én vezetek- mondta majd kikapta a kezemből a kulcsot.
- Oké de vigyázz az én kis szerelmemre- válaszoltam majd végigsimítottam az autót. Peter mérgesen rám nézett de csak pár másodpercig bírta ki nevetés nélkül.
- Szóval hova megyünk? - kérdezte Peter.
- Vásárolni. Nagyrészt kaját úgyhogy csak válaszd ki a kedvenc boltodat és induuuuulj pókfiuuuuu- válaszoltam Peter pedig egy hatalmas mosollyal az arcán indította be az autót. Fél óra múlva leállította az üzlet előtt majd bementünk. Kevesen voltak aminek örültem mert nem kellett tolongani.
Beleugrottam a kocsiba és kényelmesen elhelyezkedtem Peter pedig végigtolt az egész bolton közben pedig telepakoltuk a kocsit. Mielőtt a kasszához értünk volna Peter kiemelt a kocsiból.
- Na futás fizetni mielőtt bezárnak. - szólalt meg Peter majd beálltunk az egyik kasszához. 6 zacskó cuccot sikerült összevásárolnunk igazából nemtudom hogy. Gyorsan bepakoltunk a kocsiba majd elindultunk hazafele. Este 9 körül járt már az idő mikor beléptünk a házba. Mindenki a szobájában volt kivéve két embert. Nem is figyeltünk igazából hogy van e valaki körülöttünk vagy nincs mikor beléptünk a konyhába a zacskókkal. Mikor végre körbe néztem akkor vettem észre Steve-et és Nat-et ahogy épp csókolóznak.
- Khkkmm- köszörültem meg a torkom mire észrevettek.
- Ohh sziasztok. - szólalt meg Nat és olyan zavarban volt ahogy még sosem láttam. - wáo mennyi cucc. Látom vásároltatok. Segítünk elpakolni. - próbálta menteni a helyzetet majd kikapta a kezemből a zacskókat és elkezdett kipakolni. Alig bírtam letörölni a mosolyt az arcomról. Miután elpakoltunk mi Peterrel felmentünk a szobámba.
- Hu hát ez meglepő volt. - szólalt meg Peter mikor becsuktam a szoba ajtót.
- Ja én tudtam. - szólaltam meg teljesen nyugodtan miközben lekaptam kis nyári ruhámat ami ma rajtam volt így már csak fehérneműben voltam.
- Hu....oké nagyon szexi vagy én viszont nagyon fáradt.- mondta Peter miközben töbször is végigmért.
- Nyugi csak átöltözök. Énis nagyon elfáradtam ma - mondtam majd kikapcsoltam a melltartóm és ledobtam a ruhám után a földre. Felkaptam Peter egyik pólóját amit a szekrényemben találtam. Peter teljes sokkban ült az ágyam szélén. Odasétáltam elé majd beleültem az ölébe.
- Mi az kicsi pókica? Lefagyott a rendszer? Nyugi én ígyis szeretlek. Sőt imádlak. - mondtam egy pimasz mosollyal az arcomon majd megcsókoltam Petert ő pedig kihasználva az alkalmat hátradőlt az ágyon ezzel eldöntve engem is. Nevetve másztam le róla majd be a takaró alá Peter pedig ugyanúgy tett.
Szorosan ölelt magához én az arcát simogattam amíg el nem aludt.

Reggel arra keltünk hogy Natasha kicsapja az ajtómat mögötte pedig az álmos Wanda jött.
- Hé Peter azthiszem most menned kellene. Később talizunk. - mondtam
- Oké oké megyek már- mondtam Peter majd adott egy csókot és kisétált a szobámból Nat pedig becsukta mögötte az ajtót. Az órára néztem amin hajnali 7 óra díszelgett.
- Úristen nem tudtál volna legalább egy órával később berohanni a szobámba? - tettem fel a kérdést az ideges Natashának aki fel alá járkárt a szobámban. Wandára pillantottam aki a székemben ülve vacogott. Fel emeltem a takarómat majd megpaskoltam magam mellett a helyet jelezve neki hogy bújjon be mellém. Wanda azonnal mellettem termedt és nyakig betakarózott én pedig magamhoz öleltem és a vállát simogattam.
- Szóval az van hogy elmondtam Steve-nek mindent és ő pedig megcsókolt de nemtudom hogy most mi van köztünk mert tegnap megzavartatok minket Peterrel. Szóval egész este azon gondolkoztam hogy mit tegyek vagy mondjak és hogy kínos lesz e a reggeli találkozás mert nemakarom hogy a többiek megtudják de ma már nemtudok vele beszélni erről mert valaki tuti meghallana. - hadarta Nat mi pedig csak pislogtunk.
- Najó elég. Először is fogalmam sincs hogy pörögsz ennyire ha nem is aludtál. Másodszor írj neki egy üzenetet amiben leírod hogy bár nagyon is komolyan gondoltad a tegnap estit nem szeretnéd ha bárki megtudná amíg nem biztos a dolog. - csitítottam el Natashát aki csak csöndben felemelte a telefonját és pötyögni kezdett.

Tony Stark lánya Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz