A nyár utolsó napjai mindig boldogok és szomorúak egyben. Tudod hogy vége van de akkor is ott a tudat hogy nyár van. Am mai nap különleges mert ma van Augusztus 15.e ami azt jelenti hogy kezdődik az egy hetes családi vakációnk. Minden évben elmegyünk közösen apu nyaralójába a tengerhez. Ilyenkor hajókázunk és kikapcsolódunk. Természetesen mindenki jön ilyenkor akivel amugyis évek óta együtt lakunk. Idén 11en megyünk mert most senki nem csatlakozik hozzánk. Reggel 7 körül keltünk hogy még a nagy dugó előtt elindulhassunk. 4 óra az út a nyaralóig de teljesen megéri a hosszú utazás. Gyönyörű a tenger, kiskorom óta akárhányszor ott voltunk este mindig megnéztük a naplementét.
3 kocsival mentünk. Az egyik kocsiban Wanda, Nat, Steve és én voltunk. A másodikban Peter, Thor, Vízió és Bruce. A harmadikban pedig apu, Pepper és Morgan utazott. 8 körül lementünk a kocsikhoz majd bepakoltunk. Mielőtt beszálltam a kocsiba megcsókoltam Petert.
- Gyerekek haladjunk már nemsokára úgyis megint látjátok egymást. - szólalt meg apu majd szemforgatva beült a kocsiba. Peterrel elnevettük magunkat majd még egy csók után mi is beszálltunk. Bepattantam előre Wanda mellé majd elindultunk. 2 óra utazás után megálltunk egy benzinkútnál ahol vettünk inni meg enni, elmentünk mosdóba ilyesmik.
Ahogy kifele jöttünk a boltból megbeszéltük Wandával hogy átveszem a volánt mert elfáradt.
- Hé te fogsz vezetni?- kérdezte Steve amikor beültem a volán mögé.
- Igen de nyugi ez amúgy is az én autóm tudom vezetni. - mondtam majd bekapcsoltam az övet. A telefonomat rácsatlakoztattam a rádióra majd elindítva egy lejátszási listát felvettem a hangerőt majd elindultam. Eddig apu ment legelől utánuk Peterék és mi leghátul mert Wanda kissé félt a gyors vezetéstől én viszont nem. Mindig gyorsan vezettem hangos zenével. Imádom. Sávot váltottam majd elég gyorsan hagytam le a másik két kocsit. A többiek csak bámultak minket majd rájöttek hogy én vezetek.
- Megfogunk halni- szólalt meg Steve mikor megláttam mennyivel megyek.
- Nyugi van nem lesz semmi baj. Eddig se haltam meg, most se fogok. - válaszoltam.
- Akkor jó mert még előttünk az élet. - mondta Wanda. Egy idő után azt vettem észre hogy apu próbál megelőzni.
- Most ért apud a csoportba hogy versenyezzetek ki ér előbb a házhoz. - mondta Wanda aki mellettem ülve a telefonját nyomkodta.
- Írd meg neki hogy benne vagyok. - válaszoltam majd feljebb tekerve a zenét beletapostam a gázba. Mondanom sem kell én nyertem. Amikor bekanyarodtunk a házhoz leparkoltam majd kiszálltunk. Pár perc múlva megérkeztek a többiek is.
- Ezúttal nyertél de legközelebb nem fogsz. - mondta apu majd egy puszit nyomott a homlokomra.
- Ahogy akarod de ugye tudod hogy te tanítottál vezetni- mondtam majd megöleltem.
- Hé Lili nagyon menő hogy így vezetsz. Nemtudtalak volna megelőzni- mondta Vízió aki a harmadik autót vezette.
- Köszi. Imádok vezetni.
Bementünk a házba majd rögtön a szobákba mentünk. Mindenkinek megszokott helye volt.
- A két év alatt ahogy nemtudtál hazajönni Peter volt a szobádban de gondolom nem lesz ellenetekre hogy együtt kell lennetek egy szobába. - mondta Natasa.
- Ja nem persze hogy nem - mondtam majd bementem a szobába. Épp szétnéztem hogy mit hagytam itt 2 évvel ezelőtt amikor Peter is megérkezett.
- Esküszöm semmit nem loptam el abból amit itt hagytál. - mondta nevetve én pedig mosolyogva megöleltem. Körbe mentem a szobába és láttam hogy a falon még Kevinnel vannak közös képek amit gyorsan ki is dobtam.
- Reméltem hogy ezt teszed- mondta Peter majd lefeküdt az ágyra én pedig ráugrottam.
- Még szép hogy ezt teszem. Nem kellenek patkányok a falra. - mondtam majd megcsókoltam.
YOU ARE READING
Tony Stark lánya
FanfictionSziasztok a nevem Lili Stark. 18 éves vagyok jelenleg . 3 éve Párizsban élek a munkám miatt . Modellkedem. Visszatérve a bosszúállók közé még a szerelem is rám talál piros pók jelmezben. Ha kiváncsi vagy hogy hogy alakul az életem tarts velem. ~Hely...