Reggel Peter mellett keltem. Egy csókkal keltettem őt amit viszonzott.
- Jóreggelt szépség- mondta reggeli hangján
- Jóreggelt- mondtam majd a telefonomért nyúltam hogy megtudjam mennyi az idő.
- Hány óra van?
- Uh fél 7
- Najó én megyek mielőtt valaki kicsapja a szoba ajtót mi pedig itt feküdnénk pucéran. - mondta majd újra megcsókolt. Kipattant az ágyból majd felöltözött és az ajtó felé vette az irányt- Lent tali- azzal becsukta az ajtót. Szépen lassan énis visszavettem a tegnap esti ruhámat majd rendet raktam és szellőztettem. Elmentem zuhanyozni és akkor láttam hogy a hasam és a mellem is kivan szívva.
- Hát akkor ennyit a haspólóról. - mondtam majd gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem. Egy pöttyös miniruhát vettem fel amiben nem sülök meg de nem látszanak a szívás nyomok.
Lesétáltam a konyhába ahol a többiek már a reggelit fogyasztották.
- Jóreggelt szivem- mondta apa majd adott egy puszit az arcomra.
-Na és jó volt este a film? - kérdezte Nat én pedig kiköptem a számból a narancslevet és köhögtem.
- Hé jól vagy? - kérdezte apu idegesen és közbe a hátamat ütögette.
- Persze jól vagyok csak félre nyeltem. - mondtam majd lopva Peterre néztem majd Natasha felé fordultam. - Igen jó volt. Igazán bejött- mondtam majd tovább folytattam a reggelim.
- És mi a terv mára? - kérdezte Steve tőlem.
- Semmi ma itthon maradok. - mondtam majd leültem a kanapéra a nappaliba és telefonoztam. Az instagrammot lapozgattam amikor szembe jött velem egy poszt ami rólam szólt az és az exemről. Azt híresztelte az oldal hogy én csaltam meg őt.
- KURVA ÉLETBE- mondta idegesen majd rögtön hívtam Justint. A többiek pedig csak furán néztek rám.
telefonba
L: Szia láttad a cosmopolitan új posztját instán?
J: Láttam épp most akartalak hívni hogy már intézkedem
L: Mit kezdenék nélküled de valahogy meg kell leckéztetni ezt a parasztot. Tuti hogy fizetett ezért.
J: Rakd ki instára az igazat. Alázd porrá csajszi. Engedélyezem
L : KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM. Ezt nem ússza meg szárazon.
Ezzel pedig leraktam a telefont. A többiek pedig még mindig csak furán néztek rám.
- Oké röviden. Kikerült egy olyan pletyka ami szerint én csaltam meg Kevint és nem ő engem. Tuti hogy fizetett ezért a kis mocsok régen is ezt csinálta.
- És most mit fogsz csinálni? - kérdezte Wanda
- Szarrá alázom- mondtam egy mosollyal az arcomon.
- Ez a beszéd csajszi- mondta Nat.
Még aznap délután kiraktam egy posztot az igazsággal. Estére már mindenhol ezt nyomták.
BINABASA MO ANG
Tony Stark lánya
FanfictionSziasztok a nevem Lili Stark. 18 éves vagyok jelenleg . 3 éve Párizsban élek a munkám miatt . Modellkedem. Visszatérve a bosszúállók közé még a szerelem is rám talál piros pók jelmezben. Ha kiváncsi vagy hogy hogy alakul az életem tarts velem. ~Hely...