December 24. reggelén ébredtem. Egyedül találtam magam az ágyban ezért gyorsan kipattantam. Fogat mostam, felöltöztem majd meg sem álltam Wanda szobájáig. Kopogtam de senki nem nyitott ajtót ezért benyitottam. Wanda egyedül feküdt az ágyban így beugrottam mellé.
- Miaszar- szólalt meg rekedt hangon.
- Jóreggelt anyuci. Hasadra süt a nap. - húzta fel a redőnyt JARVIS.
- Neked is jó reggelt anyuci. - ölelt magához.
- Hallom fent vagytok. - jelent meg Natasha az ajtóban majd ő is befeküdt mellénk az ágyba.
- Ohh ennyi terhes nőt egy ágyban - szólalt meg Thor az ajtóban. - egyszerűen GYÖNYÖRŰEK VAGYTOK. - kiáltotta el magát miközben minket csodált mi pedig csak nevettünk.~Aznap este~
A estélyimben sétáltam le a lépcsőn. A karácsonyi Stark buli már javában zajlott. Körbenéztem a helyen és végre éreztem hogy minden rendben van. Régóta először. A lépcső alján Wanda egy pezsgőnek álcázott alma levet nyomott a kezembe majd kacsintva egyet tovább is állt. Peter lépett elém majd megfogta a kezem.
- Gyönyörű vagy. - csókolt meg. - táncolunk?
-Persze. - indultam meg a táncparkett felé ahol többen lassúztak. Peter szorosan magához húzott majd lassan táncolni kezdtünk. Mesébe illő pillanat volt amit semmiért sem adtam volna.
- Elrabolhatom? - jelent meg apa.
- Persze Mr. Stark. - mosolygott Peter majd átadott neki.
- Nagyon büszke vagyok rád. Ezt soha ne feledd el. És nagyon boldog vagyok hogy ilyen csodálatos az életed. Remélem örökre ilyen marad. Szeretlek drágám.
- Énis szeretlek apa. Mindennél jobban. - öleltem magamhoz.
- Apa énis akarok veletek táncolni. - jelent meg Morgan a lábunknál. Elengedtük egymást majd apa felemelte Morgant engem pedig magához ölelt így táncoltunk tovább.
- Boldog karácsonyt Morgan- fogtam meg kishugom kezét.
- Lili alig várom hogy Oaklyval játszak. Majd megtanítom őt sok mindenre. Ahogy az előző babáddal akartam - csak mosolyogtam. Nemtudtam mit mondjak. Lefolyt egy könycsepp az arcomon amit letörölt a kis kezével.
- Ne sírj. - mondta.
- Nem sírok. - mosolyogtam rá majd újra megragadtam apa kezét aki szoros ölelésében részesített mégegyszer majd elsétáltam Petert keresve. Mikor megtaláltam épp beszélgetett valakivel de mikor meglátott azonnal hozzám sietett.
- Baj van? - kérdezte mikor meglátta hogy sírtam.
- Nem nincs. Csak nagyon szeretlek. Azthiszem menthetetlenül beléd estem. - nevettem el magam kicsit.- Soha senki iránt nem éreztem még így mint irántad. - mondtam majd megcsókoltam amit ő rögtön viszonzott. Fotósok ezrei fényképezték minden lépésünket de még ez sem rontotta el a pillanatot. Ahogy a zene átváltott gyorsra Wanda keze már az enyémen is volt és húzott a terem közepére táncolni. A szöveget ordítva táncoltunk nem törődve semmivel.Natasha szemszöge
- Nem fair hogy nekik mennyi energiájuk van. - mondtam a mellettem álló Buckynak aki csak nevetett. Mindenki őket nézte hogy mennyire csillognak. Gyönyörűek voltak.
- Hogyvagy Nat? - állt meg előttem Tony.
- Jól köszi. Mostmár bármelyik nap kibújhat. Reméljük minnél előbb. Ha Bruce még egy cikket felolvas a szülésről esküszöm megmutatom neki miért vagyok bosszúálló. - Tony csak nevetett. Most igazából.
- Örülök hogy végre boldog vagy. Őszintén.
- Köszönöm - ölelt át amennyire tudott.
-Nat beszélhetek veled négyszemközt? - szólított meg Bucky.
- Persze menjünk. - sétáltunk arréb kicsit.
- Szóval valamit régóta elakarok neked mondani. Fogalmam sincs hogy hogy csináljam mert ilyen életem során soha nem tettem még.
- Énis szeretlek - folytottam belé a szót. Bucky csak állt és engem nézett majd hirtelen megcsókolt. A mögöttünk álló társaság pedig tapsviharba tört ki.
- Ez jobb mint a terhességünk. - hallottam meg Wanda hangját. Az összes fotós felénk fordult. Lili a levegőt visszatartva nézett Wandára. Senki nem mert megszólalni mire elnevették magukat. Mindenki megkönnyebbülten sóhajtott fel mikor meghallották hogy nevetnek én pedig újra megcsókoltam Buckyt amit már lekaptak a fotósok.
- Boldog karácsonyt a Tél katonájának. - mondtam miközben elválltunk egymástól.
- Boldog karácsonyt a Fekete Özvegynek - ölelt magához szorosan.
CZYTASZ
Tony Stark lánya
FanfictionSziasztok a nevem Lili Stark. 18 éves vagyok jelenleg . 3 éve Párizsban élek a munkám miatt . Modellkedem. Visszatérve a bosszúállók közé még a szerelem is rám talál piros pók jelmezben. Ha kiváncsi vagy hogy hogy alakul az életem tarts velem. ~Hely...