23.rész ~ Hajókázás +18~

1.2K 28 3
                                    

Egy mozdulattal zárta be az ajtót majd lekapta rólam a mini ruhám. Az ágyra rakott majd levette a fehérneműmet. Közben egyszer sem váltak el az ajkaink. Lehúztam a boxerét ő pedig belémhatolt. Hangosan felnyögtem ezért újra megcsókolt. Gyors tempóban mozgott bennem én pedig egyre hangosabban nyögtem.
- Mindenkit felfogunk kelteni ha így folytatod. - nyögte majd a kezét a számra rakta. Elnevettem magam ami egy újabb nyögésben ért véget.
- Ne hagyd abba. - nyögtem a fülébe ő pedig még gyorsabban csinálta. Remegve élveztem el majd kellett pár másodperc mire rájöttem hogy Peter belémélvezett.
- Baszki. - mondta majd gyorsan kihúzódott belőlem.
- Hé nyugi van még szedem a fogamzásgátlót. Az utolsó dobozzal már beszedem ha már megvettem. Nem lesz semmi baj. Inkább gyere fürödjünk le. - mondtam Peternek mert láttam rajta hogy kicsit megilyedt. Azt már nem kell tudnia hogy hónapok óta nem szedem. A kezénél fogva behúztam a fürdőbe majd gyorsan lefürödtünk. Miután felöltöztünk én visszamentem a lányokhoz akik még mindig aludtak. Betakartam őket majd visszamentem a szobánkba és befeküdtem az ágyba mellé. Szorosan ölelt magához és együtt néztük a napfelkeltét az ablakon keresztül.
8 körül éppen beszélgettünk amikor kopogtak az ajtó.
- Nyitva- mondtam majd apu jelent meg az ajtóban.
- Jóreggelt gyerekek. Ma elmegyünk egyet hajókázni úgyhogy készüljetek. - mondta majd kiment.
- Na ez jó buli lesz. Remélem most nem löknek a vízbe a többiek. - jegyeztem meg miközben lekaptam Peter pólóját így egyszáll bugyiban álltam előtte.
- Tőlem ígyis jöhetsz de nemhiszem hogy apád díjazná. - mondta Peter miközben felállt az ágyról és elém sétált én pedig felnevettem majd magam elé raktam a kezem.
- Segíts inkább választani hogy melyik fürdőruhámat vegyem fel ahelyett hogy épp azon gondolkozol mit csinálnál velem, amit egyébként máskor díjaznék de most nem. - hadartam a szavakat de Peter elhalgatatott egy csókkal.
- Sokat beszélsz néha szivi. - mondta én pedig megint megcsókoltam.
- Vedd azt a lilát abba nagyon aranyos vagy. - mondta majd kikapta a mögöttem lévő fiókból.

Miután elkészültünk mindenki felszállt a hajóra apu elindult

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Miután elkészültünk mindenki felszállt a hajóra apu elindult. Napoztunk, beszélgettünk és persze fotóztunk. Kicsit később pedig ugráltunk a hajóról, úszkáltunk.
Este 7 körül indultunk vissza a partra mert már mindenki éhes volt és fáradt. Miután megvacsoráztunk kiültünk a partra és közösen néztük a naplementét.
- Szeretlek- suttogta a fülembe Peter én megcsókoltam. Nem kell aggódnunk hogy bárki meglát mert mi hátrébb ültünk. Mikor kezdett sötétedni tüzet raktunk majd beszélgettünk.

Tony Stark lánya Donde viven las historias. Descúbrelo ahora