30.rész~ Újjáépülés~

767 27 1
                                    

Reggeli után úgy döntöttem felmegyek a szobámba és megfürdök. Lassú óvatos léptekkel mentem fel a lépcsőn majd a szobámba beérve becsuktam az ajtót magam mögött. Az elrablásomnak már nyoma se volt és az egész szoba és a fürdő is ki volt takarítva. Bekapcsoltam egy kis zenét majd a fürdő felé vettem az irányt. Belenéztem a tükörbe és csak ekkor szembesültem vele hogy borzalmas látvány vagyok. Megengettem a vizet a kádban majd kiszedtem a hajgumit a hajamból és kifésültem azt. Közelebb álltam a tükörhöz így jobban kirajzolódott az arcom ami szintén borzalmas volt a hajamhoz hasonlóan. Levetkőztem majd csak álltam a tükör előtt és néztem magam. Az egész testemen kék zöld foltok voltak és kisebb vágások. Éreztem hogy egy könycsepp folyik ki a szememből így inkább elzártam a vizet majd bemásztam a kádba. A víz égette a testem de nem különösebben érdekelt. Éppen elmerültem a gondolataimban amikor kopogtak az ajtón. Jarvis válaszolt hogy fürdök majd hallottam hogy nyílik az ajtó.
- Épp a kádban fekszem- ordítottam ki mert nemtudtam ki jött be.
- Tudom szerelmem de párszor láttalak már ruha nélkül - jelent meg Peter az ajtóban.
- Oh csak te vagy az.
- Igen. Már egy jó órája eltűntél és aggódtam. - mondta majd felült az egyik szekrény tetejére amit én mosolyogva néztem végig.
- Mi az? - kérdezte Peter miután felnevettem mert először nem sikerült felülnie.
- Semmi csak ilyenkor jövök rá miért téged választottalak- mondtam egy mosollyal az arcomon.
-És miért? - kérdezte kiváncsiskodva miközben közelebb jött és leült a kád szélére.
- Mert ugyanolyan bolond vagy mint én. - válaszoltam egy büszke mosollyal majd felültem és egy csókot nyomtam az ajkaira.
- Najó most mennem kell mert edzeni megyünk Thorral és Steve-vel de később beszélünk. Jó pancsizást szerelmem- mondta majd egy csókot nyomott a számra és kiment. Vissza feküdtem a kádba majd lejjebb mentem hogy bevizezzem a hajam. Miután kellően kiáztam kimásztam a kádból. Gyorsan megtörölköztem majd fogat és arcot mostam. Levettem a hajamról a törölközőt. Amikor hazajöttem a hajamnak gyönyörű rózsaszín színe volt és rövidre volt vágva most pedig majdnem a derekamig ér és teljesen kikopott a szín. Miután fél órát szórakoztam vele hogy nézzen ki valahogy inkább felhívtam a fodrászom és kértem egy időpontot mára ami szerencsére akadt is. Felkaptam egy kék farmert és egy hosszú ujjú pólót majd a szél dzsekim és a bakancsom és lementem.
- Te hová mész? - kérdezte apu aki a nappaliban ült és épp valami hatalmas szendvicset próbált megenni.
- Fodrászhoz sürgősen. Ugyanis borzalmas a hajam. - mondtam majd közelebb léptem hozzá és egy puszit nyomtam a homlokára és haraptam egyet a szendvicsből.
- Hé ez az enyém és Happy elkisér. Nem mehetsz egyedül és egy darabig még nem vezethetsz. - mondta egy szigorú szülő vagyok jelenleg pillantassál én pedig csak bólintottam és Happyvel együtt beléptem a liftbe. Egy fél napot a fodrásznál töltöttem és már este 6 volt mire végzett de teljesen megérte. Teljesen megújulva léptem ki a szalonból és bár az én arcomról a boldogság sugárzot addig Happy arcán inkább az unottság és a fáradság volt látható. Beültünk a kocsiba majd egyenesen a házhoz hajtottunk.
- Köszönöm hogy sofőrködtél és hogy vigyáztál rám-mondtam majd kipattantam a kocsiból.
- Ugyanmár kis Stark ez a munkám- mondta egy mosollyal az arcán majd megvárta hogy bemenjek az épületbe és csak azután hajtott el. Ahogy felértem észrevettem hogy csak a konyhában és a folyosón ég egy-egy kislámpa. Ahogy beértem a nappalihoz láttam hogy mindenki a tévét bámulja amin épp valami a Coco ment. Akaratlanul is elnevettem magam mire észrevették hogy megjöttem. Apu felkapcsolta a lámpát majd mikor láttam hogy épp a hajamat nézi fordultam egyet hogy jól lássa.
- Magyon csini lettél szivem- mondta majd felállt és megölelt.
- Köszönöm apa. Mindjárt jövök és csatlakozom csak átöltözök.
- Megyek veled- szólalt meg hirtelen Peter a sarokból majd már ott is termett mellettem. Apu rosszallóan nézett ránk mire elnevettem magamat majd megpaskolva a vállát kézenfogva indultunk meg fel.
- 10 percen belül itt legyetek- ordította utánunk.
- Nagyon szép lett a hajad- mondta Peter már a szobámban. Az ágyamon ült én pedig a gardróbomban öltöztem.
- Köszönöm pókica- válaszoltam miközben kijöttem  és a kis asztalomhoz sétáltam hogy lemossan a sminkem.
Lesétáltunk a lépcsőn majd leültünk a többiekhez filmezni. Épp a végén járt a film Thor pedig hangosan felsírt amitől mindenki elnevette magát. Vigasztalóan simítottam végig a hátát miközben énis nevettem.

Tony Stark lánya Donde viven las historias. Descúbrelo ahora