7.rész ~ Meglepi ~

1.4K 37 1
                                    


Tegnap egész éjjel a nappaliban ültünk. Beszélgettünk és filmeztünk. Justin hazament 10körül mi pedig egész éjjel fent voltunk. Reggel 7 körül épp kávét csinálrunk apuval amikor a portás lépett ki a liftből egy hatalmas dobozzal és egy kisebbel.

- Jóreggelt Mr. Stark

- Jóreggelt Stan. Mi ez a hatalmas csomag.? - kérdezte apu a nagy dobozra bökve ami már a nappaliban állt a másikkal együtt.

- Miss Starknak küldték. Nos további szép napot.

- Oh neked - mondtam majd doboz felé vettem az irányt. Mindenki furcsán nézte.

- Nyisd ki. Nagyon kíváncsi vagyok. - mondta Wanda.

Odaáltam a dobozhoz.

-Jó de előbb a kicsit.

- Najó legyen-mondta Wanda kissé csalódottan mire felnevettem. Kinyitottam a dobozt amiből egy meseszép cipő került elő.

- Azt... A... Rohadt... Élet- szólalt meg Nat.

- Istenem de gyönyörű - mondtam miközben a kezemben forgattam a cipőt.

- Najó mostmár bontsd ki a nagyot- szólalt meg apu a hátam mögött tele izgalommal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Najó mostmár bontsd ki a nagyot- szólalt meg apu a hátam mögött tele izgalommal. Mindenki nevetett. Én odaléptem a dobozhoz és kinyitottam. Elámultam egy gyönyörű ruha volt benne.

 Elámultam egy gyönyörű ruha volt benne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A dobozban találtam egy levelet. Az állt benne "remélem felvidítottalak puszi Justin".

- Justin küldte-mondtam.

- Muszály felvenned- mondta Wanda majd megfogta a kezem és húzott magával. Nat pedig a cipőt hozta a ruhával Steve pedig segített neki. Fent a szobámban a lányok rámagatták a ruhát majd segítettek felvenni a cipőm. Wanda befonta a hajam közben Nat pedig rakott rám egy kis sminket.

- Istenem gyönyörű vagy- mondta Wanda miközben a tükörben néztem magam.

- Még szép hogy az. Mindig az volt. - mondta Nat majd megöleltek két oldalról.

Lesétáltam a lépcsőn a fiúk pedig csak néztek.

- Istenem de gyönyörű vagy - szólalt meg Peter. Apu furán nézett ránk majd a kezét Peter vállára rakta.

- Persze hogy az. Az én lányom. - mondta majd megfogta a kezem és megpörgetett.

Órákig rajtam volt a ruha. Táncoltunk, fotóztunk és csak egyszerűen jól éreztünk magunkat. Később felkerült a ruhám Natre és Wandára is és még Peppert is sikerült rávennünk. Mikor Pepperen volt a ruha apuval lassúztak mint az esküvőjükön. Csodálatos volt. Este gyorsan megvacsiztunk majd fél 8kor már mindenki a szobájában volt. Gyorsan lefürödtem, felvettem a pizsim, lemostam a sminkem és megfésültem a hajam majd befeküdtem az ágyba. Épp bekapcsoltam a tv-t mikor Peter kopogott az ajtón majd be is jött.

- Szia csak megszerettem volna mondani hogy csodálatosan gyönyörű voltál ma abban a ruhában. Mármint mindig szép vagy de ma nagyon. Szóval igen. - mondta Peter. Láttam rajta hogy teljesen zavarban van. Én csak nevettem.

- Köszönöm. Nincs kedved nézni velem a tv-t amíg nem alszok el? Nem akarok egyedül lenni.

- De persze- mondta és már az ágyamban is volt. A fejemet a mellkasára raktam. Szerintem 10 perc alatt elaludtam énis és Peter is.

Tony Stark lánya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin